Vind ik dus moeilijk omdat ze dan zeker weten gaat flippen.. Maar dat zal wel de enige optie zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg haar dat je het vervelend vind dat ze zo op je nek zit
Vindquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg haar dat je het vervelend vind dat ze zo op je nek zit
Ik zou eerdere subtielere hints geven... Als dat niet lukt, gewoon doen alsof je je telefoon bent vergeten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Vind ik dus moeilijk omdat ze dan zeker weten gaat flippen.. Maar dat zal wel de enige optie zijn
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:
Ik weet dat ik het met haar moet bespreken, ik weet alleen niet hoe omdat ik weet dat ze dit verkeerd gaat opvatten. Ik weet niet hoe ik het nog vriendelijk kan brengen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Uhm, het met haar bespreken misschien? Desnoods je broer even inlichten? Hoeft geen onwijs groot probleem te zijn
Ik zou er niet te veel in mee gaan, want dan went ze er ook nog aan. Laat d'r maar een keer boos zijn, moet je je niet schuldig over voelen. Wordt een keer tijd voor zelfreflectie bij d'rquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het met haar moet bespreken, ik weet alleen niet hoe omdat ik weet dat ze dit verkeerd gaat opvatten. Ik weet niet hoe ik het nog vriendelijk kan brengen.
Mijn broer weet het wss al lang, dit is hoe zij is (ook bij hem).
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef Mishu het volgende:
Je kan best op een rustige manier met je broer erbij uitleggen dat je het een beetje too much vindt.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.... Je kunt beter assertief zijn en haar duidelijk vertellen dat jij je niet prettig voelt bij haar claimende gedrag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:55 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik zou eerdere subtielere hints geven... Als dat niet lukt, gewoon doen alsof je je telefoon bent vergeten.Geluid uit, trillen uit, en klaar.
Natuurlijk. Als ze daar niet naar luistert, gewoon doen alsof je er niet bent. Maar wel duidelijk maken dat je het niet op prijs stelt.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.... Je kunt beter assertief zijn en haar duidelijk vertellen dat jij je niet prettig voelt bij haar claimende gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |