SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver cesarAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver, dat bukake-kapsel van Dani Alves
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom zegt de commentator de hele tijd Hoelk. Alles zegt hij met Nederlandse tongval, maar Hulk moet per se Hoelk zijn![]()
![]()
Pingel man kutwebbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en Gaymarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver, dat bukake-kapsel van Dani AlvesEcht, wat bezielt je dan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en GaymarEcht, wat bezielt je dan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en GaymarEcht, wat bezielt je dan
Zijn wel een stelletje latente homo's bij elkaar.
hij kan er geen houtje touwtje meer vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:37 schreef StijnDa het volgende:
Hulk teringDat was een paar jaar terug toch anders.
![]()
Gara want de J is in het Spaans vaak een G.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het nou Gara of Jara als uitspraak?![]()
Garaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het nou Gara of Jara als uitspraak?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jayboyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gara want de J is in het Spaans vaak een G.![]()
boeiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik de naam van mijn favoriete spits dus dik twee jaar verkeerd uitgesprokensame here. Met opzet.
![]()
Eerste bal die Hoelk goed raakt is met rechts
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Joarah in het Brabantsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik de naam van mijn favoriete spits dus dik twee jaar verkeerd uitgesprokenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik spreek Jimenez wel goed uit.. maar dat is niet mijn favoriete spits.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan heb ik de naam van mijn favoriete spits dus dik twee jaar verkeerd uitgesproken![]()
Eerst 10 op nog een goal tussen de 30e en 60e minuut (na die 31e minuut gelijkmaker) en daarna nog 5 euro op een kaart tussen 70 en 80e minuut, gaan ze ineens kalm aan doen. Gewoon kapot schoppen elkaarquote:![]()
![]()
aan jouw filmpjes horen we wel dat de uitspraak altijd goed is jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik spreek Jimenez wel goed uit.. maar dat is niet mijn favoriete spits.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat voor filmpjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan jouw filmpjes horen we wel dat de uitspraak altijd goed is ja![]()
Ja want spelers die hij niet uit kan spreken slaat hij ook over.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan jouw filmpjes horen we wel dat de uitspraak altijd goed is ja
Ik probeer namen wel altijd goed uit te spreken.. en soms klinkt dat best grappig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
aan jouw filmpjes horen we wel dat de uitspraak altijd goed is ja![]()
In de filmpjes van vorig jaar niet. Toen zei ik ook liek deu enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja want spelers die hij niet uit kan spreken slaat hij ook over.![]()
Haha, wat heeft 'ie uitgevreten danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kneus heeft een ban voor het leven geloof ik![]()
![]()
Jawel hoor, maar daarna tijdje niet meer. Was toen ook ff gestopt met UT. Heb altijd zo'n tussen periode met Fifaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar ken jij hem overigens van jij poste hier toen nog niet eens.
Maar met die glitch was ik hier ook actief (=![]()
wauwquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
mooie borsjes ouwe reusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit beter?
[ afbeelding ]
Na de goal van Sanchez.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar ben je wel beter in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit beter?
[ afbeelding ]
Na de goal van Sanchez.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Colombia bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:20 schreef Kiid het volgende:
Als Chili doorgaat en Columbia wint dan kan ik +- 130 bij schrijven![]()
geen valdiviavuile proleet coach
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zegt genoeg dat ie er nu pas in komt..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:25 schreef StijnDa het volgende:
Hier Rojas. Chili heeft gewoon nog een CB over hoor.![]()
Jammer voor mn bet maar yolo. Lekker rellen in Brasil.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:27 schreef Kiid het volgende:
Zou het wel leuk vinden als de kanaries er nu uit vliegen![]()
Mocht je nog benieuwd zijn hoe die chick heet, ze heet Jhendelyn Nunez. Genoeg foto's van te vinden. gr gr ds2 de fapper![]()
1 van ons is straks blij dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jammer voor mn bet maar yolo. Lekker rellen in Brasil.![]()
Haal die streep maar weg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht je nog benieuwd zijn hoe die chick heet, ze heet Jhendelyn Nunez. Genoeg foto's van te vinden. gr gr ds2 de fapper![]()
Bohhhhh latAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar het gaat om je bijnaam "De Fapper", "El Fapperos", "El pendejo" en "El limpiaparabrisas timón alemán"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben helemaal niet aan het fappen dus daarom had ik die tekst doorgestreept. grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Penalties straks 1-0 ofzo..iedereen krampAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
iddquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja echt bazig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef Kamikazie het volgende:
Wel een baas die spits, neukt de vrouw van de aanvoerder
ja maar napoleonbet bonus geld dus niet zo erg (Was binnen 90 min winnen). wel wat winst van eigen geld als chili doorgaatquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is mijn bijnaam helemaal niet. Eerder 'degene die veel plaatjes van chicks post en daar dan niks mee doet' maar ja, dat is veel te lang.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar het gaat om je bijnaam "De Fapper", "El Fapperos", "El pendejo" en "El limpiaparabrisas timón alemán"![]()
inderdaad te lang, en natuurlijk ook niet waarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mijn bijnaam helemaal niet. Eerder 'degene die veel plaatjes van chicks post en daar dan niks mee doet' maar ja, dat is veel te lang.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee jij bent de fapperquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mijn bijnaam helemaal niet. Eerder 'degene die veel plaatjes van chicks post en daar dan niks mee doet' maar ja, dat is veel te lang.![]()
Neymar gaat een no-look-standbeen penalty nemen.quote:
Zei mijn vader ook altijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef Zhano het volgende:
Thiago, voor de honderdste keer: Niet op die bal zitten, zo wordt het een ei!. "Kiid, niet op de bal zitten anders wordt het een ei 11!!1!!1!EINZ"
![]()
Daarom heeft Kamikazie nu een ei-hoofd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zei mijn vader ook altijd. "Kiid, niet op de bal zitten anders wordt het een ei 11!!1!!1!EINZ"
Als 'ie dat doet dan heeft hij ballen van staalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neymar gaat een no-look-standbeen penalty nemen.![]()
![]()
Wel een rare naam hoor, Kiid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zei mijn vader ook altijd. "Kiid, niet op de bal zitten anders wordt het een ei 11!!1!!1!EINZ"
![]()
Goeden LB en LCB. Die IF Fierro zie ik bijna nooit op de markt trouwens.quote:
Maar ik neem aan dat je dit nog niet hebt gemaakt.![]()
Snoeihard kruising let maar opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Luiz gaat over schieten als hij een penalty gaat nemen.![]()
Ik wilde tussendoor ff hardlopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef StijnDa het volgende:
Kom op chop chop. Kan ik weer mooi verder met nuttige dingen doen.![]()
![]()
Niks helaas. Toch zijn mensen met achternamen als Poepjes, Naaktgeboren enzo nog onfortuinlijker.quote:![]()
Dat kan wel tochquote:Je hebt een uur. Ik ben er meestal wel klaar mee na een half uur / drie kwartier lopen.
![]()
Zou kunnen ja, maar dan moet ik me zo haastenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan wel tochJe hebt een uur. Ik ben er meestal wel klaar mee na een half uur / drie kwartier lopen.
![]()
![]()
Of op deze manier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef Kiid het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je een penalty op deze manier neemt![]()
Ja man weet je hoe mooi dit isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef StijnDa het volgende:
Penalties op een WK is toch wat anders dan de wekelijkse rompslomp in de competitie.
Ik vind het echt spannend.![]()
Swag-360-backheel-to-toe penalty.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kut voetbal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nou nou, ga er maar aan staan zon pingel nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef WezepAFCA het volgende:
Godver gaat die kut Neymar lopen janken irritante aansteller.
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Kiid het volgende:
Zie die Neymar janken omdat hij niet bij Feyenoord speelt
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ibarbo gaat ze in de poepert pakken
/trapzJij snapt me.
BoksRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom op jongens, ff hard lachen om dit dan kan Dudeweiser verder met zn leven.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.![]()
Dudeweiser niet epicdude noemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom op jongens, ff hard lachen om dit dan kan Dudeweiser verder met zn leven.
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.![]()
![]()
Heeft die gozer een hoer van de Keileweg liggen beffen ofzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op El Sierdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef Zhano het volgende:
Godver SierdKoop een shirt wat past ofzo.
Wat een mongool bende gij.![]()
Die van ManU is aardig bekendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze kennen Herrera niet eensZe kennen geen 1 van de Mexicanen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
en waar blijven die playboy picsquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en waar blijven die playboy pics
enZe weten het zelf niettwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 20:56:50Intense. #iMOTM suggestions? #WorldCup #BRACHI reageer retweet
![]()
![]()
Ja ze spelen geen FUT .. net als jij ze kon als je geen FUT speeldequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze kennen Herrera niet eensZe kennen geen 1 van de Mexicanen.
Ik ken Herrera van FMquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ze spelen geen FUT .. net als jij ze kon als je geen FUT speelde![]()
![]()
Ga je nu weer beginnen? Je bent echt kinderachtig nu. Ik ken Herrera al van voordat FUT14 uitkwam. En veel andere Mexicanen ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ze spelen geen FUT .. net als jij ze kon als je geen FUT speelde
Misschien moet je eens stoppen met haten en je op andere dingen gaan richten. KUT VENT![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je nu weer beginnen? Je bent echt kinderachtig nu. Ik ken Herrera al van voordat FUT14 uitkwam.
Wou je zeggen dat je hem zou kennen zonder al die voetbalspelletjes? Ik niet iig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je hem zou kennen zonder al die voetbalspelletjes? Ik niet iig.
Dat heb ik bij zoveel spelers overigens![]()
Jij bent dan ook geen kenner.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je hem zou kennen zonder al die voetbalspelletjes? Ik niet iig.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je hem zou kennen zonder al die voetbalspelletjes? Ik niet iig.quote:![]()
![]()
Nee, ik kijk nooit voetbal natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Kiid het volgende:
Schei uit man, je hebt die Paella geen 1 keer zien spelen![]()
MOTM Julio Cesar lijkt me?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hem wel zien spelen.. bij Porto speelde hij niet echt veel maar ik heb hem op het WK gezien en op de Confederations Cup.quote:![]()
Hij heeft in de D2 een goal gemaakt in de 90e (quote:) minuut.
geojen zinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft in de D2 een goal gemaakt in de 90e () minuut gemaakt.
![]()
siiiiiiiiquote:
Maar Teo ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Colombia @ 2.19. Let's go Jackson, let's go oe oeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allebei een prima wedstrijd gekeept. Cesar niet top bij de tegengoal, maar wel o.a. een geniale save begin 2e helft en 2 pingels gepakt voor het winnende team. Vind het wel 1+1 = 2 eigenlijk, maarja..EA kan best voor David Lui$$$ gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:39 schreef Grandesco het volgende:
Het zou MOTM Bravo moeten zijn. Was ver uit de betere op het veld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Julio lijkt me ook ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Allebei een prima wedstrijd gekeept. Cesar niet top bij de tegengoal, maar wel o.a. een geniale save begin 2e helft en 2 pingels gepakt voor het winnende team. Vind het wel 1+1 = 2 eigenlijk, maarja..EA kan best voor David Lui$$$ gaan.
Nu even juichen voor Colombia.![]()
Hoop het!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:01 schreef rolls-reus het volgende:
Colombia wint dit en schakelt de volgende ronde brazilie uitGRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |