Wat ik dan op zich wel vreemd vind. Het album komt uit 1996 en in die paar jaar erna echt wel te krijgen in de iets betere platenzaak.quote:Uiterst terechte klacht! In 1998 tripte ik al op 'The Stem', 'Midnight in a perfect world' en 'Building steam with a grain of salt'. Bazenmuziek!
de originele sample gaat voor $ 500 over de toonbank op discogsquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:07 schreef elplato het volgende:
btw het meest geniale nummer op de plaat is natuurlijk Why hiphop sucks in '96
Dit topic ook inmiddelsquote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
The hills have eyes![]()
Ontopic* Wat een ouwe meuk TS, dit is van vroegah!
hommoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoor liever muziek, dat wil zeggen dat er geen DJ aan te pas komt die wat knopjes indrukt maar dat er instrumenten worden gebruikt door muzikanten.
O ironiequote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef LogiteX het volgende:
[..]
de originele sample gaat voor $ 500 over de toonbank op discogs
insane
http://www.discogs.com/marketplace?release_id=3290221&ev=rb
Sterker nog in 96 kocht je hem al gewoon bij de free record shop. Zo ff mijn exemplaar opzetten, lang geleden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef elplato het volgende:
[..]
Wat ik dan op zich wel vreemd vind. Het album komt uit 1996 en in die paar jaar erna echt wel te krijgen in de iets betere platenzaak.
quote:
Leuk en aardig, maar ken jij wel de platen waar dit van gesampled is?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef katindeboom het volgende:
Klacht: Mensen die deze plaat niet kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |