Ik stond helemaal vooraan dus de security had hem al direct van me afgetrokken. Was toch even kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Falco het volgende:
Heb je na zijn onfortuinlijke val die crowdsurfer flink op zijn bakkes gestampt?
Anders onterechte klacht!
quote:
Omdat mijn vrienden alleen op vrijdag konden. Daarbij heb ik vandaag en morgen ook nog het een en ander te doen.quote:
Lekker op volbeat crowdsurfen waarom niet. Still counting....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn vrienden alleen op vrijdag konden. Daarbij heb ik vandaag en morgen ook nog het een en ander te doen.
Had wel graag Volbeat en Black Sabbath gezien maarja...
Counting all the assholes in the room, well i'm definitely not alone...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lekker op volbeat crowdsurfen waarom niet. Still counting....
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Counting all the assholes in the room, well i'm definitely not alone...
Dan moet je niet naar zo'n festival gaan, je weet dat het er daar soms ruig aan toe kan gaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik heb mijn nek liever heel, yolokind.
Kijk dat zoiets kan gebeuren weet ik ook, ik ga ook niet in isolement leven. Maar het is gewoon kut als het gebeurd. En dan kan je het van je afklagen. Daar dient KLB toch voor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar zo'n festival gaan, je weet dat het er daar soms ruig aan toe kan gaan
Uiteraard mag je klagen, net zo goed als dat ik mag zeggen dat het een onterechte jankerdjesklacht isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kijk dat zoiets kan gebeuren weet ik ook, ik ga ook niet in isolement leven. Maar het is gewoon kut als het gebeurd. En dan kan je het van je afklagen. Daar dient KLB toch voor?
Er zou een speciale surprise volgen na het optreden van Black Sabbath.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Had wel graag Volbeat en Black Sabbath gezien maarja...
Prachtig hoe TS drugs immer en altijd de schuld weet te geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef GhpH het volgende:
wie houdt zich aan de regels als men helemaal doorgesnoven is?
Zal niet erg goed afgelopen zijn vrees ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is dat goed afgelopen?!
PS: hij moet zn broek eens optrekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |