quote:
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Prachtig hoe TS drugs immer en altijd de schuld weet te geven.
Zat er coke in je ogen of zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.
Je hebt toegekeken hoe die mensen een lijntje snoven, maar hebt ze er niet eens op aangesproken? slappe hap hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef GhpH het volgende:
[..]
Prachtig hoe ik het toch met mijn eigen ogen gezien heb.
Wat is een goed volbeat nummer man? Ik heb nu totaal geen inspiratie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat was tijdens Slayer. En bijna een tweede tijdens Avenged
Cape of our hero is een mooie. Of wil je meer zo hardrock stijl?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is een goed volbeat nummer man? Ik heb nu totaal geen inspiratie.
Hardrockstyle is denk ik beter andere bands mogen ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Cape of our hero is een mooie. Of wil je meer zo hardrock stijl?
Het is gewoon tegen de wet en de regels van het festival. Bewijst toch maar weer dat drugskoppen zich moeilijker aan de regeltjes houden. Maar dat maakt niet uit want regeltjes overtreden is toch oh zo stoer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je hebt toegekeken hoe die mensen een lijntje snoven, maar hebt ze er niet eens op aangesproken? slappe hap hoor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:24 schreef appelepent het volgende:
[..]
Zal niet erg goed afgelopen zijn vrees ik.
TS, wees blij dat Dennis niet op je terecht is gekomen, dan was zeker je nek gebroken!
avenged daar ga je toch niet naar kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat was tijdens Slayer. En bijna een tweede tijdens Avenged
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
avenged daar ga je toch niet naar kijken
grote flikkerband
Wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef blaspheria het volgende:
Mwa, ik vind stagediven toch een stuk minder vervelend omdat je die mensen gewoon aan kan zien komen en verder helpen 't publiek in. Crowdsurfen van achter betekent dat je continu met je hoofd moet draaien of er weer zo'n mongool aankomt en dus niet meer volledig kan genieten van het concert. Ik zie ze dan ook altijd te laat![]()
Daarnaast komen af en toe de meest ranzige types over je hoofd heen: ik heb serieus wel es iemand met volgescheten broek over ons heen zien (en ruiken) komen
Net zoals ik laaggeschoolde rapnegerts e.d. flikkers vind.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
avenged daar ga je toch niet naar kijken
grote flikkerband
quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:02 schreef blaspheria het volgende:
Mwa, ik vind stagediven toch een stuk minder vervelend omdat je die mensen gewoon aan kan zien komen en verder helpen 't publiek in. Crowdsurfen van achter betekent dat je continu met je hoofd moet draaien of er weer zo'n mongool aankomt en dus niet meer volledig kan genieten van het concert. Ik zie ze dan ook altijd te laat![]()
Daarnaast komen af en toe de meest ranzige types over je hoofd heen: ik heb serieus wel es iemand met volgescheten broek over ons heen zien (en ruiken) komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |