SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door StijnDa op 28-06-2014 14:51:16 ]![]()
repostquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef RavioliPunch het volgende:
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Heb al besteld![]()
![]()
Hey Toefjes waar had je die 200k gekocht gisteren? Heb ook zin in een WC pack opening en dan nog wat in de normale FUT![]()
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kijkt naar 1 seizoen. Kijk is naar de afgelopen 30 jaar.
Jij bent echt heel opportunistisch nu. Afgelopen seizoen was ook nog is het eerste jaar na Ferguson. Het is gewoon een topclub van het kaliber Barca, Madrid en Bayern. Dat ze een slecht seizoen hebben gehad doet daar niks aan af. En natuurlijk is er geen garantie dat ze het volgend jaar goed doen maar dat heb je bij geen een club.
Ook daarvoor hoef je maar naar Manchester City te kijken, niet zo lang geleden was PSV-reject Michael Ball daar nog een basisspeler...
Overigens zei ik vóór afgelopen seizoen al hetzelfde over Manchester United, toen in een discussie met Tbakkert die ze als favoriet voor de Engelse titel zag. Ik vond het toen al een matige selectie en dat heb ik hier toen ook gepost.![]()
![]()
Chill jongens. Gooi die voetjes van de vloer en doe alsof de zon schijnt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooie postgeschiedenis heb je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:54 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
Juventus heeft 15 miljoen voor Ibarbo geboden
Van een topic over de trap van Nigel de Jong bij het vorige WK naar het lekkere spelers topic () en dan naar hier. Maar wiens kloon ben je?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.
Ook daarvoor hoef je maar naar Manchester City te kijken, niet zo lang geleden was PSV-reject Michael Ball daar nog een basisspeler...
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...![]()
Zie PSV of Ajax voor De Boerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Men zegt vaak dat ik een kloon van mijn vader ben, maar zelf zie ik dat niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie postgeschiedenis heb je.
Van een topic over de trap van Nigel de Jong bij het vorige WK naar het lekkere spelers topic () en dan naar hier. Maar wiens kloon ben je?
![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.
Overigens zei ik vóór afgelopen seizoen al hetzelfde over Manchester United, toen in een discussie met Tbakkert die ze als favoriet voor de Engelse titel zag. Ik vond het toen al een matige selectie en dat heb ik hier toen ook gepost.
Manchester United heeft vaker de CL gewonnen dan dat PSG heeft meegedaan, maar jij stelt hier en nu dat PSG een grotere club is
Ik kan dat wel waarderen in mensen.![]()
Die vieren ook een 2de plek alsof het een prijs is dus niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Feyenoord mag je er ook wel onder scharen dan.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)men-playbacken-19188
Muse
Geniaal dit
Die zanger zit ook achter het drumstel alsof hij het nog nooit heeft aangeraakt![]()
Mijn eerste posts was overduidelijk ironisch bedoeld. Inclusief smiley.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...
En in mijn tweede post komt ook duidelijk naar voren dat ik een onderscheid maak tussen betere clubs op basis van hun huidige niveau (ik noemde vd Wiel en Strootman van PSG en Roma) en "grote" clubs (ik noemde de Jong van Milan en Saint Etienne, de Franse recordkampioen..).
Of ik het een goede stap voor De Vrij vind ? Als hij daar aan spelen toe komt wel, maar het enige dat ik zeg is dat ik in De Vrij niet iemand zie die ManU naar een hoger niveau gaat tillen. Maar dat zijn de andere CB's die ze momenteel hebben ook niet dus hij zal vast wel aan spelen toe komen.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn eerste posts was overduidelijk ironisch bedoeld. Inclusief smiley.
En in mijn tweede post komt ook duidelijk naar voren dat ik een onderscheid maak tussen betere clubs op basis van hun huidige niveau (ik noemde vd Wiel en Strootman van PSG en Roma) en "grote" clubs (ik noemde de Jong van Milan en Saint Etienne, de Franse recordkampioen..).
Of ik het een goede stap voor De Vrij vind ? Als hij daar aan spelen toe komt wel, maar het enige dat ik zeg is dat ik in De Vrij niet iemand zie die ManU naar een hoger niveau gaat tillen. Maar dat zijn de andere CB's die ze momenteel hebben ook niet dus hij zal vast wel aan spelen toe komen.Smiley ? Ironisch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik reageerde op de conclusie "De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas "
Omdat een matige club als Manchester United hem wilt hebben. Van Der Wiel en zelfs Strootman spelen bij een betere club.
En als het om "grote" clubs gaat, dan speelt Nigel de Jong ook bij een hele grote clubdat zegt allemaal niet zoveel natuurlijk. Saint Etienne is historisch de grootste club van Frankrijk..
Maar is goed hoor, wat jij wil johJe hebt uiteraard volledig gelijk.
![]()
Waar schrijf ik dat PSG een grotere club is dan ManU.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baas
Manchester United heeft vaker de CL gewonnen dan dat PSG heeft meegedaan, maar jij stelt hier en nu dat PSG een grotere club is
Ik kan dat wel waarderen in mensen.
Quotes graag.![]()
Zucht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Smiley ? Ironisch?
Maar is goed hoor, wat jij wil johJe hebt uiteraard volledig gelijk.
Mijn eerste post:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Nounou, de nummer 7 van Engeland wilt hem hebben. Ze spelen niet eens Europees, big deal![]()
Ik mis dit jaar echt een tof compilatienummer van de NOS
Zat altijd bij Studio Sportzomer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen Almere City oid?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat loessoe staat al 0-8. Beter geven ze de schaal voor volgend seizoen alvast.![]()
Arkadiusz Milik wat een eindbaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat loessoe staat al 0-8. Beter geven ze de schaal voor volgend seizoen alvast.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik mis dit jaar echt een tof compilatienummer van de NOS
Zat altijd bij Studio Sportzomer.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Beter geeft de rest eens wat tegenstand dan wordt het misschien een keer spannendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, je had het over de schaal in de hoofdklasse?![]()
![]()
Zou leuk zijn als Ajax eens speelt naar het budget die ze hebben ipv de supporters blij te maken met het huidige "6-zesjes" cultuur.![]()
Dat budget/kapitaal staat niet op het veld alleenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Zou leuk zijn als Ajax eens speelt naar het budget die ze hebben ipv de supporters blij te maken met het huidige "6-zesjes" cultuur.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoor dat Feyenoord de selectie al aan het aanpassen is voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter geeft de rest eens wat tegenstand dan wordt het misschien een keer spannend![]()
Komt nog welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Zou leuk zijn als Ajax eens speelt naar het budget die ze hebben ipv de supporters blij te maken met het huidige "6-zesjes" cultuur.![]()
![]()
Wat zegt dat over de rest danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
Zou leuk zijn als Ajax eens speelt naar het budget die ze hebben ipv de supporters blij te maken met het huidige "6-zesjes" cultuur.Komen genoeg goede spelers aan dus dat goede spel komt ook wel weer
![]()
ajax barca vergeten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Kiid het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zegt dat over de rest danKomen genoeg goede spelers aan dus dat goede spel komt ook wel weer
Voetbalquote:![]()
On topic, speciaal voor Zhano (L)
Ik wil eigenlijk een 4-3-3 team met Ronaldo - Jackson - Cuadrado en James erachter, maar dat is echt mavermoeilijk/onmogelijk
Kom niet verder dan dit, waarbij ik dan meteen 3x moet wisselen om James, Handanovic en een LCM te brengen en daar heb ik echt een hekel aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat doet Hamlap daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil eigenlijk een 4-3-3 team met Ronaldo - Jackson - Cuadrado en James erachter, maar dat is echt mavermoeilijk/onmogelijk
Kom niet verder dan dit, waarbij ik dan meteen 3x moet wisselen om James, Handanovic en een LCM te brengen en daar heb ik echt een hekel aan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lezen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deed ik. Maakt het niet minder grappig. Geen optie om met een paar spelers op 8 chem te spelen?quote:![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed ik. Maakt het niet minder grappigKan mijn autisme niet hebben. Hooguit een back op 8 chemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed ik. Maakt het niet minder grappig. Geen optie om met een paar spelers op 8 chem te spelen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-1-2-1-2 geen optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
FIFA world cup 2014 WK spelen is wel leuk....
nu in de finale met Cayman Islands... halve finale 2-0 gewonnen van Nederland... kreeg in 55e minuut kans op 3-0 en toen ging mn opponent weg...
de 2-0:
![]()
Niet echt..zonde van de vleugels. En ook dan moet ik veel opofferen om op full chem te komenquote:
Moet gewoon minder maveren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee hoor. Maar die hebben ze daar vast ook. Kunnen jullie daar misschien je dagelijke ellende in een topic kotsenquote:![]()
![]()
Jackson is gewoon niet degelijk te hybridden, helaas. Als je hem schrapt is het goed te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt..zonde van de vleugels. En ook dan moet ik veel opofferen om op full chem te komen
Moet gewoon minder maveren.![]()
Dit blijft toch een mooi plaatje he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja klopt. Of ik moet mijn principes overboord zetten en dus bij kick-off ofzo gaan wisselen, maar ik vind het altijd zo debiel als mijn tegenstander het doet..dusssssquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jackson is gewoon niet degelijk te hybridden, helaas. Als je hem schrapt is het goed te doen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahaha nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die hebben ze daar vast ook. Kunnen jullie daar misschien je dagelijke ellende in een topic kotsen![]()
Niet alleen debiel, het zou me ook al te veel moeite zijn om dat elke wedstrijd weer te moeten doen. Je kan ook andere principes offeren en met minder chem spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt. Of ik moet mijn principes overboord zetten en dus bij kick-off ofzo gaan wisselen, maar ik vind het altijd zo debiel als mijn tegenstander het doet..dusssss![]()
Dat ook jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet alleen debiel, het zou me ook al te veel moeite zijn om dat elke wedstrijd weer te moeten doen.
Ik mis gewoon het chemsysteem van vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter introduceren ze dat als nieuwe featurequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ook ja
Ik mis gewoon het chemsysteem van vorig jaar.![]()
![]()
Ik hoop het. Bij WC hebben ze het al gedaan, dus hopelijk blijft het er gewoon weer in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter introduceren ze dat als nieuwe featureAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gister Abe Lenstrastadion gezienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beter introduceren ze dat als nieuwe featurerustige snelwegen in het Noorden
![]()
![]()
Mijn telefoon is vandaag spontaan al 5 keer uitgevallen. Dit kan een probleem worden, abonnement is nog niet voorbij.
/dagboek![]()
Waar zetten we het geld op?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter pakt Thiago Silva vandaag als eerste geelOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, ik heb hem nu wel gewoon in teams en hij bevalt goed, maar Ronaldo is toch wel wat beter. Misschien maar gewoon zo doen ja. Al zit ik dan ook weer op een paar wissels om het neer te zetten zoals ik het wil.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:50 schreef Zhano het volgende:
Kun je btw niet iets doen met Varela LW en die er evt uitwisselen?(of gewoon niet, fuck Ronnie )
Een mix van deze 2 met Ronaldo moet het eigenlijk zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb Hulk eerste goal, Thiago silva eerste geel, beide teams scoren in beide helften voor de fun. Naar die andere wedstrijd moet ik nog kijken.quote:![]()
En direct blue screen of death op mijn laptop. Dit is niet mijn dagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:52 schreef StijnDa het volgende:
Mijn telefoon is vandaag spontaan al 5 keer uitgevallen. Dit kan een probleem worden, abonnement is nog niet voorbij.
/dagboek![]()
Gepost vanaf mijn net opgestarte telefoon.![]()
Raak je console maar niet aan dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En direct blue screen of death op mijn laptop. Dit is niet mijn dag![]()
Gepost vanaf mijn net opgestarte telefoon.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk doet je TV het zo nog wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En direct blue screen of death op mijn laptop. Dit is niet mijn dag![]()
Gepost vanaf mijn net opgestarte telefoon.![]()
Ben echt benieuwd naar vanavond. Hopelijk gaat Colombia knallen en maakt wordt Brachil een leuke pot met veel goals. Heb nog geen bets, maar neig wel naar Colombia.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
11. Viergever 0-1, 33. Andersen 0-2, 39. Becker 0-3, 41. Milik 0-4, 42. De Jong 0-5, 48. El Ghazi 0-6, 50. Mirani 0-7, 51. El Ghazi 0-8, 59. El Hasnaoui 0-9, 78. Ligeon 0-10, 81. El Ghazi 0-11, 82. Ozan 1-11, 85. Sigthórsson 1-12, 87. Sana 1-13.
Ging soepel![]()
Goal tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
11. Viergever 0-1, 33. Andersen 0-2, 39. Becker 0-3, 41. Milik 0-4, 42. De Jong 0-5, 48. El Ghazi 0-6, 50. Mirani 0-7, 51. El Ghazi 0-8, 59. El Hasnaoui 0-9, 78. Ligeon 0-10, 81. El Ghazi 0-11, 82. Ozan 1-11, 85. Sigthórsson 1-12, 87. Sana 1-13.
Ging soepel![]()
![]()
ik wacht op de opstelling en dan jackson to scorequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Ben echt benieuwd naar vanavond. Hopelijk gaat Colombia knallen en maakt wordt Brachil een leuke pot met veel goals. Heb nog geen bets, maar neig wel naar Colombia.![]()
Qatar geloof ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar speelt die Nene eigenlijk die toen helemaal los ging voor PSG?![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die pak ik sowieso ook als de odds goed zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik wacht op de opstelling en dan jackson to score![]()
Ook als ie niet speelt dus, nice.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die pak ik sowieso ook als de odds goed zijn![]()
De rest is slechter. Vandaar ook het 6-jes cultuur. Ajacieden zijn gevreden omdat ze kampioen worden, maar de manier waarop is Ajax onwaardig. Zeker als je ziet dat ze het dubbele aan begroting hebben dan de nummer 2, laat staan Feyenoord/Twente/Az et cetera.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zegt dat over de rest danKomen genoeg goede spelers aan dus dat goede spel komt ook wel weer
Speaking of which, mijn vriendin is met een groep vriendinnen naar die wedstrijd van Ajax.
![]()
doe danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis geld > meer gratis geld.![]()
Iedereen vind het voetbal niet om aan te gluren hoor. Maar als je wint dan maakt dat niet veel uit natuurlijk. Goede voetbal komt wel weer komen echt een paar hele grote talenten aan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
De rest is slechter. Vandaar ook het 6-jes cultuur. Ajacieden zijn gevreden omdat ze kampioen worden, maar de manier waarop is Ajax onwaardig. Zeker als je ziet dat ze het dubbele aan begroting hebben dan de nummer 2, laat staan Feyenoord/Twente/Az et cetera.
Speaking of which, mijn vriendin is met een groep vriendinnen naar die wedstrijd van Ajax.
![]()
Heerlijk is dat hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gister Abe Lenstrastadion gezienrustige snelwegen in het Noorden
Kom er voor me werk nogal eens![]()
![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he
Kom er voor me werk nogal eens![]()
vipfifacoins ofzo. Iets met vip. Weet het niet meer precies. Nu niet thuis, dus kan het niet nazoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Hey Toefjes waar had je die 200k gekocht gisteren? Heb ook zin in een WC pack opening en dan nog wat in de normale FUT![]()
![]()
ook gewoon alles 130quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he
Kom er voor me werk nogal eenskunnen ze hier nog wat van leren
![]()
Sneijder doet echt niks goed de laatste tijd. Heb hem rechts op CDM omdat ik voor mn gevoel meer met die kant aanval. Wie zal ik daar eens testen? Stroot is te defensief denk ik.![]()
Oke, zal eens zoeken. Indien ik het vergeet zeg het dan maar een keer als je thuis bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
vipfifacoins ofzo. Iets met vip. Weet het niet meer precies. Nu niet thuis, dus kan het niet nazoeken![]()
![]()
Wijnaldum?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
Sneijder doet echt niks goed de laatste tijd. Heb hem rechts op CDM omdat ik voor mn gevoel meer met die kant aanval. Wie zal ik daar eens testen? Stroot is te defensief denk ik.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat was de rest vh team?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
Sneijder doet echt niks goed de laatste tijd. Heb hem rechts op CDM omdat ik voor mn gevoel meer met die kant aanval. Wie zal ik daar eens testen? Stroot is te defensief denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Emanuelson?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Zhano het volgende:
Sneijder doet echt niks goed de laatste tijd. Heb hem rechts op CDM omdat ik voor mn gevoel meer met die kant aanval. Wie zal ik daar eens testen? Stroot is te defensief denk ik.![]()
![]()
aanholt ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Willems verkocht omdat ie zo duur is nu en alle NL backs met pace zijn dat nu
Ik gebruik nu Veltman en de Vrij die doen het ook goed![]()
ga wegquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
aanholt ?
Ik gebruik nu Veltman en de Vrij die doen het ook goed![]()
dat kan je geen pech noemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan heb ik pech en verlies ik 3 euro
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nog altijd beter dan Dyke.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vroeg om een RCDMAanholt is te klein/zwak en huidige centrale duo is baas.
En Nigel de Jong
doei![]()
Ik vond Strootgod op LCDM best prima eigenlijk. Stuk beter dan ik had verwacht. Maar je kan bijv. voor Holla of Henriksen gaan for da longshotz. Of Duartequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Willems verkocht omdat ie zo duur is nu en alle NL backs met pace zijn dat nu
Nigel vond ik maar kut. Mega verdedigende WR, te klein en te slap. En verder kan hij ook niks.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
misschien gebruik je hem neit goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
Nigel vond ik maar kut. Mega verdedigende WR, te klein en te slap. En verder kan hij ook niks.![]()
Enige fatsoenlijke stats zijn aggression en slide tackle..tja..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo lang je van Ultimate Team afblijft gaat het welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:31 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik heb FIFA eigenlijk nooit echt gespeeld, hoe groot is de verslavingsfactor?![]()
![]()
bij fifa 13 groot, bij fifa 14 niet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:36 schreef poker4lifee het volgende:
bij fifa 12 groot, bij fifa 13 en 14 niet![]()
Mertens dan maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:45 schreef Zhano het volgende:
Als 'placeholder' voor Hazard Chadli gekochtWat een kneus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lap zegquote:
Hoeveel coins ben je van Eden af?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
30-40kquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lap zeg
Hoeveel coins ben je van Eden af?![]()
Watquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:51 schreef rumiii het volgende:
Geen head2head op ps4 versie
Wat een deceptie![]()
![]()
Je kunt gewoon een seizoen tegen elkaar spelen iig...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
online vriendschappelijk niet meer mogelijk. .![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
online vriendschappelijk niet meer mogelijk. .![]()
Penalty's misschien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:02 schreef Zhano het volgende:
Volgens EA verloor Omnirocket net een wedstrijd met 0-0![]()
zolang het iemand uit je lijst is, tegen spelers buiten je vrienden is vriendschappelijk potje niet meer mogelijkquote:![]()
Dan speel je toch seasons wat maakt dat nou weer uitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
zolang het iemand uit je lijst is, tegen spelers buiten je vrienden is vriendschappelijk potje niet meer mogelijk![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chili +1.0 (asian hcp) en over 2.5 voor mij. Let's go
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:16 schreef JoeydeKoala het volgende:
Gigi vandaag jarig. Wat een gruwelijk lekka wijfie is dat toch![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Uruguay most booking points @1.80 en Colombia door naar de volgende ronde in een combi (samen met Brazilie door naar de volgende ronde) @1.44quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog bets voor colombia-ur a guay?![]()
![]()
Geraldine Kemper of Ellen Hoog? Zeg het maar jongens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben niet zo moeilijk, als ze beide in mn bed liggen is dat gewoon prima.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geraldine Kemper of Ellen Hoog? Zeg het maar jongens![]()
Doe mij dat hockeytrutje maar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geraldine Kemper of Ellen Hoog? Zeg het maar jongens
Die ander wel genoeg gezien na expeditie robinson.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Stijn zegt ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je V&D grap was hilarisch, maar je slaat nu door op een verkeerde manier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Shittu in een pack, dat pack is dus niet zo shit want hij is ook nog wat waard.![]()
Dit was niet eens een grap.. het is echt zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je V&D grap was hilarisch, maar je slaat nu door op een verkeerde manier.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef Zhano het volgende:
Ik wil een nieuw team maken, maar ik zit een beetje
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
noepquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
En #RagequitSaturday gaat gewoon door. EN HET IS CAPS LOCK DAG!!1![]()
vind ze allebei lelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moeten ze nog wel fatsoenlijke vervangers gaan halen toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme mijn onderbroekje zit vol.![]()
En ze mogen ook niet het volledige bedrag terug erin pompen hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moeten ze nog wel fatsoenlijke vervangers gaan halen toch?![]()
Bij coop quitten ook wel mensen vanmiddagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
En #RagequitSaturday gaat gewoon door. EN HET IS CAPS LOCK DAG!!1
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mocht je nog een LB zoeken dan kan ik iMotM Rodriguez zeer aanraden. Het is jammer dat ik nog geen goal met hem heb gemaakt maar verdedigend zeer sterk en een goede pass![]()
![]()
Mee eens ja. Toch heb ik m net verkochtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht je nog een LB zoeken dan kan ik iMotM Rodriguez zeer aanraden. Het is jammer dat ik nog geen goal met hem heb gemaakt maar verdedigend zeer sterk en een goede pass![]()
![]()
lijkt me ook goed ja. En med/medquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht je nog een LB zoeken dan kan ik iMotM Rodriguez zeer aanraden. Het is jammer dat ik nog geen goal met hem heb gemaakt maar verdedigend zeer sterk en een goede pass
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deed het ook wel goed in WC FUT bij mijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht je nog een LB zoeken dan kan ik iMotM Rodriguez zeer aanraden. Het is jammer dat ik nog geen goal met hem heb gemaakt maar verdedigend zeer sterk en een goede pass
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb net 15 euro op unibet gezet en had zo'n bonus geactiveerd dat ik het te storten bedrag verdubbeld kreeg, alleen nu moet ik eerst een bepaald bedrag in totaal winnen of inzetten voordat ik iets kan opnemen, zelfs van mijn eigen 15 euro?![]()
Neymar neertrappen meteen. Slim.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb net 15 euro op unibet gezet en had zo'n bonus geactiveerd dat ik het te storten bedrag verdubbeld kreeg, alleen nu moet ik eerst een bepaald bedrag in totaal winnen of inzetten voordat ik iets kan opnemen, zelfs van mijn eigen 15 euro?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al vond ik Johnson ook wel een hele goede LB die ook nog wel 1x in de 50 wedstrijden een goaltje meepikte.. tussen LBs en RBs merk ik nooit echt veel verschil.![]()
Maar alles wat ik win de komende tijd kan ik niet opnemen, dus zelfs niet mijn eigen 15 euro zeg maar? Is zo'n bonus dan wel slim. Kan hem annuleren en dan met mijn eigen 15 euro gaan spelen..quote:![]()
oja, kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
En volgens mij ook met een minimale quote anders telt het niet mee
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja er staat 90 euro rondspelen met pre-match en live betting, met minimaal 1,40 quotes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
En volgens mij ook met een minimale quote anders telt het niet mee![]()
in totaal voir 90 euro inzetten met minimale odd 1.4 ofzo dacht ik. Daar zit je snel op hoor. Tenzij je eerst broke gaat. Napoleongames al gedaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:10 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Maar alles wat ik win de komende tijd kan ik niet opnemen, dus zelfs niet mijn eigen 15 euro zeg maar? Is zo'n bonus dan wel slim. Kan hem annuleren en dan met mijn eigen 15 euro gaan spelen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat dan ongeacht of je de bet wint of verliest? Dus stel ik zet 3 x 10 euro op next corner en win hem 2 x en verlies 1 keer dan heb ik wel al 30 rondgespeeld?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in totaal voir 90 euro inzetten met minimale odd 1.4 ofzo dacht ik. Daar zit je snel op hoor. Tenzij je eerst broke gaat. Napoleongames al gedaan?
Napoleongames nog niet naar gekeken, heb ook geen zin om mijn ID nummer en alles in te gaan voeren![]()
Over 3.00 bookings @ 1.82
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
130k voor een 433 met tweebenige wingers en wat silvers erin, iemand een ideetje? Of evt een andere formatie, maar vind niet alles tof![]()
![]()
jactelt gewoon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat dan ongeacht of je de bet wint of verliest? Dus stel ik zet 3 x 10 euro op next corner en win hem 2 x en verlies 1 keer dan heb ik wel al 30 rondgespeeld?
Napoleongames nog niet naar gekeken, heb ook geen zin om mijn ID nummer en alles in te gaan voeren
Bij unibet moet je ook shit opaturen hooe. Maar paa bij uitbetalen. Steekproefsgewijs gaat het maar wel 4 vd 5 klanten ofzo. Kopie ID, Bankafschrift en telefoonrekening.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke variant van 4-3-3 speel je het liefst?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
130k voor een 433 met tweebenige wingers en wat silvers erin, iemand een ideetje? Of evt een andere formatie, maar vind niet alles tof![]()
Gaat het goed? Ben ik niet van je gewend...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jactelt gewoon.
Bij unibet moet je ook shit opaturen hooe. Maar paa bij uitbetalen. Steekproefsgewijs gaat het maar wel 4 vd 5 klanten ofzo. Kopie ID, Bankafschrift en telefoonrekening.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Telefoonrekening, waarom dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jactelt gewoon.
Bij unibet moet je ook shit opaturen hooe. Maar paa bij uitbetalen. Steekproefsgewijs gaat het maar wel 4 vd 5 klanten ofzo. Kopie ID, Bankafschrift en telefoonrekening.![]()
Maar eens op hoekschoppen en inworpen voor Brazilie gaan rondspelen dan. Lijkt me wel rendabel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jactelt gewoon.
Bij unibet moet je ook shit opaturen hooe. Maar paa bij uitbetalen. Steekproefsgewijs gaat het maar wel 4 vd 5 klanten ofzo. Kopie ID, Bankafschrift en telefoonrekening.![]()
Mn NL team is 3, maar wee andere teams in die formatie waren kut dus 4 ofzo kan ook. Maar liefst geen 5.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke variant van 4-3-3 speel je het liefst?![]()
4* niet genoeg, echt alleen 5?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Zhano het volgende:
130k voor een 433 met tweebenige wingers en wat silvers erin, iemand een ideetje? Of evt een andere formatie, maar vind niet alles tof
Luiz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
voor je adres denk ik. Bank en ID is vaak wel genoeg though.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Ben-Hatira met 4* skill en WF LW en iMotM Perisic met 4* skill en 5* WF RW en dat is best handig. Maar geen idee hoe je dan het team verder af kan maken.quote:![]()
voetbal kijken en half blind typen op telefoon = failquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat het goed? Ben ik niet van je gewend...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te mainstreamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jarvis links, Pedro recht, spits misschien silver Jese Rodriguez?
Perisic viel me echt vies tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Ben-Hatira met 4* skill en WF LW en iMotM Perisic met 4* skill en 5* WF RW en dat is best handig. Maar geen idee hoe je dan het team verder af kan maken.![]()
![]()
dit lijkt me ook wel tofquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Ben-Hatira met 4* skill en WF LW en iMotM Perisic met 4* skill en 5* WF RW en dat is best handig. Maar geen idee hoe je dan het team verder af kan maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mij ook tot nu toe.. misschien Al Abed (4* WF en skill en goed schot)-Jobson-nog iets?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Te mainstream
[..]
Perisic viel me echt vies tegen
Deze man dus: http://wefut.com/en/player/10286![]()
130k zei ik he, niet 1300k. En ik heb al deze spelers al gehad, en de meesten waren kutquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit lijkt me ook wel tof
[ afbeelding ]![]()
![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iets met Pjotr op 10 danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
130k zei ik he, niet 1300k. En ik heb al deze spelers al gehad, en de meesten waren kutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gollllllll alexissddsssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdorie wou echt net 10tje zetten op dat er nog een keer werd gescoord voor rust en tijdens het wachten scoort die![]()
![]()
zijn een stuk beter vooralsnogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Zou wat zijn als Brazilie er gewoon al uit vliegtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
17!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef Rijst het volgende:
http://www.gva.be/sport/w(...)utm_campaign=seeding![]()
Hebben ze geen reserve CB's?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:41 schreef Zhano het volgende:
Als die Chilenen doorgaan moeten ze met een keeper op CB denk ik![]()
![]()
Fredzj
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 echte cb in de selectiequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou de NOS nou niet genoeg geld verdienen aan dat WK om gewoon die 15 minuten rust een keer vol te lullen oid ipv al die reclame? Of zou het contractueel ook niet mogelijk zijn?![]()
alsof co adriaan wat zinnigs te melden heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:02 schreef Zhano het volgende:
Zou de NOS nou niet genoeg geld verdienen aan dat WK om gewoon die 15 minuten rust een keer vol te lullen oid ipv al die reclame? Of zou het contractueel ook niet mogelijk zijn?![]()
Straks ff kijkenquote:![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
alsof co adriaan wat zinnigs te melden heeft.![]()
![]()
bbcquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:02 schreef Zhano het volgende:
Zou de NOS nou niet genoeg geld verdienen aan dat WK om gewoon die 15 minuten rust een keer vol te lullen oid ipv al die reclame? Of zou het contractueel ook niet mogelijk zijn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Aflevering 1 gaat over 't kruispunt.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doet ieder team met Luizquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen HD![]()
Brasil met de kickoff-glitch-pogingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hulk faler hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver bij een goal had ik 21 euro terug van 10tje inzet. Nu wel een kaart voor de 60e minuut is 10 euro terug met 3 inzet![]()
Hoe hij hem ook raakte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 nu. Worst case is money backquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dat vieren van die goal en dan zo laat afkeuren
![]()
KutwisselAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
was heel snel al maar door de herrie in het stadion..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat vieren van die goal en dan zo laat afkeuren
![]()
Zelfs de nos had het meteen door.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar ze hadden het laat door en dan die gezichten daarnaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was heel snel al maar door de herrie in het stadion..
Zelfs de nos had het meteen door.priceless.
We?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hadden vanmiddag een flesje cola met mijn naam erop.. dat vond ik best wel leuk eigenlijk.![]()
BoooooomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hadden vanmiddag een flesje cola met mijn naam erop.. dat vond ik best wel leuk eigenlijk.
?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vanaf welke ronde worden de gele kaarten kwijtgescholden? Of bestaat die regel niet meer?GRAAG VERWIJDEREN![]()
En dat terwijl je niet eens van cola houdt!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het was niet mijn flesje dus daarom zeg ik we.![]()
De volgende ronde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Vanaf welke ronde worden de gele kaarten kwijtgescholden? Of bestaat die regel niet meer?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
dacht na de groep maar blijkbaar is het nu anders. Denk nu na de kwart. Ze willeen in ieder geval geen cumulatieve schorsingen meer voor de finale.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Vanaf welke ronde worden de gele kaarten kwijtgescholden? Of bestaat die regel niet meer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
STOND ER DARKSONIC2 OP??!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hadden vanmiddag een flesje cola met mijn naam erop.. dat vond ik best wel leuk eigenlijk.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Klopt, vanaf de volgende ronde zijn ze weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dacht na de groep maar blijkbaar is het nu anders. Denk nu na de kwart. Ze willeen in ieder geval geen cumulatieve schorsingen meer voor de finale.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik dacht dat het altijd na de 8e finale was, maar Gustavo mist de volgende wedstrijd dus dat gaat niet meer opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dacht na de groep maar blijkbaar is het nu anders. Denk nu na de kwart. Ze willeen in ieder geval geen cumulatieve schorsingen meer voor de finale.
GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |