SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door StijnDa op 28-06-2014 14:51:16 ]![]()
repostquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef RavioliPunch het volgende:
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Heb al besteld![]()
![]()
Hey Toefjes waar had je die 200k gekocht gisteren? Heb ook zin in een WC pack opening en dan nog wat in de normale FUT![]()
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kijkt naar 1 seizoen. Kijk is naar de afgelopen 30 jaar.
Jij bent echt heel opportunistisch nu. Afgelopen seizoen was ook nog is het eerste jaar na Ferguson. Het is gewoon een topclub van het kaliber Barca, Madrid en Bayern. Dat ze een slecht seizoen hebben gehad doet daar niks aan af. En natuurlijk is er geen garantie dat ze het volgend jaar goed doen maar dat heb je bij geen een club.
Ook daarvoor hoef je maar naar Manchester City te kijken, niet zo lang geleden was PSV-reject Michael Ball daar nog een basisspeler...
Overigens zei ik vóór afgelopen seizoen al hetzelfde over Manchester United, toen in een discussie met Tbakkert die ze als favoriet voor de Engelse titel zag. Ik vond het toen al een matige selectie en dat heb ik hier toen ook gepost.![]()
![]()
Chill jongens. Gooi die voetjes van de vloer en doe alsof de zon schijnt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mooie postgeschiedenis heb je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:54 schreef MattiaDeSciglio het volgende:
Juventus heeft 15 miljoen voor Ibarbo geboden
Van een topic over de trap van Nigel de Jong bij het vorige WK naar het lekkere spelers topic () en dan naar hier. Maar wiens kloon ben je?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.
Ook daarvoor hoef je maar naar Manchester City te kijken, niet zo lang geleden was PSV-reject Michael Ball daar nog een basisspeler...
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...![]()
Zie PSV of Ajax voor De Boerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Men zegt vaak dat ik een kloon van mijn vader ben, maar zelf zie ik dat niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie postgeschiedenis heb je.
Van een topic over de trap van Nigel de Jong bij het vorige WK naar het lekkere spelers topic () en dan naar hier. Maar wiens kloon ben je?
![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 1 seizoen, ik kijk gewoon de huidige selectie en vergelijk deze met de huidige selecties van andere clubs. Dat is in mijn ogen heel wat zinvoller dan kijken naar wat ze de afgelopen 30 jaar gepresteerd hebben, want daarvan zijn minstens 25 jaar gewoon volstrekt niet relevant.
Overigens zei ik vóór afgelopen seizoen al hetzelfde over Manchester United, toen in een discussie met Tbakkert die ze als favoriet voor de Engelse titel zag. Ik vond het toen al een matige selectie en dat heb ik hier toen ook gepost.
Manchester United heeft vaker de CL gewonnen dan dat PSG heeft meegedaan, maar jij stelt hier en nu dat PSG een grotere club is
Ik kan dat wel waarderen in mensen.![]()
Die vieren ook een 2de plek alsof het een prijs is dus niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Feyenoord mag je er ook wel onder scharen dan.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:57 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)men-playbacken-19188
Muse
Geniaal dit
Die zanger zit ook achter het drumstel alsof hij het nog nooit heeft aangeraakt![]()
Mijn eerste posts was overduidelijk ironisch bedoeld. Inclusief smiley.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat United een matige club is, zeg dan dat ze een matige selectie hebben. Want het is een topclub dat ben je toch wel met me eens? Een topclub met een kut selectie is alsnog een topclub op gebied van andere zaken (stadion, accomodatie,naamsbekendheid, sponsors, salarissen, historie etc etc ).
Kreeg het idee dat jij het een slechte stap voor de Vrij vond om naar die club te gaan...
En in mijn tweede post komt ook duidelijk naar voren dat ik een onderscheid maak tussen betere clubs op basis van hun huidige niveau (ik noemde vd Wiel en Strootman van PSG en Roma) en "grote" clubs (ik noemde de Jong van Milan en Saint Etienne, de Franse recordkampioen..).
Of ik het een goede stap voor De Vrij vind ? Als hij daar aan spelen toe komt wel, maar het enige dat ik zeg is dat ik in De Vrij niet iemand zie die ManU naar een hoger niveau gaat tillen. Maar dat zijn de andere CB's die ze momenteel hebben ook niet dus hij zal vast wel aan spelen toe komen.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn eerste posts was overduidelijk ironisch bedoeld. Inclusief smiley.
En in mijn tweede post komt ook duidelijk naar voren dat ik een onderscheid maak tussen betere clubs op basis van hun huidige niveau (ik noemde vd Wiel en Strootman van PSG en Roma) en "grote" clubs (ik noemde de Jong van Milan en Saint Etienne, de Franse recordkampioen..).
Of ik het een goede stap voor De Vrij vind ? Als hij daar aan spelen toe komt wel, maar het enige dat ik zeg is dat ik in De Vrij niet iemand zie die ManU naar een hoger niveau gaat tillen. Maar dat zijn de andere CB's die ze momenteel hebben ook niet dus hij zal vast wel aan spelen toe komen.Smiley ? Ironisch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik reageerde op de conclusie "De Vrij is nu beter dan de gehele achterhoede en middenveld. Wat een baas "
Omdat een matige club als Manchester United hem wilt hebben. Van Der Wiel en zelfs Strootman spelen bij een betere club.
En als het om "grote" clubs gaat, dan speelt Nigel de Jong ook bij een hele grote clubdat zegt allemaal niet zoveel natuurlijk. Saint Etienne is historisch de grootste club van Frankrijk..
Maar is goed hoor, wat jij wil johJe hebt uiteraard volledig gelijk.
![]()
Waar schrijf ik dat PSG een grotere club is dan ManU.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baas
Manchester United heeft vaker de CL gewonnen dan dat PSG heeft meegedaan, maar jij stelt hier en nu dat PSG een grotere club is
Ik kan dat wel waarderen in mensen.
Quotes graag.![]()
Zucht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Smiley ? Ironisch?
Maar is goed hoor, wat jij wil johJe hebt uiteraard volledig gelijk.
Mijn eerste post:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Nounou, de nummer 7 van Engeland wilt hem hebben. Ze spelen niet eens Europees, big deal![]()
Ik mis dit jaar echt een tof compilatienummer van de NOS
Zat altijd bij Studio Sportzomer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |