abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141643687
Dit is een gesprek tussen twee mensen en dat is niet helemaal goed gelopen.
Graag wil ik reacties van mensen die kunnen zeggen wat ze hiervan vinden.
Is de communicatie goed gelopen, heeft de 1 de ander misschien verkeerd begrepen.....
Wat graag hier mis of gaat er iets mis met 1 persoon.
Graag jullie commentaar, maar bruikbaar commentaar wat gebruikt kan worden in een groep.

Onderwerp: Het gaat hier om een meisje uit het buitenland die in een Nederlandse familie is gekomen. De familie wilt graag helpen met haar opleiding en zoekt dingen voor haar uit die misschien relevant kunnen zijn. Ze heeft een relatie met een jonge uit de familie. Haar schoonzus probeert te helpen in deze situatie.

Tekst 1 de zender
Hai we hadden nog even na die opleiding gekeken van het ncoi mode en textiel management 1 jaar, maar dat zijn onderdelen van een hbo opleiding. Als je daarna hbo doet kun je een aantal onderdelen verkort krijgen. Een hbo opleiding is met een propedeuse die behaald moet worden. Ze kan wel de hbo opleiding doen, die duurt 4 jaar. Er staat bij hbo bachaloropleidingen hebben een wettelijke duur van 4 jaar. Wilde het gewoon even appen omdat ik het sneu voor haar zou vinden als ze denkt een hbo te hebben gehaald. Dat is een teleurstelling. het is dus goed bedoeld deze sms om haar te helpen. Sorry kon niet in het engels dit, beetje te lang. Kus🌸

Tekst 2 de ontvanger
About message from yesterday... Thanks for concern but i already have really high education and i can go to any university i want in europe. Plus in fashion nobody cares what school you finished but how your portfolio looks like, its a creative job... Its not your genre thats why you dont really know about it... Im starting to worried that you focus a little bit too much on my education instead of yours... I heard that you never finished any school you started and im really afraid that you will wake up one day dissapointed that you are 35 years
old and stil with no education... I hope you understand that i worry about it because you seem like a person who easily quit things and i dont say it to be mean but just check that you know what you are doing... If this managing thing is really what you want i think you should go for it :)

Alleen serieuze reacties graag! Heel erg bedankt.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:04:32 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_141643904
Waarom nog een topic?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_141643906
In een groep? Je bedoelt huiswerk?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_141643913
Waarom twee topics?
pi_141643992
wat? :')
pi_141644020
Ik dacht dat die ander niet actief was, maar ik weet nu niet hoe ik deze moet verwijderen
pi_141644132
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:08 schreef Riloe het volgende:
Ik dacht dat die ander niet actief was, maar ik weet nu niet hoe ik deze moet verwijderen
Rustig afwachten. Mods flikkeren er snel een slotje op. Ook op je andere topic trouwens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 14:16:28 #8
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_141644246
Met de serieuze reacties zal het wel goedkomen als je twee topics opent :')...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')