abonnement Unibet Coolblue
pi_141650201
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die officiele berichtgeving is dus niet zo officieel.

En echt, corruptie, belangenverstrengeling, belangenbescherming, dat werkt in Latijns-Amerika echt heel anders dan in Nederland.

In Nederland een officieel persoon geloven is wel te doen in de meeste gevallen.
Hier worden toch echt meer leugens verteld.

Ik zeg niet dat dat hier gebeurt, het lijkt gewoon amateurisme, maar deze cultuur is echt anders dan de Nederlandse. Er zitten ook wat kilometertjes tussen...
dit zei m'n contact Boquete erover:

De chef OM had het nadrukkelijk over rio CULUBRE,veel verder richting het stuwmeer

daar kan je volgens de gids niet komen over de heuvelrug tussen Boquete en Cerro Punta zonder in de bewoonde wereld te komen

hij zegt dat ze rio changuinola naar beneden zijn gelopen om vervolgens linksaf te slaan bij rio culubre om vervolgens te verongelukken om te pogen de rivier over te steken zo,n 15 km stroomopwaarts
-------------
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141650203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien dachten ze dat ze toch goed zaten, dat is de meest eenvoudige verklaring, denk ik dan.
Als je een totaal onbekende rivier moet oversteken, die er "levensgevaarlijk" uitziet, dan zou je toch wel 2 keer nadenken, in je korte broekje en in het PIKKEDONKER, dat lijkt iedereen te vergeten... Je ziet niets?! Dan ga je toch geen onbekende rivier over wat kabels oversteken??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:51 schreef MidnightB00m het volgende:
Iedereen bedankt voor de ophelding qua vindplaats.

Maarrrrr... als de rugzak het meest stroomOPwaarts is gevonden, kan dat dan ook betekenen dat de dames nog véél verder zijn gewandeld dan de vindplaats?
Ja, ze vonden de rivier en iets in hen zei dat ze stroomafwaarts moesten gaan. Dit wordt ook altijd aangeraden als je verdwaald raakt.
pi_141650265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:51 schreef MidnightB00m het volgende:
Iedereen bedankt voor de ophelding qua vindplaats.

Maarrrrr... als de rugzak het meest stroomOPwaarts is gevonden, kan dat dan ook betekenen dat de dames nog véél verder zijn gewandeld dan de vindplaats?
Neeee.

~780 m - Rugzak ~ 5 uur na de Mirador (monding Culebra -NIET: Culubré/Culubre- in Changuinola)
onbekend, maar ~1000-1300 m - Resten ~ 2,5 uur na de Mirador (4,5 vanaf start El Pianista)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650312
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neeee.

~780 m - Rugzak ~ 5 uur na de Mirador (monding Culebra -NIET: Culubré/Culubre- in Changuinola)
onbekend, maar ~1000-1300 m - Resten ~ 2,5 uur na de Mirador (4,5 vanaf start El Pianista)
Maak dan effe een kaartje, zo snappen we het niet meer!
pi_141650334
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit zei m'n contact Boquete erover:

De chef OM had het nadrukkelijk over rio CULUBRE,veel verder richting het stuwmeer

daar kan je volgens de gids niet komen over de heuvelrug tussen Boquete en Cerro Punta zonder in de bewoonde wereld te komen

hij zegt dat ze rio changuinola naar beneden zijn gelopen om vervolgens linksaf te slaan bij rio culubre om vervolgens te verongelukken om te pogen de rivier over te steken zo,n 15 km stroomopwaarts
-------------
Dit is echt compleet de andere kant, al bijna in Costa Rica!

Nee, miura heeft gelijk, echt. Ik geef mijn ongelijk toe, omdat ik echt in dezelfde veronderstellingen was als jullie.
Die vrouw van het OM, is die ook verantwoordelijk voor/heeft kennis van Bocas? Of alleen Chiriqui?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Maak dan effe een kaartje, zo snappen we het niet meer!
Dat heeft miura prachtig gedaan. Ik heb de nieuwe OP gelinkt, vraag een mod wel ff.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650376
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:40 schreef ShadyLane het volgende:
"Geen ruimte om aan waarheidsvinding te doen" is toch ook bij het journaal en de grote kranten een klacht? Dat is o.a. waarom De Correspondent is opgericht.
das ook 10 keer nix
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141650511
OP update met CORRECTE informatie en de links naar:
• VKartikel (NIET: kaartje)
• NOSvideo

quote:
Voor iedereen die de vindplaatsen op Google Earth/BING wil invoeren, hier de coordinaten (niet exact, bij benadering):

R - rugzak - 8° 52' 59.15'' N ; 82° 24' 20.37" W
S2 - schoen Lisanne en bekken Kris – onbekend
S1 - schoen Kris - ongeveer - onbekend
Mirador - uitzichtpunt - ongeveer, precieze locatie onbekend - 8° 50' 57.75" N ; 82° 25' 02.14" W
Finca Lorenzo - mogelijk de laatste waarneming van Kris en Lisanne, tijd onbekend - 8° 49' 31.04" N ; 82° 25' 18.84" W
Laatste nieuws:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+ +
+ Dankzij een oplettende speurder op FOK!, miura, weten we dat de +
+ resten en schoenen NIET op 30-35 km stroomAFwaarts lagen, maar +
+ juist een paar kilometer stroomOPwaarts. Waar dit precies is, is +
+ niet bekend, maar miura heeft een inschattingskaart gemaakt +
+ +
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

• Link naar artikel Volkskrant d.d. 28 juni – KAARTJE KLOPT NIET!
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #30
• Filmpje over de plek van NOS
http://nos.nl/video/lq/667443-kris-en-lisanne-hadden-hier-de-weg-terug-moeten-nemen.html
Betzaida Pittí, onderzoeksleidster, zegt dat men doorgaat met zoeken totdat duidelijk is wat er met Kris en Lisanne is gebeurd (Spaanstalige tekst)
1 - De rugzak zat vastgeklemd tussen de rotsen langs de rivier. - NOS
2 - De rugzak is woensdag gevonden langs de rivier de Culebra in de struiken - nu.nl
Voorlopig onmogelijk vast te stellen aan de hand van de weinige gevonden resten wanneer Kris en Lisanne omgekomen zijn (Spaanstalige tekst)
Camera maakte foto's totdat de batterijen leeg waren (Spaanstalige video)
Lisanne en Kris kwamen al op zaterdag 29 maart aan in Boquete en hadden dus 2 volle dagen (30 & 31) voordat ze gingen hiken (Spaanstalige tekst)
Vondst rugzak was groot geluk - Feliciano Gonzalez (Nederlands)

Foto's van de camera en resten zijn onderzocht - voorlopige conclusie (John van den Heuvel, RTL Boulevard :') ): enkele dagen rondgelopen tot de fatale dag
• De meisjes schijnen niet geprobeerd hebben te bellen


Kris Kremers (21) - RIP - Lisanne Froon (22) - RIP

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
Ook resten Kris Kremers gevonden



Stroomgebied van de rivier de Changuinola, met zij-arm Culebra, hier niet op de foto, waar de rugzak en de resten zijn gevonden

Kamer Kris en Lisanne:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omgeving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Verklarende kaartjes vindplaatsen, hellingen en afstanden:

Kaart met:

1 - vermoedelijk de finca van Lorenzo (links naast het pad, zoals ook in de NOSvideo naar voren komt):

2 - begin trail - Durans Coffee
3 - Mirador = uitzichtpunt = bij benadering, er is geen open plek in het dichte bos te zien:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Tijdlijn:

1 april 2014
• ochtend - Kris en Lisanne kochten "grote hoeveelheden" antimuggenspray en -melk
• ~13:10 - getuige - lerares van de taalschool heeft ze nog gezien
• ~14:00 - getuige - Casa San Pedro - verkeerde trail opgelopen (Sendero Alto Lino)
• ~14:30-15:00 - getuige - Frank Abadiel Rojas
• ~16:15 - getuige Oliva de Kam - waarschuwde ze NIET naar boven te gaan
• ? - laatste getuige - herkenning niet volledig
2 april: - 1 dag
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez om op woensdag 2 april naar een aardbeienboerderij en op zaterdag 5 april naar de Volcán Barú te gaan
• ochtend - alarm geslagen door hostel/familie en Feliciano om verdwenen meiden omdat ze niet op de afspraak verschenen
donderdag 3 april - 2 dagen
de Panamese autoriteiten starten een zoektocht
vrijdag 4 april - 3 dagen
het slechte weer verhindert de zoektocht van de autoriteiten
zaterdag 5 april - 4 dagen
• vrijwilligers uit Boquete starten hun eigen zoektocht
x april: - ? dagen
• Kris en Lisanne komen onder raadselachtige omstandigheden te overlijden

26 mei: - 55 dagen
• John van den Heuvel reist af naar het gebied in Panama
.
.
.
woensdag 11 juni - 72 dagen
• rugzak van 1 van de dames (wie?) gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero
maandag 16 juni - 77 dagen
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden aan een aanvoerrivier van de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez
woensdag 18 juni - 79 dagen
• schoen 2 (Kris) gevonden, stroomopwaarts van schoen 1 - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez

Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):

Volgens Panamese media zijn er (nog) géén verdachten ("nadie en investigación")



Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar de meiden studeerden


• gids uit Boquete Feliciano Gonzalez:
- Kris en Lisanne hadden met HEM de afspraak zaterdag 5 april de tocht naar de Volcán Barú (NIET; El Pianista!) te gaan lopen - boekingen, feesten en partijen
- Maakte deel uit van eerdere zoekteams en van het team van 6 man dat de schoenen en resten vond (niet de rugzak)



ochtend - 1 - Sigrid, Duitse die in Boquete werkt


~14:00-14:15 - 2 - anonieme getuige (Casa Pedro)


~14:30-15:00 - 3 - Frank Abdiel Rosas - zag de meiden voorbij komen (~14:30-15:00) en het viel hem op dat 1 van de meiden er ziek uitzag. Kris droeg een zwarte lycra. Frank denkt, maar weet het niet zeker, dat ze een taxi hebben genomen terug naar Boquete.


tijd onbekend - 4 - Martina - vrouw die bloemen aan het planten was en Kris en Lisanne groette (zij groetten haar), de meiden waren alleen. Vrouw zag geen auto passeren.


~16:15 - 5 - Oliva de Kam - vrouw die de 2 meiden zag en waarschuwde NIET meer de berg op te gaan; te laat en het werd vroeg donker, 's middags begon het weer te betrekken. Lisanne droeg een korte broek en de meiden waren duidelijk niet uitgerust om op pad te gaan. Ze waarschuwde ze in het Spaans, maar de meiden begrepen het niet.


tijd onbekend - 6 - Lorenzo Gonzalez - lokale gids die ze op de El Pianista zou hebben gezien - dezelfde getuige als uit de TVN2-video- niet erg betrouwbare waarneming omdat hij ze niet goed zag


• zoekteam van 5 man naast Feliciano
- vonden de schoenen en menselijke resten

• inheems echtpaar (geen foto) die de rugzak vonden toen ze rijst (!) wilden planten

Flora, fauna en klimaat:

Dierentuin
36 graden overdag, 22 's nachts in Boquete
zon op: 6:27, zon onder: 18:40
1 april - maan op: 7:52, maan onder: 20:34
2 april - maan op: 8:42, maan onder: 21:27
Nieuwe Maan was op 30 maart 13:45
Op vrijdag 4 april, 3 dagen na de verdwijning van Kris en Lisanne begon het noodweer in het gebied

Goede informatie:

John van den Heuvel, kort interview bij RTL Boulevard
• 26 mei 2014 - John van den Heuvel vanuit Panama - meisjes zouden een hele steile helling beklimmen, niet doorgegaan maar teruggekeerd en 'vermoedelijk' een of meerdere verkeerde personen tegengekomen
(es) Video waar Feliciano Gonzalez en de getuige langs de El Pianista aan het woord komen
- interessant, grootste deel heb ik kunnen vertalen:

Bekijk de video en lees de tekst ernaast, het is niet moeilijk te begrijpen, Spaans. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

• het was zonnig rond het middaguur op 1 april (geen slecht weer, dat komt pas een paar dagen later)
eerste trail die de meiden probeerden was de Sendero de Alto Lino (rond een uur of 14:00 kwamen ze daar aan, getuige in filmpje), Casa de Pedro, hier vroegen ze of dit de El Pianista trail was, de man zei van niet, meiden namen de trail (>45 min) toch en kwamen al na ~15 min terug

Op deze plek stond een dubbel bord wat de verwarring verklaart. Video is de bron voor de 6 getuigen hierboven.


========================================================================

Nieuwslinks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650541
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je een totaal onbekende rivier moet oversteken, die er "levensgevaarlijk" uitziet, dan zou je toch wel 2 keer nadenken, in je korte broekje en in het PIKKEDONKER, dat lijkt iedereen te vergeten... Je ziet niets?! Dan ga je toch geen onbekende rivier over wat kabels oversteken??
Matador, ergens las ik dat 50 meter van dat gevaarlijke oversteekpunt een veel makkelijkere oversteek is maar die alleen gidsen en locals weten. Kan dat stukje niet meer terugvinden maar dat sterkt bij mij juist de gedachte dat ze samen met iemand waren die de weg goed kende.
Plaatste jij dat stukje?
pi_141650587
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is echt compleet de andere kant, al bijna in Costa Rica!

Nee, miura heeft gelijk, echt. Ik geef mijn ongelijk toe, omdat ik echt in dezelfde veronderstellingen was als jullie.
Die vrouw van het OM, is die ook verantwoordelijk voor/heeft kennis van Bocas? Of alleen Chiriqui?
Geen idee maar waarom zou die onzin de wereld in slingeren ?
Zou niet echt netjes zijn t.o.v. de nabestaanden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141650628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Matador, ergens las ik dat 50 meter van dat gevaarlijke oversteekpunt een veel makkelijkere oversteek is maar die alleen gidsen en locals weten. Kan dat stukje niet meer terugvinden maar dat sterkt bij mij juist de gedachte dat ze samen met iemand waren die de weg goed kende.
Plaatste jij dat stukje?
Nee, maar heb het wel gelezen. Zou ook in dat VK artikel kunnen staan, heb hem nog niet af. En nu voetbal kijken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:00:48 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141650662
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is niet zoiets als "de media". Er zijn veel tegenstrijdige berichten (die miura heeft uitgeplozen) en vertaalfouten.

En met dat vertrouwen ga je precies de fout in. :*
Pfff, ik ben te lui om te zoeken, maar er waren er hier ook ladingen die riepen dat het Culebre ipv Culebra was....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_141650682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Geen idee maar waarom zou die onzin de wereld in slingeren ?
Zou niet echt netjes zijn t.o.v. de nabestaanden
Zie die lange post van me van gisteren. De reden dat JvdH hierachter zit.

Gerechtelijke dwalingen vinden echt niet alleen in het moderne Nederland voor hoor. In een land als Panama zijn ze zelfs een tikje talrijker...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650706
Haha, ik durf geen vragen meer te stellen :@ Maar de tas is toch verder af van Boquete gevonden dan de rest van de vondsten? Dan bestaat het toch goed dat ze nog verder zijn gewandeld dan de vindplek van de rugzak en dat zowel rugzak als lichaam eventueel verder mee gespoeld is weer riching Boquete?
pi_141650730
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie die lange post van me van gisteren. De reden dat JvdH hierachter zit.

Gerechtelijke dwalingen vinden echt niet alleen in het moderne Nederland voor hoor. In een land als Panama zijn ze zelfs een tikje talrijker...
wij moeten uitkijken voor perifeer zicht verlies c_/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141650746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Haha, ik durf geen vragen meer te stellen :@ Maar de tas is toch verder af van Boquete gevonden dan de rest van de vondsten? Dan bestaat het toch goed dat ze nog verder zijn gewandeld dan de vindplek van de rugzak en dat zowel rugzak als lichaam eventueel verder mee gespoeld is weer riching Boquete?
Sorry, bekijk de topografie nog eens. Terugstromen naar Boquete? Bergop?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650769
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

wij moeten uitkijken voor perifeer zicht verlies c_/
Perifeer zicht verlies, wat moet ik me daarbij voorstellen? :?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141650871
quote:
Sorry, bekijk de topografie nog eens. Terugstromen naar Boquete? Bergop?
Oh, ik ben zo'n leek en het klopt dat ik echt slecht kaart kan lezen :D Maar door al die met-de-rivieren-meestromen scenario's die de revue hebben gepasseerd raakte ik even in de war. Misschien moet ik gewoon mee blijven lezen ;)
pi_141650875
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je een totaal onbekende rivier moet oversteken, die er "levensgevaarlijk" uitziet, dan zou je toch wel 2 keer nadenken, in je korte broekje en in het PIKKEDONKER, dat lijkt iedereen te vergeten... Je ziet niets?! Dan ga je toch geen onbekende rivier over wat kabels oversteken??
Nee, dat is later op 2 april pas als ze daar aankomen. Overdag.
Of de berg weer op, of daar overheen wrs. Ze weten het niet meer en verwachten door die laatste hindernis, na een nacht en nog eens een dag dwalen, die gok te maken en snel thuis te zijn... Het is plausibel (hoewel teleologisch qua verklaring dat kopt...)
I´m back.
pi_141650949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat is later op 2 april pas als ze daar aankomen. Overdag.
Of de berg weer op, of daar overheen wrs. Ze weten het niet meer en verwachten door die laatste hindernis, na een nacht en nog eens een dag dwalen, die gok te maken... Het is pausibel (hoewel teleologisch qua verklaring dat kopt...)
Dus ze hebben de nacht doorgebracht op de Mirador? Of halverwege die afdaling?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:09:32 #247
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141651067
Een mod mag de OP lekker aanpassen naar wens, ik ga uit van redacties van de grote kranten.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141651132
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus ze hebben de nacht doorgebracht op de Mirador? Of halverwege die afdaling?
Nee, ze zijn verkeerd gelopen en op gegeven moment ergens gestopt om te "overnachten".
I´m back.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:12:10 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_141651177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:08 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ok, anders:
hoe ben jij aan de juiste informatie gekomen?
Dat heb ik 'm verteld, nadat ie eigenwijs bleef volhouden:
quote:
19s.gif Op zondag 22 juni 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij is de Culubré (niet; Culebra) de zijarm van de vindplaats van de verste schoen die vanaf het westen komt.

Vanaf de El Pianista zouden ze juist via de Changuinola uit het zuiden moeten komen.
Gewoon Culebra, slangenrivier oid:
"La fiscal superior de Chiriquí, Betzaida Pitty, informó ayer que en el río Changuinola, mejor conocido como río Culebra, una moradora del sector de Los Romers, mientras se bañaba, había hallado una mochila atrapada en unas ramas."
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 18:12:49 #250
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141651203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat heb ik 'm verteld, nadat ie eigenwijs bleef volhouden:

[..]

Gewoon Culebra, slangenrivier oid:
"La fiscal superior de Chiriquí, Betzaida Pitty, informó ayer que en el río Changuinola, mejor conocido como río Culebra, una moradora del sector de Los Romers, mientras se bañaba, había hallado una mochila atrapada en unas ramas."
Je gaat er 'gewoon' van uit dat ik Spaans kan?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')