Nee hoor. Het is wel alweer een tijd geleden trouwens want je moet er wel connecties voor hebben natuurlijk. Die heb ik niet meer dus jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral na drank. Ben je daar wel eens fout op gegaan?
Ja natúúrlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:08 schreef glasshole het volgende:
We gaan wel juichen als Robben, Van Persie, Sneijder of Memphis scoort hè
quote:
Ik had de connecties iets te dicht bij, maar beetje afgestoten. Tijd geleden beroofd in de stad toen we bij vreemde gingen halenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is wel alweer een tijd geleden trouwens want je moet er wel connecties voor hebben natuurlijk. Die heb ik niet meer dus ja.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:09 schreef glasshole het volgende:
[..]
Zeg, je zit niet helemaal recht
Google right!
Alleen omdat het Nederlanders zijn? Dat gebeurt daar elke dag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:10 schreef glasshole het volgende:
Wat erg hè van die meiden in Panama, die zijn uitgegleden
Ja gewoon, ons nieuws wordt al 3 maanden overheerst door die glijpartijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen omdat het Nederlanders zijn? Dat gebeurt daar elke dag.
Dat durf ik soberso niet aan. Zit vaak wasverzachter tussen (geen grap). Maar beroofd, door de dealer of wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had de connecties iets te dicht bij, maar beetje afgestoten. Tijd geleden beroofd in de stad toen we bij vreemde gingen halenDat was een mooie afstraffing.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:14 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik doop nog een Lucky Strike in de olie
Minstens 20 keer versneden door kneusjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat durf ik soberso niet aan. Zit vaak wasverzachter tussen (geen grap). Maar beroofd, door de dealer of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |