ah zo, wij zitten in friesland, is een dreigende vreemde bui vind ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, kust, vlakbij Katwijk. Liep ff in de tuin met de hond en zag flitsen in het Noorden
Is een mooi liedje ja.quote:
Kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt iddquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ah zo, wij zitten in friesland, is een dreigende vreemde bui vind ik.
ik ben naar buiten gegaan om te kijken wat er nou weer in de hens staat. net zulke ontploffingen.
winkelcentrum is hier compleet uitgebrand met dezelfde geluiden en laatst in de stad, waar ook nog een jongen om het leven is gekomen. en het Matta hari huis bijna weg.
joezi gaat hardquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Top 100 Utopia-SC 28-06-2014
1 125 Joezi
2 81 isax
3 72 ChocoFan
4 68 Baconbus
5 58 Gizmogirl28
6 38 liesje1979
7 34 Braindead2000
8 27 chufi
9 22 Punkman
10 21 theunderdog
11 17 Parlay
12 13 mootie
13 4 Gert
14 1 BoonDockSaint
14 1 glasshole
Luister gewoon goeie muziekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:12 schreef glasshole het volgende:
In verhouding tot de deprimerende muziek van het duistere Evanescence (spel je dat zo?) is dit betere muziek:
ja we missen het winkelcentrum nog steeds, ze hebben het nu herbouwd maar op zo'n manier dat de huur zo hoog is en er geen bedrijf in wil komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je je dan rot schrikt idd
Ja hallo, ik ben van het Jiskefet-tijdperk, niet van het Van Kooten en De Bie-tijdperkquote:
Ik ga toch voor Sterrenstof!quote:
Is dat duur ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:19 schreef glasshole het volgende:
Ik ga mezelf in 3D laten gieten, bij de Hema nog wel
"Wij" hebben dat in Alphen a/d Rijn gehad met die schietpartijen. Goeie vriendin van mij woont daar tegenover, zeer be-angstigend en het verandert toch de manier waarop je naar buiten gaat. Maar daar denkt zo'n figuur niet over na helaas.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja we missen het winkelcentrum nog steeds, ze hebben het nu herbouwd maar op zo'n manier dat de huur zo hoog is en er geen bedrijf in wil komen.
zonde, het was een bruisend winkelcentrum, en nou is zelfs op koopavond de helft dicht.
de huren zijn nou zo hoog dat een beginnend ondernemer er niet eens kan beginnen, en degene die het proberen zijn in no time falliet
Ja, hallo, ik ben niet zo beperkt dat ik niet van beide kan genietenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:16 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben van het Jiskefet-tijdperk, niet van het Van Kooten en De Bie-tijdperk
aj da's wat anders maar net zo naar, dat hebben we helemaal gevolgd op het nieuwsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
"Wij" hebben dat in Alphen a/d Rijn gehad met die schietpartijen. Goeie vriendin van mij woont daar tegenover, zeer be-angstigend en het verandert toch de manier waarop je naar buiten gaat. Maar daar denkt zo'n figuur niet over na helaas.
Ja hallo, dan haal ik Koefnoen er ook bijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben niet zo beperkt dat ik niet van beide kan genieten
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:24 schreef Punkman het volgende:
God, mijn punten van het paspoort lopen ook niet snel meer op.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik zeg heek vaak dat ik ga en het lukt eigen lijk nooit maar ik ga nu echt
hoop ik![]()
truste en tot ziens iedereen
Slaap lekker Erica, ik zit nu op de Squote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hoop ik![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hoop ik![]()
Trustequote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hoop ik![]()
huh wie is erica????????quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:29 schreef glasshole het volgende:
[..]
Slaap lekker Erica, ik zit nu op de S
Kijk jij nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:24 schreef Punkman het volgende:
God, mijn punten van het paspoort lopen ook niet snel meer op.
Net als ik dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
\Nee, ipad staat altijd aan, als ik wat op de cos lees dan ga ik even kijken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)mack-overleden.dhtmlquote:
Thanxquote:
You're welcome, weet niet of ik hier nog overheen kan komenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
ThanxEn een dubbele quote ook nog
Mijn dag kan niet meer stuk
quote:
Ja dit is ook keihard jeugdsentiment, mijn complimenten!quote:
Zet gewoon iets debiels opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:40 schreef glasshole het volgende:
[..]
You're welcome, weet niet of ik hier nog overheen kan komen
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou, debiel is het niet maar het gaat wel over nederwiet!
Ik kom echt zulke foute liedjes tegen nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:44 schreef Parlay het volgende:
[..]Die heb ik al heel lang niet meer gehoord
Ik moet dat toch eens serieus gaan proberen, ik ben veels te braafquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou, debiel is het niet maar het gaat wel over nederwiet!
Waarom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
En daarna doop ik het schatje in de olie
Het is mijn enige zonde. En sex buiten het huwelijk danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik moet dat toch eens serieus gaan proberen, ik ben veels te braaf![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom echt zulke foute liedjes tegen nu.![]()
Ja maar, ik snap het niet. Ik blow ook maar in de olie dopen heb ik nog nooit van gehoord tenzij het een uitspraak is en ja dan weet ik het niet want ik heb altijd alleen geblowt.quote:
Het is zonde als je het weggooitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is mijn enige zonde. En sex buiten het huwelijk dan2 zondes
Je kan je joint in de olie dopen zodat ie nog smaakvoller isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, ik snap het niet. Ik blow ook maar in de olie dopen heb ik nog nooit van gehoord tenzij het een uitspraak is en ja dan weet ik het niet want ik heb altijd alleen geblowt.
Ok, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:51 schreef glasshole het volgende:
[..]
Je kan je joint in de olie dopen zodat ie nog smaakvoller is
Ik ook, helemaal geen high ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik krijg helemaal geen leuk effect van blowen. Ik deed het in mijn tienertijd weleens, nu al zeker vijf jaar niet meer. Ik werd er alleen maar slap en passief van, dus de enige optie zou net voor het slapen gaan zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik krijg helemaal geen leuk effect van blowen. Ik deed het in mijn tienertijd weleens, nu al zeker vijf jaar niet meer. Ik werd er alleen maar slap en passief van, dus de enige optie zou net voor het slapen gaan zijn.
Ik begrijp je, ik blow alleen als ik uit ben geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind jou ook meer een speed typequote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:52 schreef Grunge. het volgende:
Dit gaat te diep, ik hou meer van andere shitquote:
Ik ging van blowen + drank altijd heel erg kotsenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik blow alleen als ik uit ben geweest
Vrienden van me kregen dan lachkicks of vreetkicks of weet ik het. Nooit gehad. Grappig hoe dat bij iedereen anders werkt.quote:
M'n broer kan er goed tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ging van blowen + drank altijd heel erg kotsen. Die combinatie werkt voor mij ècht niet
. Alleen voor het slapen gaan dus. Dat was wel altijd vet lekker.
Correct, ik ben van mezelf een lambal dus wat dat betreft. Maar serieus, ik ben meer een coketypje.quote:
Een flow dan of hoe heet dat. Ik werd alleen maar heel warm en duizelig, hasj was wel iets leuker. Southpark keek ik toen. Beetje lachkick ervanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet high te zijn. Ik wil alleen rustiger worden.
Ik vind Lose Yourself lekker tijdens het sportenquote:
Lach kicken zijn leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Een flow dan of hoe heet dat. Ik werd alleen maar heel warm en duizelig, hasj was wel iets leuker. Southpark keek ik toen. Beetje lachkick ervan
Ik zie fietsen als sporten, of valt dat onder lifestyle?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind Lose Yourself lekker tijdens het sporten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:55 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dit gaat te diep, ik hou meer van andere shit
Neuh, wel als sporten ja. Is ook lekker ja. Ik doe zelf veel boksen afgewisseld met 'fijnere sporten' als ballet. Maar meer boksen. Veel krachttraining heb ik nodig. En squats en zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:57 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik zie fietsen als sporten, of valt dat onder lifestyle?
Oké, dan ga ik toch maar op capoeiraquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neuh, wel als sporten ja. Is ook lekker ja. Ik doe zelf veel boksen afgewisseld met 'fijnere sporten' als ballet. Maar meer boksen. Veel krachttraining heb ik nodig. En squats en zo.
Dat is tof jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:00 schreef glasshole het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik toch maar op capoeira
Trustequote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen ik ga afsluiten. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Slaap lekker, geniet!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen ik ga afsluiten. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
Vooral na drank. Ben je daar wel eens fout op gegaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Correct, ik ben van mezelf een lambal dus wat dat betreft. Maar serieus, ik ben meer een coketypje.
Nee hoor. Het is wel alweer een tijd geleden trouwens want je moet er wel connecties voor hebben natuurlijk. Die heb ik niet meer dus jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral na drank. Ben je daar wel eens fout op gegaan?
Ja natúúrlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:08 schreef glasshole het volgende:
We gaan wel juichen als Robben, Van Persie, Sneijder of Memphis scoort hè
quote:
Ik had de connecties iets te dicht bij, maar beetje afgestoten. Tijd geleden beroofd in de stad toen we bij vreemde gingen halenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is wel alweer een tijd geleden trouwens want je moet er wel connecties voor hebben natuurlijk. Die heb ik niet meer dus ja.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:09 schreef glasshole het volgende:
[..]
Zeg, je zit niet helemaal recht
Google right!
Alleen omdat het Nederlanders zijn? Dat gebeurt daar elke dag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:10 schreef glasshole het volgende:
Wat erg hè van die meiden in Panama, die zijn uitgegleden
Ja gewoon, ons nieuws wordt al 3 maanden overheerst door die glijpartijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen omdat het Nederlanders zijn? Dat gebeurt daar elke dag.
Dat durf ik soberso niet aan. Zit vaak wasverzachter tussen (geen grap). Maar beroofd, door de dealer of wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had de connecties iets te dicht bij, maar beetje afgestoten. Tijd geleden beroofd in de stad toen we bij vreemde gingen halenDat was een mooie afstraffing.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:14 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik doop nog een Lucky Strike in de olie
Minstens 20 keer versneden door kneusjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat durf ik soberso niet aan. Zit vaak wasverzachter tussen (geen grap). Maar beroofd, door de dealer of wat?
1 van mijn eerste singletjesquote:
Herman Brood was ook een heerlijk fenomeenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 van mijn eerste singletjesRIP KROSS! SHALL NEVER FORGET YOU HOMEY!!! PAIN TILL I DIE!
Kurt Cobain, Layne Staleyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:28 schreef glasshole het volgende:
[..]
Herman Brood was ook een heerlijk fenomeen
Komt het nog ooit goed met jou?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 van mijn eerste singletjesRIP KROSS! SHALL NEVER FORGET YOU HOMEY!!! PAIN TILL I DIE!
Wat is goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Komt het nog ooit goed met jou?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:36 schreef Grunge. het volgende:
Ik had vroeger zo'n tekstje van 'Rape Me' in mijn MSN-naam staan en ik wist nog niet eens wat het betekende.
Ja, echtquote:
Ohja dat hoorde ik laatst, kende die band niet echt.. tienerrock? Die Saville blijkt nu ook een lijkenneuker te zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, echt. En ook tekstjes van de LostProphets, maar die waren heel leuk. Shocking wat er terecht zou komen van Ian Watkins
. Dan kun je er samen met zo'n Jimmy Savile ineens niet omheen dat er echt slechte mensen bestaan
.
Dit zijn echt van die liedjes die mij naar mijn tienertijd brengen. Als depressieve gothictiener van een strengchristelijke moeder op de skatebaan. Ik luister het trouwens nog steeds weleens zonder scrupules, maar die verhalenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ohja dat hoorde ik laatst, kende die band niet echt.. tienerrock? Die Saville blijkt nu ook een lijkenneuker te zijn
Echt ziekgeest. En slechte muziek trouwens ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die liedjes die mij naar mijn tienertijd brengen. Als depressieve gothictiener van een strengchristelijke moeder op de skatebaan. Ik luister het trouwens nog steeds weleens zonder scrupules, maar die verhalen.
En ja, die Savile met z'n vrijwilligerswerk en slachtoffers tussen de 5 en 75 (!) en dan inderdaad ook nog lijken en dan zelfs sieraden maken van ogen? WTF hé. Textbook psychopaten zijn het.
Vast wel. Het zal voor mij nooit slechte muziek worden door de herinneringen. Wat is jouw favoriete liedje ever?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Echt ziekgeest. En slechte muziek trouwens ook
Favoriete liedje is echt niet te doen.. maar ben ook in mn jeugd blijven hangen.. Zoals Nirvana, RATM, Smashing Pumpkins, Prodigy en stiekem Guns n Rosesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vast wel. Het zal voor mij nooit slechte muziek worden door de herinneringen. Wat is jouw favoriete liedje ever?
Bestaat dit?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 05:42 schreef isax het volgende:
Grapje lig gewoon eindeloos in bed te draaien.
Awesomequote:Op zaterdag 28 juni 2014 05:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Favoriete liedje is echt niet te doen.. maar ben ook in mn jeugd blijven hangen.. Zoals Nirvana, RATM, Smashing Pumpkins, Prodigy en stiekem Guns n RosesMaar ook de NWA bandjes, oldschool hiphop.. en house natuurlijk in vele stijlen tot het hakwerk aan toe. Lang niet gegabberd trouwens
Heb dat weer met god save the queen, ik word oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 06:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Awesome. Guns N' Roses is voor mij ook een stiekempje ja
. En hiphop vind ik ook tof, vooral uit de nineties zoals Snoop Dog, Dr. Dre, Jay-Z en N*E*R*D
.
Die vind ik ook tof ja. Sex Pistols.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 06:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb dat weer met god save the queen, ik word oud.
Mijn UI gaf het al een beetje weg, maar die opbouw, tja, hele nummer, ik word er blij van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 06:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof ja. Sex Pistols.
Meer dan één?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:29 schreef Baconbus het volgende:
Voor vandaag weer genoeg fornuizen getild.
Nou "we".... Ik til geen fornuizen op zaterdagochtend en heb ook geen ambities in die richting.quote:
Goedemorgen.quote:
Nachtzusje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Was even wennen zonder gisteren, maar wel lekker tijd om te shoppen tijdens koopavond
Dat zijn leuke inkoopjesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:57 schreef nachtzuster het volgende:
Ik haat het ook Lies, bestel meestal op het web![]()
Gisteren was ik 'in the mood' haha.
Eerst in België bier gehaald, dat vind ik ook minder erg![]()
Op de terugweg besloot ik dat ik hoognodig nieuwe jeans nodig had.
Resultaat: 2 spijkerbroeken en een superleuk jeans jasje.
Oja en bij de Dixons een Apple tv
Je had er zin in!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:57 schreef nachtzuster het volgende:
Ik haat het ook Lies, bestel meestal op het web![]()
Gisteren was ik 'in the mood' haha.
Eerst in België bier gehaald, dat vind ik ook minder erg![]()
Op de terugweg besloot ik dat ik hoognodig nieuwe jeans nodig had.
Resultaat: 2 spijkerbroeken en een superleuk jeans jasje.
Oja en bij de Dixons een Apple tv
quote:
Pave mop, had je mijn tip gezien? Ik heb een doos wijn besteld voor 3,95.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:22 schreef Pavement het volgende:
SC Pool Nederland-Mexico
Lies 2-1
Bacon 3-0
Pavement 2-2 ned wint na penalties
Zelf aanvullen.
Of is dit niet op stream geweest, toen dit gebeurde ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef aimbotguru het volgende:
Ik zag zojuist t clipje riencoliene op de utopiasite, daarin vertelde aardpeer,dat rienk een kwetsende opmerking over haar familie heeft verteld.
Kan iemand mij vertellen,wat er die opmerking is gezegd ?
of dit is de sc?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:56 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Of is dit niet op stream geweest, toen dit gebeurde ?
Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat ik juist met dit soort vragen hier terecht kon...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:07 schreef isax het volgende:
[..]
of dit is de sc?
vraag even in de cos.
kijken meer mensen utopia.
Je mag ze gerust stellen. Alleen geen idee of iemand hier het antwoord weet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:10 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat ik juist met dit soort vragen hier terecht kon...
Ik denk Brazilië dan, maar ik wacht de mening van onze pro's liever nog even af. Niet dat ik sowieso zelf gok natuurlijk.quote:
www.wehkamp.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Nz heeft me geïnspireerd, ik wil ook een nieuwe broek halen. Maar geen zin om naar de stad te fietsen. Of te bewegen.
En je hield niet van voetjebal?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
3-1 voor Nederland, daarna 2-0 tegen Costa Rica, 2-1 tegen argentinie en een 3-1 tegen Duitsland. Zoals het toernooi nu loopt is er een mogelijheid dat Nederland zich kan revancheren voor 78 en 74 in de halve- en finale waar ze hun eerste winst behaalde tegen de winnaar van 2010. Laat het alsjeblieft gebeuren om van dat eeuwige 'trauma' gezeur af te zijn.
Ha isax, leuk je weer eens te zien op de SC. Wat een slecht opgevoede hond heb jij zeg, kan ie dat niet op de gang doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef isax het volgende:
die hond zit langs me scheten te laten
niet normaal
we hebben geen gangquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha isax, leuk je weer eens te zien op de SC. Wat een slecht opgevoede hond heb jij zeg, kan ie dat niet op de gang doen?
de vestibulequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar komt de voordeur op uit dan? ! ? ¿
Hoezo is die belachelijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil alleen van dat belachelijke 'trauma' af.
ik had net dogfart gegoogled moet je eens doen op afbeeldingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:34 schreef isax het volgende:
[..]
sjiek woord he? heb ik gegoogled.
nee maar het is geen gang gang
nee bedankt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik had net dogfart gegoogled moet je eens doen op afbeeldingen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
nee bedankt.
ik word al in een hoekje geduwt door een pup.![]()
hoef geen traumatiserende plaatjes er bij
Hij leeftquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil alleen van dat belachelijke 'trauma' af.
Rock Werchter?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
Stad geweest. Nu nog naar de supermarkt.Ik hoop dat Gert en Jian het droog houden bij onze zuiderburen.
De mensen die deze finales bewust meegemaakt hebben, zijn dezelfde die over het huidige elftal aan het zeuren zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat hoorde ik dus in mijn hoofd toen ik dat las![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat muziekje is wel heel foutquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doet me aan een door mij zeer gewaardeerde oud user denken. Beertje Knoet.
Ja die ken ik ook maar die is gewoon stom, Hobbelpaard is voor mij een leuk liedje.quote:
ik heb het nu voor het eerst nuchter gehoordquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die ken ik ook maar die is gewoon stom, Hobbelpaard is voor mij een leuk liedje.
Nu was ik weer ff wegquote:
Ik sta er nog steeds niet in met mn 3-1.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:45 schreef ChocoFan het volgende:
SC Pool Nederland-Mexico
Lies 2-1
Bacon 3-0
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Wel 70 geworden.quote:
Nu goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds niet in met mn 3-1.
Waarom dezequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:48 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Nederland-Mexico
Lies 2-1
Bacon 8-0
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
PaRoDiUzZ 3-1
Joezi 5-1
Omaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:51 schreef oma-Nijn het volgende:
SC Pool Nederland-Mexico
PaRoDiUzZ 3-1
Lies 2-1
Bacon 3-0
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Joezi 5-1
oma-Nijn 4 - 1
![]()
Toch maar 3-1 OE OE OE OE A A A a a aquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
SC Nederland-Mexico
PaRoDiUzZ 3-1
Lies 2-1
Bacon 3-0
Aimbot 1-0
NZ 2-0
Parlay 2-1
Choco 4-1
Joezi 5-1
oma-Nijn 4 - 1
Forum Opties | |