abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141636925
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:54 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Omdat wij mannen met een wat meer realistische kijk op de situatie wel het beste met hem voor hebben? 8-)
Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?
pi_141636954
Mijn relatie begon dat je 11 was. Ga eerst zelf dat voor elkaar krijgen voor je in naam van "alle mannen" praat
pi_141636961
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:15 schreef Randle het volgende:

[..]

Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?
Uh, nee?
pi_141636993
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef kan_niet_meer het volgende:
Mijn relatie begon dat je 11 was. Ga eerst zelf dat voor elkaar krijgen voor je in naam van "alle mannen" praat
Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een deal :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 02:26:15 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_141637036
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:22 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een deal :)
Lul niet zo dom.. Hij is geen 15-jarige onder invloed van hormonen.. Hij heeft die keus heus niet licht lichtzinnig gemaakt..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_141637057
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Dan praat hij wel anders.

Mijn ruggengraat is verder in orde. Het is mijn hart en geest wat me in de steek laat.
maar daar heb jij als HBO'er natuurlijk alle verstand van.

En verder, ik heb geen relatie meer dus dat gaat ook niet op. Wel eerst goed lezen.
pi_141637124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Als mijn vriendin vreemd mocht gaan kom ik daar liever na bijv. 5 jaar achter dan na 22 jaar en 3 kinderen verder :X
pi_141637166
En wat nou als ze dat niet doet in die 5 jaar? trap je dr alvast de deur uit voor het geval?

Ik neem een laatste slok en ga naar bed want wat er nou nog online is is niet de moeite waard om te lezen.

Ik weet het verhaal, en jullie ook. Doe ermee wat je wil.
Voor mij is het duidelijk, ik heb mn best gedaan en verloren.
NU wil ik alleen er voor zorgen dat ik dit verlies kan verwerken maar op de manier waarop we dachten te doen gaat echt niet.

Dus we zullen er echt uit moeten komen met zn tweeen
pi_141637184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:36 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik neem een laatste slok en ga naar bed want wat er nou nog online is is niet de moeite waard om te lezen.

Ik weet het verhaal, en jullie ook. Doe ermee wat je wil.
Voor mij is het duidelijk, ik heb mn best gedaan en verloren.
NU wil ik alleen er voor zorgen dat ik dit verlies kan verwerken maar op de manier waarop we dachten te doen gaat echt niet.

Dus we zullen er echt uit moeten komen met zn tweeen
En ik wens je daarmee het aller beste toe :)
pi_141638458
Je zegt dat jullie er om en om wonen. Waar woon je de rest van de tijd? Dus wanneer zij in jullie huis zit?
Is het een idee dat jullie stoppen met om en om en zij voorlopig in jullie huis gaat wonen en jij op die andere plek?
pi_141638561
Damn son :{

Die andere kerel hoort ook in de onderste laag van de hel thuis, na 2 keer.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:14:52 #87
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_141638610
Gatverdamme. Niet te geloven hoe onloyaal mensen kunnen zijn.
22 jaar samen, hoe kun je dan bij iemand weggaan? Waarom is ze dan getrouwd? Bah. Heel naar voor je.
Laat die losers hier maar kleppen over watje dit-en-dat, échte loyaliteit en onvoorwaardelijke liefde vraagt juist om een ijzersterk karakter. Iets wat niet voor iedereen is weggelegd, helaas.

Een nieuwe woning vinden is ontzettend belangrijk en de kinderen ook daar laten komen, zorg dat je goede regelingen treft. Maar goed, met zo'n huis in de verkoop kan dat even duren. Zorg dat je genoeg tijd voor jezelf maakt en genoeg mensen hebt om erover te blijven praten. Doe dingen voor jezelf, ook als je er niet echt zin in hebt. Verder vrees ik dat je vooral tijd nodig hebt en dat het nog heel lang veel pijn zal doen. Maar het wordt uiteindelijk minder.

Probeer ook koste wat het kost neutraal te blijven over je partner tegenover de kinderen. Je mag best zeggen dat je het zwaar vind, maar let echt op je woorden. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik klein was en ik weet nog dat ze heel geniepig manipulerend aanvallen naar elkaar toe in hun bewoordingen verkapten. Daar prikte ik doorheen, maar het maakte me echt heel gedeprimeerd. Aan hoe respectvol je hier over haar praat denk ik trouwens niet of dit van toepassing op jou is/kan worden, maar het is zo in en in naar dat ik mensen er altijd voor waarschuw, want het kost je je relatie met je kinderen áls het van toepassing is.
pi_141638695
Wow TS, wat een verhaal.

Ten eerste, ga alsjeblieft niet in op die idioten hier die vinden dat je een watje bent of geen echte man bent of wat voor bullshit ook. Jij hebt alle recht en reden om je boos, verdrietig en verslagen te voelen. Om zo door je partner van 22 jaar behandeld te worden is afschuwelijk. Ik wil zeggen, ik kan het me voorstellen, maar dat kan ik niet. De kids die dat soort dingen posten komen daar vanzelf nog wel een keertje achter.

Ten tweede, ga er gewoon weg. Ga dat huis uit. Al trek je tijdelijk bij een vriend in, of bij je vader of check je in in een hotel, maar ga er weg. Je bent gewoon nog niet sterk genoeg hiervoor.

Vergeet ook de adviezen om maar weer te gaan daten nu. Daar ben je nog lang niet klaar voor. En wat betreft dat je denkt dat je vrouw alles al verwerkt heeft, het zou me niets verbazen als dat alles behalve waar is. De buurman geeft afleiding, dankzij hem denkt ze dat ze het niet hóeft te verwerken. Maar die klap komt echt nog wel.

Voel je altijd vrij om een PM/DM te sturen, en in het 'loslaten van je ex' topic zijn we er ook voor je. Het gaat lang duren voor je weer de oude bent TS, zeker met al die onzin die nu geregeld moet worden omtrent huis, scheiding en kinderen. Maar je komt er echt wel. Verwacht niet over een maand de stoere vrijgezel te zijn; zet kleine stapjes. Jij en je kinderen komen op de eerste plaats. Leg daar je focus, probeer geen aandacht te besteden aan haar (niet meer dan echt nodig), probeer ook geen contact met haar te hebben buiten zaken rondom je scheiding. Hoe minder je van haar weet, hoe beter.

Heel veel sterkte TS
  zaterdag 28 juni 2014 @ 09:42:06 #89
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141638878
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:

Mijn ruggengraat is verder in orde. Het is mijn hart en geest wat me in de steek laat.
maar daar heb jij als HBO'er natuurlijk alle verstand van.

En verder, ik heb geen relatie meer dus dat gaat ook niet op. Wel eerst goed lezen.
Het valt me op dat je heel erg met jezelf bezig bent. Ik snap dat dit erg traumatisch is maar je kinderen horen eerst te komen. Met al het praten praten praten ben je lekker aan het oprakelen maar ik zie weinig actie. Zorg voor je kinderen en voor jezelf, misschien moet het verwerken even op de tweede plek komen.

Blijkbaar kun jij niet verwerken en regelen tegelijkertijd. Je plaatst jezelf hiermee in een zwakke positie want zij hoeft niet te verwerken en regelen tegelijkertijd. Daar kan ze gebruik van maken.

En nog iets: waarom in vredesnaam weten je kinderen dat mama verliefd is op iemand anders? De oudste kan ik me best voorstellen, maar val je kinderen er niet mee lastig.

Veel sterkte :* , ongetwijfeld ben je veel sterker dan je denkt. Niet bij de pakken neer gaan zitten, je kunt het wel aan.
Resistance is futile.
pi_141639167
Als ik uit het huis ben dan slaap ik of in een hotel of anders bij mn zus, 23 km verderop.

Ik snap dat veel mensen geen begrip hebben van mijn manier van handelen maar zo ben ik nu een maal.
Eest mensen om me heen en dan pas denk ik aan mn zelf. Anders had ik nooit naar haar woonplaats verhuisd, getrouwd, 3 kinderen genomen (vond 2 genoeg, maar zij wilde er nog 1) en het huis gekocht die ze al een tijd mooi vond.

Daten?? Nou , denk dat ik daar nog lang niet aan toe ben. Weet zelf dat ik nu heel moeilijk iemand binnen mijn eigen muurtje binnen zal laten komen.
En op gaan in die persoon zoals ik afgelopen 22 jaar met haar gedaan heb zal uit den boze worden.
Pijn om dit nogmaals mee te maken.

Reden dat kinderen weten wie het is, is omdat ik dat verteld heb.
EN waarom heb ik dit gezegd, omdat zij tijdens het vertellen aan de kinderen dat we gingen scheiden niet meer zei dan: Mama is verliefd op iemand anders en we gaan scheiden.

Verder niets. Geen uitleg wat dat betekend, geen traan gelaten terwijl de kinderen ontzettend verdrietig zijn. Het is dat ik verder op ging, toen pas drong het tot ze door.
Jongste zoon is vriendjes met zijn zoon.

En natuurlijk wil ik niet dat mijn kinderen het idee hebben dat het aan hun of mij ligt.
Vind die kerel gewoon een lul, en gun geen gelukkig leven met mijn kinderen.

Hij is nu al bezig om de jongste aan te palmen door deze naar McDonalds mee te nemen.
Daarnaast is hij ook nog voetbal trainer van zn zoon, dus binnen kort zal mijn zoontje daar ook trainen. Iets wat hij al lang wilde, maar steeds door haar (2 maanden geleden nog) tegen werd gehouden omdat de buurman daar trainer was.
Dat gaf mij toen echt het gevoel dat die liefde van toen over was.
Ze was zo overtuigend toen ze het zei (terwijl ze al 7 mnd contact hadden)

Met n zelf bezig?
Dat ben ik voor het eerst in mn leven zeker aan het doen. Moet wel, anders ga ik er aan onder door.
Kids worden heus wel goed opgevangen door mij als ik er ben, en da door haar. Dus dat houden we wel in de gaten.

En wat het afhandelen betreft, dat wordt volledig door haar geregeld in overleg met mij.
Ik zei vanaf het begin al dat ik niets ging doen. Ga niet mn eigen graf graven.

We hebben veel besproken, dus scheiden gaat gebeuren op een manier dat we beide tevreden zijn (zij meer dan ik, want ze kan naar haar nieuwe liefde).
Dus in feite heb ik alleen er voor te zorgen dat ik het kan verwerken, want iets anders heb ik niet aan mn hoofd.
En dat is meer dan genoeg. Stress die hier uit voorkomt is echt niet normaal
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:16:27 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141639194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:13 schreef kan_niet_meer het volgende:

Dus in feite heb ik alleen er voor te zorgen dat ik het kan verwerken, want iets anders heb ik niet aan mn hoofd.
Serieus? Jij hoeft niet aan je kinderen te denken? Jij hoeft niet sterk te zijn voor hen?
Resistance is futile.
pi_141639208
Verteld mij wat ik nog meer moet doen dan ze goed verzorgen als ik in het huis ben.
kook voor ze, we gaan op stap, ben er voor ze als ze verdrietig zijn.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:18:41 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141639219
En dan nog iets... waarom laat je alles door haar regelen? Dus zij bepaalt hoeveel geld ze meekrijgt en hoe vaak jij je kinderen nog te zien krijgt. Kun jij daar echt mee leven?
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:20:51 #94
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141639241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:17 schreef kan_niet_meer het volgende:
Verteld mij wat ik nog meer moet doen dan ze goed verzorgen als ik in het huis ben.
kook voor ze, we gaan op stap, ben er voor ze als ze verdrietig zijn.
OK OK, maar je praat in dit topic alleen maar over jezelf en je komt over alsof je verdrinkt in zelfmedelijden. Ik snap heel goed dat dit een zware tijd is, mijn partner heeft exact hetzelfde meegemaakt maar ondertussen is dat 8 jaar geleden en de kinderen zijn enorm de dupe geworden door zijn zelfmedelijden.

Dus ik hoop dat jij jezelf wel een schop onder je hol kunt geven zodat je sterk genoeg bent om dit niet aan je kinderen mee te geven.
Resistance is futile.
pi_141639244
Geld wat ze meekrijg is al geregeld, dat wordt alleen Kinder alimentatie, staat ook al vast.
En verder gaan we voor omgansgregeling ivm mijn ploegen dienst en daar hebben we al een schema voor.

Wat zij heeft geregeld is dat de scheiding rond komt, huis te koop staat, en straks dat ze een appartement heeft voor mn kinderen.
Dit allemaal gaat in goed overleg.

We hebben geen oorlog, laat dat duidelijk zijn
pi_141639252
Ik moet nu weg, ga even op een stap met een vriend.Even frisse lucht. Hopelijk doet dat goed
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:22:53 #97
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141639265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Geld wat ze meekrijg is al geregeld, dat wordt alleen Kinder alimentatie, staat ook al vast.
En verder gaan we voor omgansgregeling ivm mijn ploegen dienst en daar hebben we al een schema voor.

Wat zij heeft geregeld is dat de scheiding rond komt, huis te koop staat, en straks dat ze een appartement heeft voor mn kinderen.
Dit allemaal gaat in goed overleg.

We hebben geen oorlog, laat dat duidelijk zijn
OK, dat klinkt al wat beter maar het is nergens voor nodig om haar alle touwtjes te geven, je maakt jezelf onnodig kwetsbaar. Goed dat het geen oorlog is, in ieder geval.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 10:23:15 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141639267
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik moet nu weg, ga even op een stap met een vriend.Even frisse lucht. Hopelijk doet dat goed
Veel plezier.

:W
Resistance is futile.
pi_141639293
Wat een kut wijf. Ik zou echt helemaal kapot gaan... Hoezo maakt ze het niet eerst uit voordat ze met iemand anders gaat :N echt het laagste wat ze kon doen.

sterkte TS.
pi_141639319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Nog simpeler.Hij is het niet waard.

Hij heeft mijn vrouw al de eerste leugen verkocht en deze heeft ze hem vergeven.
Dat is haar keus, daar ga ik verder niet op in.

Maar weet dat wraak geen oplossing is.
Dat is niet mijn probleem op dit moment.

Wil gewoon de mogelijkheid hebben om dit goed te verwerken, alleen dat gaat niet lukken als ik met hem geconfronteerd wordt.

Daarom moet het huis snel weg.Liever eerder dan de scheiding rond is.
Dan ben ik tenminste weg uit die straat. Wat ze dan doen, zal voorlopig pijn blijven doen, maar gebeurt tenminste niet 30 meter bij me vandaag.
Inderdaad lijkt het verstandig om afstand te nemen, nu word je elke keer herinnerd aan deze ellende. Wat vind je psycholoog hiervan?

Hoe je dat het de beste doet zonder de kinderen te beschadigen is lastig. Ik wens je sterkte en wijsheid hierin. Echt niet gemakkelijk.

P. S. Ik vind je geen watje. Vergeet niet dat veel mensen op dit forum erg jong zijn en heel zwart wit denken over dit soort dingen, die roepen iets dat ze weliswaar menen, maar waar ze over een paar jaar heel anders over denken.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')