Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat wij mannen met een wat meer realistische kijk op de situatie wel het beste met hem voor hebben?
Uh, nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:15 schreef Randle het volgende:
[..]
Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?
Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een dealquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef kan_niet_meer het volgende:
Mijn relatie begon dat je 11 was. Ga eerst zelf dat voor elkaar krijgen voor je in naam van "alle mannen" praat
Lul niet zo dom.. Hij is geen 15-jarige onder invloed van hormonen.. Hij heeft die keus heus niet licht lichtzinnig gemaakt..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:22 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een deal
Als mijn vriendin vreemd mocht gaan kom ik daar liever na bijv. 5 jaar achter dan na 22 jaar en 3 kinderen verderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Dan praat hij wel anders.
En ik wens je daarmee het aller beste toequote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:36 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik neem een laatste slok en ga naar bed want wat er nou nog online is is niet de moeite waard om te lezen.
Ik weet het verhaal, en jullie ook. Doe ermee wat je wil.
Voor mij is het duidelijk, ik heb mn best gedaan en verloren.
NU wil ik alleen er voor zorgen dat ik dit verlies kan verwerken maar op de manier waarop we dachten te doen gaat echt niet.
Dus we zullen er echt uit moeten komen met zn tweeen
Het valt me op dat je heel erg met jezelf bezig bent. Ik snap dat dit erg traumatisch is maar je kinderen horen eerst te komen. Met al het praten praten praten ben je lekker aan het oprakelen maar ik zie weinig actie. Zorg voor je kinderen en voor jezelf, misschien moet het verwerken even op de tweede plek komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Dan praat hij wel anders.
Mijn ruggengraat is verder in orde. Het is mijn hart en geest wat me in de steek laat.
maar daar heb jij als HBO'er natuurlijk alle verstand van.
En verder, ik heb geen relatie meer dus dat gaat ook niet op. Wel eerst goed lezen.
Serieus? Jij hoeft niet aan je kinderen te denken? Jij hoeft niet sterk te zijn voor hen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dus in feite heb ik alleen er voor te zorgen dat ik het kan verwerken, want iets anders heb ik niet aan mn hoofd.
OK OK, maar je praat in dit topic alleen maar over jezelf en je komt over alsof je verdrinkt in zelfmedelijden. Ik snap heel goed dat dit een zware tijd is, mijn partner heeft exact hetzelfde meegemaakt maar ondertussen is dat 8 jaar geleden en de kinderen zijn enorm de dupe geworden door zijn zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:17 schreef kan_niet_meer het volgende:
Verteld mij wat ik nog meer moet doen dan ze goed verzorgen als ik in het huis ben.
kook voor ze, we gaan op stap, ben er voor ze als ze verdrietig zijn.
OK, dat klinkt al wat beter maar het is nergens voor nodig om haar alle touwtjes te geven, je maakt jezelf onnodig kwetsbaar. Goed dat het geen oorlog is, in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Geld wat ze meekrijg is al geregeld, dat wordt alleen Kinder alimentatie, staat ook al vast.
En verder gaan we voor omgansgregeling ivm mijn ploegen dienst en daar hebben we al een schema voor.
Wat zij heeft geregeld is dat de scheiding rond komt, huis te koop staat, en straks dat ze een appartement heeft voor mn kinderen.
Dit allemaal gaat in goed overleg.
We hebben geen oorlog, laat dat duidelijk zijn
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik moet nu weg, ga even op een stap met een vriend.Even frisse lucht. Hopelijk doet dat goed
Inderdaad lijkt het verstandig om afstand te nemen, nu word je elke keer herinnerd aan deze ellende. Wat vind je psycholoog hiervan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Nog simpeler.Hij is het niet waard.
Hij heeft mijn vrouw al de eerste leugen verkocht en deze heeft ze hem vergeven.
Dat is haar keus, daar ga ik verder niet op in.
Maar weet dat wraak geen oplossing is.
Dat is niet mijn probleem op dit moment.
Wil gewoon de mogelijkheid hebben om dit goed te verwerken, alleen dat gaat niet lukken als ik met hem geconfronteerd wordt.
Daarom moet het huis snel weg.Liever eerder dan de scheiding rond is.
Dan ben ik tenminste weg uit die straat. Wat ze dan doen, zal voorlopig pijn blijven doen, maar gebeurt tenminste niet 30 meter bij me vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |