Ja terug de WW in om te profiteren van de gratis-geld-franchise van de overheid. Zo rolt deze knaap.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef JeffreyH93 het volgende:
En nu wat anders zoeken. Er moet toch brood op de plank komen.
Fixedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:06 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Jo boyz en meids, slechte mededeling: ik ben ontslagen bij mijn jobz bij de Subway McDonalds.
Ah joh, je laat je toch niet de kaas van het brood eten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:09 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Ja terug de WW in om te profiteren van de gratis-geld-franchise van de overheid. Zo rolt deze knaap.
Je bent zeker een van de lokale cursisten? LOI gok ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef antfukker het volgende:
TS denkt dat hij heel wat weet omdat hij WO gestudeerd heeft
Je vind die broodgrappen zeker broodnodig om de ironie naar voren te brengen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:14 schreef JeffreyH93 het volgende:
Dit klinkt als een broodje aap verhaal.
Op vrijdag 27 juni 2014 22:06 schreef MeneerWijsneus het volgende:
Nyenrodequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de lokale cursisten? LOI gok ik
Gast. Hoe langzaam lees jij dan wel niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:07 schreef Faux. het volgende:
de minuut van mijn leven waarin ik dit las wil ik terug
Grote mond en pronken met een WO diploma terwijl je blijkbaar te debiel bent voor een echte baan en daarom maar aan de gang gaat als broodjes-smeerder tegen minimumloon. Waar je tenslotte ook faalt om daarna maar weer je handje op te gaan houdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef MeneerWijsneus het volgende:
[..]
Je bent zeker een van de lokale cursisten? LOI gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |