Pfff wou net zeggen, Fairouz...damn. Die muziek kan ik niet luisteren man. Die klassiekers zijn niets voor mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fairouz, Hafez, ( Lees: Ajram, elissa, diab)
Prima advies om te beginnen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja youtubekanalen zijn wel goed als iets erbij. Ik raadde hem aan alfabet te leren (heb je zo geleerd) en dan in ieder geval in MSA wat vervoegingen leren met werkwoorden in verschillende tijden en dan zinnetjes maken bijv en dus ook vocabulair beetje uitbreiden. Ik eet brood, ik at brood, etc etc.
Moslims krijgen geen vrij, moslims krijgen verlof, iets waar jij ook beroep op kunt doen idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef sonnyspek het volgende:
Krijgen mensen die niet moslim zijn ook vrij met het suikerfeest?
Heb je er misschien een paar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Liedjes met ondertitelingen, brengen je al een stuk op weg.
geen idee, wat je aangenaam in de oren klinkt, maar genoeg:quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, wat je aangenaam in de oren klinkt, maar genoeg:
https://www.youtube.com/r(...)gs+subtitles+english
Wat wel dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pfff wou net zeggen, Fairouz...damn. Die muziek kan ik niet luisteren man. Die klassiekers zijn niets voor mij.
Weinig in het Arabisch. Vroeger nog wel maar luister het nu al paar jaar vrijwel niet meer. Afentoe een rap of reggae (nieuw genre in Tunesie bijv). Voor de rest Westerse muziek. Amr Diab etc nooit wat gevonden overigens. Ik vond rai-muziek wel goed.quote:
Ana Al Ghaeltan zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Weinig in het Arabisch. Vroeger nog wel maar luister het nu al paar jaar vrijwel niet meer. Afentoe een rap of reggae (nieuw genre in Tunesie bijv). Voor de rest Westerse muziek.
Vroeger inderdaad ja, dat soort muziek.quote:
Vind jammer dat Faudel niet meer zo actief is met Cheb.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vroeger inderdaad ja, dat soort muziek.
Dit nummer heb ik zo vaak gehoord h, weet alleen niet eens meer waar.quote:
Vergeet je iig niet meer hoe je day after day zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zo vaak gehoord h, weet alleen niet eens meer waar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet je iig niet meer hoe je day after day zegt.
[..]
samenvatting van Arabische liedjes, hoeb = liefde, albi /qalbi is - mijn hart, hayati = mijn leven, habibi = mijn liefde en dan ben je wel klaar zo.
[..]
samenvatting van Arabische liedjes, hoeb = liefde, albi /qalbi is - mijn hart, hayati = mijn leven, habibi = mijn liefde en dan ben je wel klaar zo.
Samira Said..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fairouz, Hafez, ( Lees: Ajram, elissa, diab)
Ja, de nummers zijn toch wel parels van die Algerijnen zeg:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind jammer dat Faudel niet meer zo actief is met Cheb.
Nee, echt Faudelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, de nummers zijn toch wel parels van die Algerijnen zeg:
Bakhta van Cheb Khaled bijv:
Of Rachid Taha rayeh win msafer:
Je bedoelt Fadl Shaker trouwens?
Die was tijdje terug toch gearresteerd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Cheb Mami is helemaal uit de picture verdwenen trouwens. Komt dat?
Dit is ook een bekend nummer haha, hoor ik nog regelmatig op de radio toevallig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |