Dit nummer heb ik zo vaak gehoord h, weet alleen niet eens meer waar.quote:
Vergeet je iig niet meer hoe je day after day zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik zo vaak gehoord h, weet alleen niet eens meer waar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet je iig niet meer hoe je day after day zegt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, wat je aangenaam in de oren klinkt, maar genoeg:
https://www.youtube.com/r(...)gs+subtitles+english
samenvatting van Arabische liedjes, hoeb = liefde, albi /qalbi is - mijn hart, hayati = mijn leven, habibi = mijn liefde en dan ben je wel klaar zo.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee, wat je aangenaam in de oren klinkt, maar genoeg:
https://www.youtube.com/r(...)gs+subtitles+english
samenvatting van Arabische liedjes, hoeb = liefde, albi /qalbi is - mijn hart, hayati = mijn leven, habibi = mijn liefde en dan ben je wel klaar zo.
Samira Said..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fairouz, Hafez, ( Lees: Ajram, elissa, diab)
Ja, de nummers zijn toch wel parels van die Algerijnen zeg:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind jammer dat Faudel niet meer zo actief is met Cheb.
Nee, echt Faudelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja, de nummers zijn toch wel parels van die Algerijnen zeg:
Bakhta van Cheb Khaled bijv:
Of Rachid Taha rayeh win msafer:
Je bedoelt Fadl Shaker trouwens?
Die was tijdje terug toch gearresteerd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Cheb Mami is helemaal uit de picture verdwenen trouwens. Komt dat?
Dit is ook een bekend nummer haha, hoor ik nog regelmatig op de radio toevallig.quote:
Misschien is zijn moeder vroegtijdig overleden en wist dat niet? Niet te vroeg oordelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hoor net van een jongen dat hij niet wist dat vrouwen tijdens hun menstruatie periode niet mogen/hoeven te vasten. Dat was hem serieus nog nooit door iemand verteld. :/
Aaaah die. Jazeker, ik houd nog steeds van Rai-muziek en zeker de oude nummers zitten echte prachtige tussen. Dit is ook zo'n klassiekertje:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, echt Faudel
hem altijd wel sympathiek gevonden, geen idee waarom
Die lach van Khaled vrolijkt je gewoon opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Aaaah die. Jazeker, ik houd nog steeds van Rai-muziek en zeker de oude nummers zitten echte prachtige tussen. Dit is ook zo'n klassiekertje:
Algerijnse sferen hier, 123 viva algerie
In the spirit of Ramadan dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Noord-Afrikanen taking over... Waar blijven de Turken met hun liedjes?
Die verstaan we niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Noord-Afrikanen taking over... Waar blijven de Turken met hun liedjes?
Om ook nog in ramadan-sfeer te blijven een "nashid" van onze held Cheb Khaledquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die lach van Khaled vrolijkt je gewoon op
Hij gaat wel losquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Om ook nog in ramadan-sfeer te blijven een "nashid" van onze held Cheb Khaled
Kabyllisch, prachtig en bekend nummer:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
Doe mij maar gewoon oude Amazigh muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |