Vanwaar de feeststemming Div? Iets leuks voor de boeg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoooi Lav
Ben in een feeststemmingmaar is nog te vroeg om te feesten
dagje chillenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Zometeen de GP in Assen. Dat wordt top!
Kippenvel.
Oe wat knap!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dagje chillen
het stoppen met roken valt mij wel zwaar
jammer dat je van je omgeving hoor dat het niet verslavend is enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oe wat knap!
Ja lijkt mij onwijs moeilijk.
Dat zijn waarschijnlijk verstokte rokers die dat gewoon niet willen weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dat je van je omgeving hoor dat het niet verslavend is enzo
maja
nee van mensen die juist niet rokenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk verstokte rokers die dat gewoon niet willen weten.
Leuke dag gehad gisteren en dat ga ik vandaag voortzettenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar de feeststemming Div? Iets leuks voor de boeg?
Groot gelijk! Vasthouden die flowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuke dag gehad gisteren en dat ga ik vandaag voortzetten![]()
die lezen op internet dat het lichamelijk niet verslavend isquote:
Zeker zekerquote:
Volhouden Tjack! Komt goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die lezen op internet dat het lichamelijk niet verslavend is
nou ik zou er nu wel een lusten
of twee
Sommige mensen zijn ook niet echt slim. Sorry. Iedereen weet dat roken een van de verslavendste dingen is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of twee
Oh de start zo van de GP. Ik lig voor de buisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker zekerwel jammer van het weer nu.. Maargoed
party hardy want het is weekend!
Oe veel plezierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh de start zo van de GP. Ik lig voor de buis
in alle vriendelijkheid zou ik je willen aanraden, mocht het je nog zwaarder vallen om Stoppen met roken van Allen Carr te lezen, mocht je dat niet al gedaan hebben. Ik ben vond stoppen met behulp daarvan verbazingwekkend eenvoudig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of twee
het zit tussen je oren en dat soort dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet echt slim. Sorry. Iedereen weet dat roken een van de verslavendste dingen is.
Probeer vol te houden Tjack. Je kan het
Een sigaret zit ook tussen je oren. Gewoon niet luisteren naar dit gepraat en je eigen plan trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zit tussen je oren en dat soort dingen
zal best
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zit tussen je oren en dat soort dingen
zal best
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
Scrumie je plaatje heeft xi-an in China bereikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |