Ik zie ze net, wel op rtl 5.quote:
quote:
Lavjequote:
Nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lavje
Maar het topic is nog niet zo oud.
Inso gaat ook helpen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar als het zover is geef ik aan gil aan jou en Inso. Ok?
Ja er staat een ander plaatje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inso gaat ook helpen?
En ik zie dat er al een ander plaatje staat.
Is helemaal vrij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
Zij er al ideeën wat er in de nieuwe OP moet komen?
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik moet hier natuurlijk even op reageren. Ik zie dat de 666 die ik verstopt had is weggehaald.
Voor een groepje mensen dat continue iedereen en alles belachelijk maakt die ook maar iets durven suggereren omtrent Satanisme en dat soort "bovennatuurlijke zaken" zijn jullie toch aardig bang dan ! he he!?
Best wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik moet hier natuurlijk even op reageren. Ik zie dat de 666 die ik verstopt had is weggehaald.
Voor een groepje mensen dat continue iedereen en alles belachelijk maakt die ook maar iets durven suggereren omtrent Satanisme en dat soort "bovennatuurlijke zaken" zijn jullie toch aardig bang dan ! he he!?
Je geeft me gelijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel ja
En ja je hebt gelijk . Eerlijk is eerlijk.
??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
oh we hebben er nog een. Wat is er? De zinsconstructie loopt niet helemaal lekker he?.. Mee eens.quote:
Enlighten mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hm.. hoe kan ik je verder helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |