SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig mee...?
En hier weer verder
[ Bericht 1% gewijzigd door Untermenschlich op 27-06-2014 18:06:33 ]
eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
untermenslich ik vind jou een matige troll
Maar ik "troll" niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
untermenslich ik vind jou een matige troll
Gewoon eten. Alles. In 1 keerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Untermenschlich het volgende:
iemand verstand van cake? ik heb spacecake gebakken maar hij valt helemaal uit elkaar dat ding..
leer koken in culquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Untermenschlich het volgende:
iemand verstand van cake? ik heb spacecake gebakken maar hij valt helemaal uit elkaar dat ding..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
ok hierbij verdwijn ik uit dit forum kan ik ergens mijn account opzeggen?
Na deze reactie zwaai ik u graag uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:09 schreef Untermenschlich het volgende:
tis eigenlijk ook de meeste saaie forum waar ik ooit geweest ben
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
Dag dag, tot morgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
Ja, allemaal fijn weekend gewenst!quote:
Eng, maar hier zie ik alle BNW dingetjes wél in, da's al watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, allemaal fijn weekend gewenst!
En dan met name zondag als de Leeuw hopelijk niet in zijn hempie staat.
Wat een eng schilderij in de OP
Dat is waar. In die zin klopt de tekening wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eng, maar hier zie ik alle BNW dingetjes wél in, da's al wat
Vind de TT enger trouwens!
Hou jij wel van toch, duiveltjes, zweepjes, pang pang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. In die zin klopt de tekening wel.
Ja, 666 in de TT, dat is me ook niet ontgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |