Sorry was ook helemaal van slag van deze schokkende ontdekking, want heb geen zeef thuis liggen.quote:
Hij heeft het plaatje aangepast. Eigenlijk stond deze er:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:50 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dan is dit zeker een theevergiet?
[ afbeelding ]
Oh ok. Zie het nu ook in post boven de mijne "aangepast". Vergeef mij m'n lompheid.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft het plaatje aangepast. Eigenlijk stond deze er:
[ afbeelding ]
Geen idee of een vergiet beter werkt, daar hebben ze verder geen onderzoek naar gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft het plaatje aangepast. Eigenlijk stond deze er:
[ afbeelding ]
correctie daar heb jij geen onderzoek naar gedaan ,het principe is bekent namelijk als de kooi van Faraday, iets met golflengte en mazenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen idee of een vergiet beter werkt, daar hebben ze verder geen onderzoek naar gedaan
Nee het verschil tussen een vergiet of zeef, ik weet niet of dat nog iets kwa verschil uit maakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
correctie daar heb jij geen onderzoek naar gedaan ,het principe is bekent namelijk als de kooi van Faraday, iets met golflengte en mazen
Hier meer info http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooi_van_Faraday
zolang je zelf de aardlijn bent helpt geen van de tweequote:Op zondag 6 juli 2014 11:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee het verschil tussen een vergiet of zeef, ik weet niet of dat nog iets kwa verschil uit maakt.
De Kooi van Farday te maken, die geeft aan dat als je omringt bent door een metalen constructie je op zich veilig bent voor een electro magnetische puls.
Maar of een vergiet of een zeef nu beter is tegen die straling, zeg het maar
Het gaat om het scannen van ons brein he, daar voor is het alu hoedje bedacht.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zolang je zelf de aardlijn bent helpt geen van de twee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |