Zeer matig zelfs.quote:
en ook nog belgquote:
Jij? Niks. Zij? Aangifte doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef McKen55 het volgende:
Richolio ajb hou je commentaar achterwegen ja? Onnozel ventje, ik vraag hier voor opties wat ik er tegen kan doen.
Vind je?quote:
Ik probeer tegenwoordig wat positiviteit uit te stralen, dus dan zul je soms ook de waarheid moeten verbuigen.quote:
Een pets tegen dr hoofd geven en zeggen dat ze wel een béétje (...) dom is om met vreemde gasten mee te gaan hangen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef McKen55 het volgende:
Richolio ajb hou je commentaar achterwegen ja? Onnozel ventje, ik vraag hier voor opties wat ik er tegen kan doen.
mits serieus:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef McKen55 het volgende:
Ik ookquote:
Ja, dit lijkt mij eigenlijk de enige juiste optie, zorg wel voor goede brandbommen. Indien je daar niet aan kan komen ---> http://www.ravagedigitaal.org/1991/83/Brandstichten_183.htmquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mits serieus:
vraag je vriendin waar die tuin is, ga er heen, steek het in brand, neuk de hond en sla zn moeder
Tevens lees ook dit stukje goed door, je wilt natuurlijk niet dat de politie er achter komt wie de dader was héquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:40 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt mij eigenlijk de enige juiste optie, zorg wel voor goede brandbommen. Indien je daar niet aan kan komen ---> http://www.ravagedigitaal.org/1991/83/Brandstichten_183.htm
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de ...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:43 schreef LelijKnap het volgende:
Jij neukt, als 15 jarige, een meisje die d'r eindmusical nog moet houden?
Nice.
*Plaatje van SP met de tekst: Nice*
Leest u mee, AIVD?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:42 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Tevens lees ook dit stukje goed door, je wilt natuurlijk niet dat de politie er achter komt wie de dader was hé
NA AFLOOP. Werk ook de aftocht zo gedisciplineerd mogelijk af. Bedenk dat jij in het voordeel bent: alleen als je je "verdacht" gedraagt val je op, zolang je doet alsof alles normaal is kijken mensen over je heen en herinneren ze zich alles later veel minder gemakkelijk. Kledingstukken met benzinesporen zo snel mogelijk zien kwijt te raken voor het onverhoopte geval dat je aangehouden mocht worden. Als daar vingerafdrukken op staan ben je nog niet veel verder. Laat zo weinig mogelijk sporen achter, wis ze uit. Voetafdrukken en bandensporen zijn link. Gooi alle belastende materialen na afloop weg.
Ook zou ik dit topique laten verwijderen door ene mod. Gewoon liev vragen Suc6!
Tegen je vriendin zeggen dat ze dus normaal moet doen. Dat zegt die toch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:34 schreef McKen55 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |