abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141808689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:54 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ken ik :')
Twee jaar geleden kreeg ik een lading titanium in mijn rug om de scoliose recht te trekken. Twee dagen later moest ik zelfstandig zonder rolstoel, hartstikke ver lopen onder de invloed van morfine röntgenfoto's laten maken. Pakt die gast mn armen vast, en trekt ze zo omhoog. Ik zweer dat er hechtingen scheurden.

We kunnen niet zonder ze, maar een beetje begrip zou verdomde fijn zijn.

Hoe zuig je holtes uit trouwens? Klinkt echt heel pijnlijk, bij je voorhoofd?
Geen idee, zat ook nog onder de morfine. Was iets gebeurd tijdens de operatie waardoor ze me maar volledig high hebben laten zijn de tijd daarna. Okay. ^O^

Maar ja, voorhoofd en alle bijholten. Gewoon een beetje heen en weer raggen in iemands gezicht met zo'n zuigdingding. Kan blijkbaar gewoon.

Keek wel eens operatiefilmpjes en dan lijken ze ook helemaal niet voorzichtig te zijn en lopen ze ook maar keihard heen en weer te raggen met allemaal gereedschap. Klootzakken.

En ja dat trekken gewoon zomaar als iemand iets gebroken heeft ofzo, wtf. Gewoon totaal niet voorzichtig ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2014 10:59:32 ]
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:01:59 #27
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141808750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Geen idee, zat ook nog onder de morfine. Was iets gebeurd tijdens de operatie waardoor ze me maar volledig high hebben laten zijn de tijd daarna. Okay. ^O^

Maar ja, voorhoofd en alle bijholten. Gewoon een beetje heen en weer raggen in iemands gezicht met zo'n zuigdingding. Kan blijkbaar gewoon.

Keek wel eens operatiefilmpjes en dan lijken ze ook helemaal niet voorzichtig te zijn en lopen ze ook maar keihard heen en weer te raggen met allemaal gereedschap. Klootzakken.

En ja dat trekken gewoon zomaar als iemand iets gebroken heeft ofzo, wtf. Gewoon totaal niet voorzichtig ofzo.
Het zijn gewoon bouwvakkers :)
Meeste operaties kan ik wel gewoon naar kijken, maar krijg echt de kriebels van knie operaties, gadverdamme. Zo onvoorzichtig.

Wat heb/had je dan als ik vragen mag? :P
pi_141808769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 10:41 schreef Brannagh het volgende:
Zelfde probleem, maar heb ik nu (voor de operatie) ook last van, ivm stress?

Ik slik wel capsules met teunisbloem olie, helpt wel een beetje, maar na de narcose zal het wel weer erger zijn. Mijn anesthesist zegt ook van niets te weten :')
Misschien dat maar eens proberen ja.
Mja artsen sowieso :'). Ze willen vast het beste voor je, maar soms denk ik echt: :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
  woensdag 2 juli 2014 @ 11:03:50 #29
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_141808796
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 11:02 schreef Bijna het volgende:

[..]

Misschien dat maar eens proberen ja.
Mja artsen sowieso :'). Ze willen vast het beste voor je, maar soms denk ik echt: :')
Met sommige patiënten kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor :P

Maar ik heb het er ook niet op. Moet wel, maar prettig.... Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')