Kijk, dat zei ik ook al. TS wil het gewoon niet horen he!quote:
Ze willen graag zijn stijve piemel zien. Eventueel voelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap niet zo goed wat iedereen met deadprez wil in dit topic.
precies, verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook met z'n drieën doen, dat is weer eens wat anders.
Al lijkt me de man-vrouw verhouding andersom prettiger trouwens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
precies, verandering van spijs doet eten
zolang je ballen elkaar niet raken is het niet gayquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al lijkt me de man-vrouw verhouding andersom prettiger trouwens.
Heb jij het weleens gedaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook met z'n drieën doen, dat is weer eens wat anders.
hij poept bij jou thuis?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige dat hier van jou is, is de stront die je achterlaat op de wc.
Nee, hij schijt het hele forum onder.quote:
lijkt wel een vogeltjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hij schijt het hele forum onder.
Ga werken grafmongool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hij schijt het hele forum onder.
Vogels schijten alleen op jouw kop, omdat je lelijk bent.quote:
Hele week al gedaan, en dat is iets wat jij nog moet leren, ransaap.quote:
nee hoor, niet zo opgewonden doen jongetjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vogels schijten alleen op jouw kop, omdat je lelijk bent.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap niet zo goed wat iedereen met deadprez wil in dit topic.
Dat is het dichtste dat jij bij seks komt, preuts jochie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jij had je pener desnoods in je kat gestopt, kenkerviespeuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |