Hij snapte de hints nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:12 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
TS of anders stuur je die vriend toch ff weg?
Denk ook eens aan de chick voor de verandering. Geen wonder dat je niet hebt geneukt. Ze zal er nu wel met je vriend vandoor gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Trio's met een andere man overwegenhommo
Ben je preuts ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is niet gay als de sabels niet kruisen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is niet gay als de sabels niet kruisen.
Een trio met 2 mannen en 1 vrouw betekent niet automagisch dat jij als man die andere man ook moet verwennen. Jouw eigen homofobie heeft jou gecockblockt, niet die maat van je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ff lekker aan elkaar trekken is niet gay?
Gewoon van elkaar afblijven en samen die chick neuken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heb maar één kamer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:19 schreef Lalavy het volgende:
Dan leg je je vriend op een andere kamer... moeilijk hé?
Sukkeltjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hints? Ben je een wijf ofzo, zeg gewoon dat hij op moet pleuren omdat je wil neuken.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is niet gay als de sabels niet kruisen.
Dat jij daar gelijk aan denkt zegt een heleboel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:36 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Dat jij daar gelijk aan denkt zegt een heleboel.
Wat is er niet te begrijpen aan " joh opkankeren ik wil dat wijf vol jekkeren! "quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heb geen keukentafelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef NM. het volgende:
Wachten tot die vriend slaapt en dan even op de keukeltafel een vluggertje.
Lekker man! Een wijf neuken terwijl je ook de piemel van je vriend tegen de jouwe aanvoelt. En dan voel je hem spuiten in de vagijn van die meid!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Kom vechten dan, lelijke aap/quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
Ik klap je voor je lelijke kk muil als ik jou ooit zie.
Ga nou eerst maar eensch neuken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
Ik klap je voor je lelijke kk muil als ik jou ooit zie.
Het enige dat hier van jou is, is de stront die je achterlaat op de wc.quote:
Kijk, dat zei ik ook al. TS wil het gewoon niet horen he!quote:
Ze willen graag zijn stijve piemel zien. Eventueel voelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap niet zo goed wat iedereen met deadprez wil in dit topic.
precies, verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook met z'n drieën doen, dat is weer eens wat anders.
Al lijkt me de man-vrouw verhouding andersom prettiger trouwens.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
precies, verandering van spijs doet eten
zolang je ballen elkaar niet raken is het niet gayquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al lijkt me de man-vrouw verhouding andersom prettiger trouwens.
Heb jij het weleens gedaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt het ook met z'n drieën doen, dat is weer eens wat anders.
hij poept bij jou thuis?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het enige dat hier van jou is, is de stront die je achterlaat op de wc.
Nee, hij schijt het hele forum onder.quote:
lijkt wel een vogeltjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hij schijt het hele forum onder.
Ga werken grafmongool.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hij schijt het hele forum onder.
Vogels schijten alleen op jouw kop, omdat je lelijk bent.quote:
Hele week al gedaan, en dat is iets wat jij nog moet leren, ransaap.quote:
nee hoor, niet zo opgewonden doen jongetjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vogels schijten alleen op jouw kop, omdat je lelijk bent.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef voederbietel het volgende:
Ik snap niet zo goed wat iedereen met deadprez wil in dit topic.
Dat is het dichtste dat jij bij seks komt, preuts jochie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jij had je pener desnoods in je kat gestopt, kenkerviespeuk.
Waarom is iedereen zo homofobisch? Ik heb zelf nog nooit een trio gedaan met een gozer, maar ik zou het zeker niet afwijzen. Sterker nog het lijkt me eigenlijk best geil.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:11 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij het homofobisch als iemand jou gay vind omdat je een man neukt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:14 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo homofobisch? Ik heb zelf nog nooit een trio gedaan met een gozer, maar ik zou het zeker niet afwijzen. Sterker nog het lijkt me eigenlijk best geil.
Hetzelfde geld voor een bed delen met een gozer. Of een douche delen. Of naar de sauna. Of elkaar een massage geven ofzo.
Hell ik heb seks gehad met een gozer. Maar dat maakt me niet gay. Ik was gewoon benieuwd hoe het was. Een beetje experimenteren.
Nou dat was niet het punt wat ik wilde maken. Ik bedoelde meer dat homofobie in het algemeen een beetje debiel is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp vind jij het homofobisch als iemand jou gay vind omdat je een man neukt?
Dat heeft weinig meer met vinden te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou dat was niet het punt wat ik wilde maken. Ik bedoelde meer dat homofobie in het algemeen een beetje debiel is.
Maar inderdaad ik vind het homofobisch als iemand me gay vind omdat ik het met een gozer heb gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |