abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6369973
Naar aanleiding van het andere topic en de vele vooroordelen die ik hier tegenkom over vrouwen, nu dus dit topic zodat wij vrouwen deze vooroordelen effe kunnen ontkrachten....
Altijd blijven lachen
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 23:51:05 #2
18834 Bridell
and then what..
pi_6369988
Als je vriend je geld kost, doe je toch iets verkeerd.
What are you but a blossoming, withering flower?
pi_6370019
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:51 schreef Bridell het volgende:
Als je vriend je geld kost, doe je toch iets verkeerd.
Ik vindt dat hele wat kost dat gedoe zoiezo onzin...daarom dit topic..mijn vriend en ik wonen samen en delen de kosten dus...
Ik kom hier alleen zoveel vooroordelen tegen over vrouwen!
Altijd blijven lachen
pi_6370029
Ik heb geen vriend...
pi_6370038
autoverkoper...ik wist niet dat daar vrouwelijke varianten van bestonden
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_6370041
En ook deze naar W&G.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_6370080
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:56 schreef The_Wanderer het volgende:
autoverkoper...ik wist niet dat daar vrouwelijke varianten van bestonden
Tja, dus weer 1 van de vooroordelen...(en ik ben geen kenau)
Altijd blijven lachen
pi_6370172
Pfff, nou ik wil soms wel iets kopen voor mijn vriend, maar ik vind dat jongens toch wel voor het geld moeten zorgen hoor. Maar ben nu druk bezig een nieuwe vriend te krijgen trouwens, via mijn vriendin waar ik nu ben. Dat is zo'n leuke Jongen! breed en gespiert en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
pi_6370195
Altijd dat gedoe in relaties over geld. Sfeerverpester #1 IMO .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6388794
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 00:06 schreef plukje84 het volgende:
Pfff, nou ik wil soms wel iets kopen voor mijn vriend, maar ik vind dat jongens toch wel voor het geld moeten zorgen hoor. Maar ben nu druk bezig een nieuwe vriend te krijgen trouwens, via mijn vriendin waar ik nu ben. Dat is zo'n leuke Jongen! breed en gespiert en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
Ik ben niet breed, ik ben niet gespierd, ik heb geen auto en heb ook niet veel geld.

Ik geloof dat ik het niet erg vind dat ik geen kans bij jou maak

maandag 21 oktober 2002 @ 11:00:22 #11
34400 PietF
Captain Obvious
pi_6388999
quote:
toch wel weer even leuk om weer te horen wat een vrouw nou eigenlijk in een man zoekt
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_6389133
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:00 schreef PietF het volgende:

[..]

toch wel weer even leuk om weer te horen wat een vrouw nou eigenlijk in een man zoekt

ja idd.. maar ik geloof dat plukje een kloon is sowieso. Anders is ze met afstand het zieligste meisje op heel fok
pi_6389203
quote:
Is het een vuilnisman?
Christmuz is in vorm........rond is ook een vorm
pi_6389230
quote:
gespiert.......zijn dat kleine spiertjes??
When does the hurting stop ? ...
pi_6390345
Alsof ik daar serieus over na ga denken.... Ben al lang blij dat ik zo'n lief vriendje heb!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 17:37:36 #16
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_6414042
ik heb toch wel zo'n gigantische hekel aan van die afhankelijke vrouwen, vooral huisvrouwen! zelf nul komma nada in het potje brengen

en dan heb je ook nog van die meisjes die een vriend uitkiezen omdat hij een auto heeft, zoals hierboven ergens

dat vind ik toch wel zo ontzettend kansloos

edit: oh nee het is weer plukje, nu zie ik het pas het is weer dezelfde als waar ik een tijdje geleden op reageerde omdat ze geld van haar vriend wilde voor kleren. stomme kut kloon

[Dit bericht is gewijzigd door firstwollie op 22-10-2002 17:40]

Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
pi_6414062
vrouwen zijn reuze geemancipeerd...

tot aan de rekening..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6414985
quote:
<edit> Hou je van breezers?

wat een onzin bericht zeg

pi_6415073
quote:
en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
Als er iets een armhouder is, dan is het wel een auto
En ik ben duur Hou van veel vakanties, veel uit eten, stappen etc..
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 18:47:25 #20
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6415118
Uhm, tot nu toe... 4x8,60 euro = 34.40 euro
plus 1 x 5,90 voor een eendje

Dus...bij elkaar in 1 maand en 1 week : 40,30 euro

To infinity…and beyond!
pi_6415257
.....mijn nachtrust
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_6417558
Ik heb een auto en ben ook niet echt arm ofzo.
En toch nog steeds single
't Komt vast omdat ik niet breed en gespierd ben
pi_6427846
Ik kost over het algemeen 12 pints en een Irish stew
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 24 oktober 2002 @ 17:22:54 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_6449195
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:38 schreef extreme het volgende:
vrouwen zijn reuze geemancipeerd...

tot aan de rekening..

ooooeeeeehhhhhh dat zal een hoop boze reacties opleveren...

Ontopic: Ik kost niets, maar ik eis ook emancipatie in betalen van rekeningen. (niet altijd, oké..)

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_6450241
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:33 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een auto en ben ook niet echt arm ofzo.
En toch nog steeds single
't Komt vast omdat ik niet breed en gespierd ben
een auto is een armhouder..
ik heb geen auto en wordt de pleuris geneukt..
kost mij niks.. heb enkel twee rubbertjes, paar biertjes, schaal gehaktballetjes en een ontbijtje.. (fruittypje )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')