quote:Ik vindt dat hele wat kost dat gedoe zoiezo onzin...daarom dit topic..mijn vriend en ik wonen samen en delen de kosten dus...
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:51 schreef Bridell het volgende:
Als je vriend je geld kost, doe je toch iets verkeerd.
quote:Tja, dus weer 1 van de vooroordelen...(en ik ben geen kenau)
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:56 schreef The_Wanderer het volgende:
autoverkoper...ik wist niet dat daar vrouwelijke varianten van bestonden
quote:Ik ben niet breed, ik ben niet gespierd, ik heb geen auto en heb ook niet veel geld.
Op zondag 20 oktober 2002 00:06 schreef plukje84 het volgende:
Pfff, nou ik wil soms wel iets kopen voor mijn vriend, maar ik vind dat jongens toch wel voor het geld moeten zorgen hoor. Maar ben nu druk bezig een nieuwe vriend te krijgen trouwens, via mijn vriendin waar ik nu ben. Dat is zo'n leuke Jongen! breed en gespiert en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
Ik geloof dat ik het niet erg vind dat ik geen kans bij jou maak
quote:toch wel weer even leuk om weer te horen wat een vrouw nou eigenlijk in een man zoekt
Pfff, nou ik wil soms wel iets kopen voor mijn vriend, maar ik vind dat jongens toch wel voor het geld moeten zorgen hoor. Maar ben nu druk bezig een nieuwe vriend te krijgen trouwens, via mijn vriendin waar ik nu ben. Dat is zo'n leuke Jongen! breed en gespiert en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
quote:ja idd.. maar ik geloof dat plukje een kloon is sowieso. Anders is ze met afstand het zieligste meisje op heel fok
Op maandag 21 oktober 2002 11:00 schreef PietF het volgende:[..]
toch wel weer even leuk om weer te horen wat een vrouw nou eigenlijk in een man zoekt
quote:Is het een vuilnisman?
quote:gespiert.......zijn dat kleine spiertjes??
en dan heb je ook nog van die meisjes die een vriend uitkiezen omdat hij een auto heeft, zoals hierboven ergens
dat vind ik toch wel zo ontzettend kansloos
edit: oh nee het is weer plukje, nu zie ik het pas het is weer dezelfde als waar ik een tijdje geleden op reageerde omdat ze geld van haar vriend wilde voor kleren. stomme kut kloon
[Dit bericht is gewijzigd door firstwollie op 22-10-2002 17:40]
tot aan de rekening..
quote:<edit> Hou je van breezers?
wat een onzin bericht zeg
quote:Als er iets een armhouder is, dan is het wel een auto
en hij heeft een auto dus dat zit wel goed.
Dus...bij elkaar in 1 maand en 1 week : 40,30 euro
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:38 schreef extreme het volgende:
vrouwen zijn reuze geemancipeerd...
tot aan de rekening..
Ontopic: Ik kost niets, maar ik eis ook emancipatie in betalen van rekeningen. (niet altijd, oké..)
quote:een auto is een armhouder..
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:33 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een auto en ben ook niet echt arm ofzo.
En toch nog steeds single
't Komt vast omdat ik niet breed en gespierd ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |