yup maar weinig zout eten is haas onmogelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dus als je een zoute haring hebt gehad dan mag je eigenlijk niks meer met zout die dag.
Ja dat ik weer niet doorhad dat ik de laatste wasquote:
300 bijnaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ik weer niet doorhad dat ik de laatste was
Ik vond het al zo lang duren dat ik ook al een nieuw deeltje probeerde.quote:
Dat is het probleem ook vaak.. Ik ben net een hamster.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Volgens mij ben jij nog helemaal niet moe, cos gaat ook lekker
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat ik weer niet doorhad dat ik de laatste was
Dubbel lolquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vond het al zo lang duren dat ik ook al een nieuw deeltje probeerde.
uitgedroogd en smakeloze dieëten
[..]
Dat is het probleem ook vaak.. Ik ben net een hamster.
Oh ik zie nu wat je bedoelt, omg dan zal ik nu helemaal opletten, die wil ik echt niet openen.quote:
je moet gewoon niet uit pakjes koken... tadaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
yup maar weinig zout eten is haas onmogelijk
overal word teveel zout gegooit
eigenlijk zeggen ze gewoon dat je geen extra zout moet toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik denk dat ie iets heeft met getallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]![]()
je bent ook gewoon de eerste die het opvalt
ocdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iets heeft met getallen.![]()
Anders let je daar niet zo op volgens mij.
De laatste 13 jaar ben ik dag en nacht met getallen bezig geweest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iets heeft met getallen.![]()
Anders let je daar niet zo op volgens mij.
Heb je ook een favoriet getal?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De laatste 13 jaar ben ik dag en nacht met getallen bezig geweest.
niet meegemaaktquote:
vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet meegemaakt![]()
ik ben wel in voor feestjes!
Maar dan wil ik wel dat iemand anders de bitterballen uit het vet haalt en biertjes inschenkt...
dus ik hecht niet zoveel waarde aan 100 tallen bij kletspraat
Vertel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:43 schreef isax het volgende:
ik weet nog wel dat ik naar de sc werd gelokt
Met snoepjes ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:43 schreef isax het volgende:
ik weet nog wel dat ik naar de sc werd gelokt
het eet zo rot......quote:
dat klinkt/leest echt heel fout!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej, een man die het voor ons doet Dottey
lief hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeej, een man die het voor ons doet Dottey
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Gatverredamme, het stinkt altijd zo als je asbak in de fik staat en die filters gaan walmen.
Bied jij nou aan om te cateren?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is afval vlees, kies liever voor kippenpootjes en zelf gedraaide gehaktballetjes
Plofkippen ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is afval vlees, kies liever voor kippenpootjes en zelf gedraaide gehaktballetjes
shitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:46 schreef Joezi het volgende:
Een filter roken is gezonder dan tabak roken
Ja is wel positiever maar ik wordt er nog steeds niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:46 schreef Joezi het volgende:
eet geen vleesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kan zo ook voor in de oven krijgen.![]()
filters zijn niet halalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:46 schreef Joezi het volgende:
de meeste vitaminen en mineralen zitten in groenten en fruitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gebraden vlees en vis zijn de essentie van onze evolutie
ik ben toch echt allergisch voor krab.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
Mensen zijn ontworpen om alles te kunnen eten.
watjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben toch echt allergisch voor krab.....![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik ben toch echt allergisch voor krab.....![]()
Ja, ik geef toe. Ik werd er moe van om naar adem te snakken met een opgezette keelquote:
oesters danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
Snap niet dat mensen kaviaar lekker vinden, ik vind er niks aan en nog duur ook.
Nog nooit gegeten. Visseneitjesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
Snap niet dat mensen kaviaar lekker vinden, ik vind er niks aan en nog duur ook.
Je moet ze ook niet levend doorslikken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe. Ik werd er moe van om naar adem te snakken met een opgezette keel
heb ik ook met bepaald fruitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe. Ik werd er moe van om naar adem te snakken met een opgezette keel
knijpen ze onderweg je luchtwegen dichtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet levend doorslikken.
fruit heeft geen eens scharen!quote:
Onjuist, de belangrijkste zitten in vlees en vis.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:50 schreef isax het volgende:
[..]
de meeste vitaminen en mineralen zitten in groenten en fruit
onjuist.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Onjuist, de belangrijkste zitten in vlees en vis.
ik wel...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehad.
Die kan je gelukkig niet etenquote:
Bij mij komen die gewoon uit een potje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:50 schreef isax het volgende:
[..]
de meeste vitaminen en mineralen zitten in groenten en fruit
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik wel...
was nog zo gek ook om verschillende dressings erbij te proberen ook.. Het bleef glijen als een dikke snottebel die je TE fanatiek op hebt gehaald.... en er een slok zeewater achteraan klokt
gadverdamme! Jaja ik ben geen uitzondering die weet hoe dat voelt..
slakken zijn alleen lekker als ze goed bereid zijn.. anders knauw je je gek op een stuk rubber..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan weet ik nu hoe oesters smaken.
![]()
Ga er zo nooit aan beginnen, Slakken misschien Oesters neeeeee
dat heb ik wel eens (lees gerust altijd) als ik eigenwijs te veel kaas op mijn pizza heb gestrooid en te snel wil proeven nadat hij uit de oven komtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dan heb je de blaren op je tong en lippen zitten
foi grasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
Hoe heten die gevulde ganzenhalsen ook al weer, dat trek me ook niet.
ganzenleverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
Waarschijnlijk. Als ik te lang in de zon zit, een half uur ofzo, dan krijg ik blaasjes en jeuk.quote:
het is ganzenlever...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
of een kroket, dat de vulling op je lip blijft hangen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens (lees gerust altijd) als ik eigenwijs te veel kaas op mijn pizza heb gestrooid en te snel wil proeven nadat hij uit de oven komt
Of saus of soep proeven als je aan het koken bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens (lees gerust altijd) als ik eigenwijs te veel kaas op mijn pizza heb gestrooid en te snel wil proeven nadat hij uit de oven komt
Nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best lekker in een combi. puur is het heel sterk
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best lekker in een combi. puur is het heel sterk
quote:
Langzaam opbouwen hè.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Als ik te lang in de zon zit, een half uur ofzo, dan krijg ik blaasjes en jeuk.![]()
Ik ben verschrikkelijk wit en vroeger was ik altijd bruin
Poesjes zijn geadopteerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook weer aanwezig. Oooh ik ga gelijk naar mijn poesies stream kijken, dat heb ik al weer een paar dagen niet gedaan.
Daar prik ik altijd eerst in.... Heb wel eens lelijke brandwonden van open knallende kroketten en bitterballen gezien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
of een kroket, dat de vulling op je lip blijft hangen.
dat klinkt een beetje raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook weer aanwezig. Oooh ik ga gelijk naar mijn poesies stream kijken, dat heb ik al weer een paar dagen niet gedaan.
Meestal duurt het een paar weken voor hij weer nieuwe heeft en in het begin zijn die beestjes ontzettend saai.quote:
Dat probeer ik nu weer, alleen het tegen effect, 5 minuten in de zon en mijn sproeten groeien dicht in mijn gezicht, lijkt dan net of ik een week in spanje ben geweest, tot ze mijn benen zien.quote:
Ben je een ginger dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu weer, alleen het tegen effect, 5 minuten in de zon en mijn sproeten groeien dicht in mijn gezicht, lijkt dan net of ik een week in spanje ben geweest, tot ze mijn benen zien.![]()
Ik blijf het in de gaten houden. Is i.i.g. soms spannender dan Uto.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal duurt het een paar weken voor hij weer nieuwe heeft en in het begin zijn die beestjes ontzettend saai.
P20 al geprobeerd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu weer, alleen het tegen effect, 5 minuten in de zon en mijn sproeten groeien dicht in mijn gezicht, lijkt dan net of ik een week in spanje ben geweest, tot ze mijn benen zien.![]()
Een fijne en goede zonnebrand.quote:
Wel blauwe of groene ogen? Misschien toch ergens een verdwaald ginger gen ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
Maar ik ben wel het vuur teken met al dat sterrenbeeld gedoe enzo.
Zou je toch verwachten dat ik tegen de zon kan.
En ik heb donker haar.
Vind het nog steeds raar i.i.g.
Dus als ik om P20 vraag dan snappen ze wat ik bedoel?quote:
Bij de kruidvat hebben ze het wel, zie ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus als ik om P20 vraag dan snappen ze wat ik bedoel?
Of is het de factor?
Zo geen verstand van, ik blijf gewoon al jaren uit de zon.
Ik heb donker bruin haar en groenige oogkleur en kan prima tegen de zon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel blauwe of groene ogen? Misschien toch ergens een verdwaald ginger gen ofzo.En sterrenbeeld gedoe is natuurlijk onzin.
Bruine ogen, Geen idee wat er in mijn familie is en soms kloppen dingetjes toch echt wel van die sterrenbeelden shit, en dan bedoel ik niet de dagelijkse horoscoop, meer de karaktertrekjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel blauwe of groene ogen? Misschien toch ergens een verdwaald ginger gen ofzo.En sterrenbeeld gedoe is natuurlijk onzin.
Ze hebben het gewoon bij de drogisten in het schap hoor P20.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus als ik om P20 vraag dan snappen ze wat ik bedoel?
Of is het de factor?
Zo geen verstand van, ik blijf gewoon al jaren uit de zon.
Kruidvatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de kruidvat hebben ze het wel, zie ik.
Die sterrenbeeldellende klopt een beetje bij iedereen, dat is het mooie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bruine ogen, Geen idee wat er in mijn familie is en soms kloppen dingetjes toch echt wel van die sterrenbeelden shit, en dan bedoel ik niet de dagelijkse horoscoop, meer de karaktertrekjes.
Ik moet morgen/vandaag toch nog naar de winkels dus ik zal is ff kijken hoe duur dat spul is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon bij de drogisten in het schap hoor P20.
[ afbeelding ]
Zal wel rete duur zijn, is altijd met zonnebrand olie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet morgen/vandaag toch nog naar de winkels dus ik zal is ff kijken hoe duur dat spul is.
Dank u voor de tip
Klopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Die sterrenbeeldellende klopt een beetje bij iedereen, dat is het mooie.
Die zijn erger dan moordende mannen. Ik zie het bijna iedere nacht op TLC.quote:
Ik bedoelde dat je willekeurig de sterrenbeelden door elkaar kunt husselen en dat iedereen dan ook tevreden is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Zo zijn er nog wel meer dingen.
tussen de 15-20 euro voor de factor 50..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet morgen/vandaag toch nog naar de winkels dus ik zal is ff kijken hoe duur dat spul is.
Dank u voor de tip
Vind het altijd wel een geinig programma, en die vrouwen zijn inderdaad vaak erger dan mannen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zijn erger dan moordende mannen. Ik zie het bijna iedere nacht op TLC.
Ik zie dat varken er ook wel voor aan. Of het zelf te doen of haar FADURRRRRRRRRRRRR
Ha Rob!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Oh ja, hier mag je zwaaien.....
Hoi SC![]()
![]()
Jaha ik weet het. Het is ook niet mijn religie ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je willekeurig de sterrenbeelden door elkaar kunt husselen en dat iedereen dan ook tevreden is.
Hoi LSquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi SC![]()
![]()
Hier mag dat ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi SC![]()
![]()
Hum, altijd duur die shit ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
tussen de 15-20 euro voor de factor 50..
ik geloof dat wij die bij de etos vandaan hadden.
Komt door LS, ik kijk het altijd op investigation discovery.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er veel mannen naar TLC kijken
Dat is toch om te huilen. Zonnebrand hoeft echt niet zo duur te zijn. Ze plakken er een leuk merk op en doen er wat geurtjes in en dan is het opeens 10 keer zo duur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
tussen de 15-20 euro voor de factor 50..
ik geloof dat wij die bij de etos vandaan hadden.
Nope, ik dacht dat Arcee dat deed?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Recce:
Jij kan toch statistieken maken op FOK! ?
8 euro bij de AH, factor 30quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is toch om te huilen. Zonnebrand hoeft echt niet zo duur te zijn. Ze plakken er een leuk merk op en doen er wat geurtjes in en dan is het opeens 10 keer zo duur.
Bedoel je aantal posts?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Recce:
Jij kan toch statistieken maken op FOK! ?
liesje heeft me zwartgemaakt bij gertjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lief blijven over liesje hier want dat is ze echt wel af en toe
Maar het werkt echt goed en je kunt het twee en een half jaar bewaren. en factor 50!quote:
Zijn vaak leuke programma's op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef Dottey het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er veel mannen naar TLC kijken
Klopt, maar voor een "echt" merk betaal je algauw 18/19 euro.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat slaat nog steeds nergens op. De productiekosten zijn waarschijnlijk een aantal cent.
Als het maar een beetje snel intrekt, ik kan zo niet tegen vette troep op mijn gezicht en handen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar het werkt echt goed en je kunt het twee en een half jaar bewaren.
Ik vind het over het algemeen ook altijd allemaal veel te duur, maar dit kopen wij dan wel weer graag.
ook voor de ginger nichtjes en neefjes die hier logeren en spelen in de zon onmisbaar
hai LSquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoi SC![]()
![]()
Ik vind jou wel een typische "ballroom dancing" kijkende liefhebberquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn vaak leuke programma's op.
Deadly Women (is er nu op)
En meer van dat soort crime programma's.
Bij wedding en cake en die shit, kijk ik nooit.
Gewoon, een statistiek maken op een forum, van wat dan ook.quote:
Als je vanaf nu gewoon normaal doet tegen liesje dan gaat zij dat ook gewoon weer doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:17 schreef glasshole het volgende:
[..]
liesje heeft me zwartgemaakt bij gertje
ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het maar een beetje snel intrekt, ik kan zo niet tegen vette troep op mijn gezicht en handen.
Is dat geen COS materiaal?quote:
Hahahaha die was er net ook op, maar daar kijk ik niet naar. Ik had TLC al aangezet omdat daarna de "Vannessa's" erop kwamen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een typische "ballroom dancing" kijkende liefhebber
Daar heb ik ook een enorme hekel aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het maar een beetje snel intrekt, ik kan zo niet tegen vette troep op mijn gezicht en handen.
Ik heb het een keer half gekeken... ik moest wel lachen om het aanstellerige gedoe met hyperventileren, omdat ze moeten dansen. Vergeten adem te halen en meer van die onzinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hahahaha die was er net ook op, maar daar kijk ik niet naar. Ik had TLC al aangezet omdat daarna de "Vannessa's" erop kwamen.
Ik weet alleen waar je informatie over aantallen fok-posten kan verkrijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon, een statistiek maken op een forum, van wat dan ook.
Ik weet dat er al standaards zijn, ben alleen kwijt waar die stonden.
Hier mag alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe meer je erop en eraf smeert.. hoe meer rimpels je krijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorme hekel aan.Gelukkig ben ik geen vrouw, dat gedoe met al de creme'tjes!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:23 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou gewoon, altijd die teringmoffen!
Blijven we wel lekker zacht door.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een enorme hekel aan.Gelukkig ben ik geen vrouw, dat gedoe met al de creme'tjes!
Dan moet je vaker kijken, is volgens mij ook vaak iets op met taarten en chocoladequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb TLC nu ook aangezet. Eerste keer voor mij.
Zo leuk dat ik nu gewoon de tv zenders kan zien op mijn pc
was het maar zo'n feest!quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier mag alles.
Zelfs dit mag tegenwoordig weer.Choco, gedraag jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je Horizon inmiddels al?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb TLC nu ook aangezet. Eerste keer voor mij.
Zo leuk dat ik nu gewoon de tv zenders kan zien op mijn pc
Ben je al zo oudquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef glasshole het volgende:
Godverdomme, dit had ik 100 jaar geleden nooit meegemaakt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet je vaker kijken, is volgens mij ook vaak iets op met taarten en chocolade
[..]
Hier mag alles.
Zelfs dit mag tegenwoordig weer.killer kitten.. is dat die poesjescam die je ging kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wie weet wel Tom inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest!
wacht! Hoe heet die broer van Ron ook alweer?
[..]
Hier mag alles.
Zelfs dit mag tegenwoordig weer.Dat had je nou niet hoeven doen voor ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee , dat klopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:24 schreef glasshole het volgende:
Godverdomme, dit had ik 100 jaar geleden nooit meegemaakt
Ik doe niets, ik denk alleen aan de mannen hier af en toe en tegelijk ook aan de vrouwen door het in een spoiler te plaatsenquote:
altijd vertraging of je raakt ontspoort..quote:
Die bloemkolen waren 100 % nep.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe niets, ik denk alleen aan de mannen hier af en toe en tegelijk ook aan de vrouwen door het in een spoiler te plaatsen![]()
[..]
Hier mag alles.
Zelfs dit mag tegenwoordig weer.Er is een verschil tussen mogen en niet ingrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moestuin ziet er toch anders uitquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
killer kitten.. is dat die poesjescam die je ging kijken?
Zeg, jij bent toch niet Monique hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
altijd vertraging of je raakt ontspoort..
ohw wacht..
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:28 schreef glasshole het volgende:
[..]
Zeg, jij bent toch niet Monique hè?
Zegt degene die de spoiler vaak vergeet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mogen en niet ingrijpen.
Ja, ik zie soms ook wel een stukje, omdat het dan net voor een programma is die ik dan wél kijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb het een keer half gekeken... ik moest wel lachen om het aanstellerige gedoe met hyperventileren, omdat ze moeten dansen. Vergeten adem te halen en meer van die onzin
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, ik zie soms ook wel een stukje, omdat het dan net voor een programma is die ik dan wél kijk.
Ik was ooit zelf ballroom danser op hoog niveau. En ik lag werkelijk in een deuk.
Jij bent Super Fan van Kees geloof ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:30 schreef glasshole het volgende:
[..]
Met die lompe laarzen en die korte rok!
Ik heb geen laarzen.. verdorie!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:30 schreef glasshole het volgende:
[..]
Met die lompe laarzen en die korte rok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen laarzen.. verdorie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat ook maar ik hou niet van lompe laarzen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent Super Fan van Kees geloof ik
Nou eigenlijk best veel, daar stond ik zelf ook van te kijken. En dan heb ik niet eens een heel grote moestuinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel geld bespaar je ermee per jaar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen laarzen.. verdorie!Lompe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet MOD worden. Het is al een kwartier stil op de COS met off-topicquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
stop daar eens mee!
stel je niet aan..
hup naar de SC of naar bed!
Dus Jetta had gewoon gelijk? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-een-moestuin.dhtmlquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou eigenlijk best veel, daar stond ik zelf ook van te kijken.
Dat kan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:32 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ja dat ook maar ik hou niet van lompe laarzen!
Ik dram niets.... daar zijn genoeg andere drammers voor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet MOD worden. Het is al een kwartier stil op de COS met off-topic![]()
Oh nee, doe maar geen mod worden, dan dram je je OP-foto erdoor![]()
(Sorry, kon het ff niet laten)
Blijft de plaat in de groef steken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:33 schreef glasshole het volgende:
Het in de strakkere kous gestoken vrouwenbeen!
Zo'n hekel aan dat off-topic gelul in de COS, ik doe het zelf nooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je moet MOD worden. Het is al een kwartier stil op de COS met off-topic![]()
Oh nee, doe maar geen mod worden, dan dram je je OP-foto erdoor![]()
(Sorry, kon het ff niet laten)
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat off-topic gelul in de COS, ik doe het zelf nooit.
De 11de toch?quote:
Lees effe een stukje terugquote:
Ze is 81 ondertussenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hopen dat het niet zo kraakt als een bepaald ander bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |