SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
SulejmaniiiiiiiiiiiiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
De echte kenners hebben hier geld op ingezet.
Thanks, leuk compliment![]()
![]()
Die wedstrijd is inderdaad niet om aan te zien. Net als de vorige twee wedstrijden van België trouwens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Algerije - Rusland wel vermakelijker dan de Belgen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks, leuk compliment![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
De echte kenners hebben hier geld op ingezet.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gaat vast wel weer fout, as usualquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Dit wordt nog een heel benauwd half uurtje vrees ik.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ach, we hebben nu wat spanning, terwijl ik hier normaliter niet bij wakker zou kunnen blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Gaat vast wel weer fout, as usual
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |