quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef MisterCe het volgende:
Als je dit al niet snapt dan kun je beter meteen met school stoppen.
Je bedoelt waarschijnlijk minder dom.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef CapnIzzy het volgende:
Hahaha - ik voel mijzelf al weer slimmer. Bedankt, TS!
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:19 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk minder dom.
Gossie, gaat het zo slecht met je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jawel, jij bent je er alleen niet bewust van.
En meerdere mensen wisten het niet? Oh dear...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef BananaHeadz het volgende:
Sorry hoor, ik kreeg deze vraag ook maar van een vriendin van me en die had het ook al aan verschillende mensen gevraagd.
Dat staat nota bene in de vraagquote:En wij hebben dit nooit in de les gehad, het feit dat je over accijns ook nog btw rekent hebben wij in ieder geval nooit gehad.
Deze vraag heeft dan ook niks met economie te maken, je moet gewoon lezen wat er staat en dat uitrekenenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef BananaHeadz het volgende:
En wij hebben dit nooit in de les gehad,
En wat heeft dat laatste er in vredesnaam mee te maken? (en wat bedoel je hiermee te zeggen?)quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef BananaHeadz het volgende:
Sorry hoor, ik kreeg deze vraag ook maar van een vriendin van me en die had het ook al aan verschillende mensen gevraagd.
En wij hebben dit nooit in de les gehad, het feit dat je over accijns ook nog btw rekent hebben wij in ieder geval nooit gehad.
EDIT: Iedereen deed 0,7*1,19*1,019. Nja.
BBedankt voor de mensen die geholpen hebben. Die anderen moeten normaal doen, mijn leraar is een stereotype homo met een babyface.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |