Heeft iemand hem/het item bij DWDD gezien? Rond welk tijdstip in de uitzending zat dat zo'n beetje? Dan kan ik het terugkijken op internet... Dank u +O!quote:Het tij is gekeerd; Ben Folds krijgt nu de nodige aandacht in de Nederlandse media. Zojuist nog bij De Wereld Draait Door. Op dinsdag 30 januari zal hij live te gast zijn bij het radioprogramma van Claudia de Breij. Yes!

Tot hoe laat heeft hij gespeeld? Ik ben om ongeveer 23.05 uur ofzo weggegaan (geen spijt van trouwens, heb mooi m'n trein gehaald). Iedereen na afloop thuis lekker gebout trouwens?quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef paella het volgende:
Geweldig! Eerste 3 of 4 nummers vond ik het geluid slecht afgesteld, maar dat werd opgelost. Hoop dat iedereen gebleven is tot de 2e toegift.

Och, helemaal mee eensquote:

Okquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:18 schreef U het volgende:
volgens mij was dat 'n grapje van Ben, Reynolds introduceren als Jose Hernandez

Annie Waits was de opening!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:04 schreef Numbie het volgende:
Philosophy ja! Nu je het zegt... Die had ik ook nog wel graag willen horenEn ik had' m graag Annie horen spelen en/of Time.

Patserquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:10 schreef paella het volgende:
Kan je nagaan, 8 jaar geleden (ongeveer), hetzelfde concert, maar dan in de kleine bovenzaal! I was there

Bedoelde Gracie, haha, 'k wist dat het niet kloptequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |