Als je me mailt kan ik wel iets voor je regelen denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar die nummers op piano proberen te spelen, daar begin ik niet aan...
Dat nummer Lost in the supermarket, is dat een Clash-cover? Daar ben ik erg benieuwd naar, dan
quote:Op zondag 18 juni 2006 01:53 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als je me mailt kan ik wel iets voor je regelen denk ik![]()
Klopt, maar zoals eerder gezegd, wel een leuke manier om `officieel` aan die nummers te komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:15 schreef Wepeel2 het volgende:
Nieuw album ben Folds Five?
Lekker misleidende titel zeg.
Die ep's zijn overigens wel aardig, maar niet alle nummers zijn geweldig. Een verzamelalbum zal dan ook geen meesterwerk opleveren.
Ah ff bestellen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:50 schreef morgane het volgende:
*schopt*
morgen komt de EP-verzamelcd uit!![]()
Ik moet!! Bron?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:10 schreef _Floddertje_ het volgende:
Dinsdag 30 januari 2007: Ben Folds in Paradiso. Voorverkoop begint aanstaande zaterdag.
Lastig he?quote:
Om Paradiso binnen te komen, moet je een lidmaatschapskaartje hebben. Dat koop je daar ter plekke aan de deur en kost 3 euro en is één maand geldig. Mocht je dus binnen een maand nog een keer naar een concert in Paradiso gaan, dan heb je dus maar één zo'n lidmaatschapskaartje nodig. Bloedirritant systeem, want ik woon helemaal niet in Amsterdam en het overkomt mij zelden tot nooit dat ik vaker dan één keer per maand in Paradiso kom. Concertkaartjes zijn tegenwoordig al duur zat, je betaalt je per concertkaartje ook al scheel aan zgn. servicekosten en dan komt dat lidmaatschap er ook nog eens bij.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:49 schreef koenimex het volgende:
Op de site van Paradiso staat trouwens bij de prijs ¤25 + ¤3 p/m lidmaatschap. Wat is dat dan weer?
O dat zou heel goed kunnen, maar in ieder geval kun je die ook gewoon bij de deur kopen, dat doe ik nl. altijd.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:04 schreef koenimex het volgende:
Ok, daar heb ik wat aan, bedankt! Die dingen kun je ook gewoon bij Ticketservice kopen, toch?
Tegenwoordig kun je ook de abonnementen bij de ticketservice kopen jaquote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O dat zou heel goed kunnen, maar in ieder geval kun je die ook gewoon bij de deur kopen, dat doe ik nl. altijd.
I know, maar ze kunnen dat lidmaatschap ook ¤ 0,50 laten kosten ofzo. Boehoe.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:51 schreef paella het volgende:
Overigens heb ik ooit begrepen dat dat lidmaatschap systeem te maken zou hebben met dat ze dan langer open kunnen zijn ofzo, omdat het een "besloten" club is dan.
Ik doe allebei tegelijk! Of is dat een idiote gedachte?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:42 schreef Numbie het volgende:
Ik geloof dat er ong. 1500 man in Paradiso gaat; ik weet wel dat ik eerst mijn tickets voor Ben koop, en daarna pas voor incubus
Ik durfde het risico niet aan. Soms kunnen concerten bizar snel lopen. Vooral als de beste man al in geen jaren in Nederland is geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:03 schreef paella het volgende:
Lukte mij pas net voor 11-en, maar is ook gelukt. Nou zal het niet zo heel hard lopen, dus had het vast ook morgen kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |