abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2014 @ 15:02:07 #101
286575 Roces18
Chef de party
pi_141617574
Waarom condoleer je iemand die een hartaanval heeft gehad terwijl die 140 kilo meer dan TS weegt? Eigen schuld dikke bult niet waar. Ik heb toch ook geen medelijden met crack junks die aids krijgen of wat dan ook.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_141619367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:02 schreef Roces18 het volgende:
Waarom condoleer je iemand die een hartaanval heeft gehad terwijl die 140 kilo meer dan TS weegt? Eigen schuld dikke bult niet waar. Ik heb toch ook geen medelijden met crack junks die aids krijgen of wat dan ook.
Dit trouwens. Scheelt weer een wajongetje als dergelijke types overlijden.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 16:07:11 #103
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_141619479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef gargamelnl het volgende:

[..]

Als ik de post zo eens lees is hij nog niet dood.
zelfs een sloopkogel zou zon dik kind niet dood kunnen krijgen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_141619816
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 15:02 schreef Roces18 het volgende:
Vind ik nogal simplistisch gedacht.
pi_141620088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 10:43 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

thnx. het is nagenoeg het enige wat ik drink. :9~ er gaat niks boven een koud glas cola light
Veel plezier met je kanker.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 16:28:26 #106
138448 PeZu
Suspended animation
pi_141620166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

:{
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 27 juni 2014 @ 16:31:42 #107
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_141620277
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

weinig plezier aan :{, behalve dat je niet meer naar de kapper hoeft
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_141620337
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat is er mis met simplistisch denken?
pi_141621275
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

:{
Ik waarschuwde haar alleen maar hoor. Maar goed, was misschien wat te hard.
pi_141621412
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Ik waarschuwde haar alleen maar hoor. Maar goed, was misschien wat te hard.
Wat een onzin. Zoetstof komt lang niet in de buurt van kankverwekkendheid van roken of asbest.
pi_141621579
Sterkte voor jullie allebei. Hopelijk komt het nog goed.
En dit is misschien voor jullie allebei het moment in jullie levens waarop jullie denken: 'waar zijn we mee bezig'. Dus dat jullie jullie levens omgooien. Het voordeel is dat jullie allebei last hebben van overgewicht, dus dat jullie elkaar kunnen motiveren om een betere levensstijl aan te nemen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:35:34 #112
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141623590
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je lult keihard uit je nek. Hartpatiënten mogen niet op eigen houtje revalideren. Die moeten eerst revalideren op de afdeling fysiotherapie. Leuk verzonnen weer.
Lieve Hoink, hij gaat dat ook doen maar je begrijpt toch hopelijk ook dat hij niet voor altijd in het ziekenhuis kan blijven tot hij al zijn kilo's kwijt is? Ook krijgt hij een diëtist en zo, maar hij wilt niet keihard gaan sporten zoals in die programma's zoals in Obese waar je zo'n schreeuwende coach krijgt die je tot het uiterste pushed. Maar goed jij weet duidelijk alles ervan.. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 06:47 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als je niet tegen de drukte van een sportschool kan kan je ook gaan wandelen/fietsen natuurlijk. :)

Ik ben sinds een paar weken ook weer bezig met afvallen (nadat ik afgelopen half jaar weer was aangekomen). Ik heb het geluk dat ik nogal snel afval en eten ook makkelijk kan laten staan. Biertjes is dan weer een ander verhaal. }:|

In ieder geval sterkte Spongeboss.
Bier is ook mijn probleem..

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:47 schreef Geelman het volgende:
Heeft 'ie geen werk of school, geen studie of sociaal leven? Waarom koopt hij dan geen hond? Die moet je opvoeden, uitlaten en verzorgen. Dat hondje zorgt voor afleiding, hij heeft weer iets te doen en die hond zorgt voor lichaamsbeweging. Daarnaast kan hij op een hondentrainingsclub gaan en dat is weer goed voor de sociale contacten.

Gratis advies van Yellowman! :7
Bedankt yellowman.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:59 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Gewoon standaard cola light joh. 1 kcal
Dat is heel foutief de acids die erin zitten zorgen voor minder calcium opnamen en doen het tegenovergestelde van melk ze breken calcium af dus succes met slechte botten. En de stoffen die ze erin stoppen voor die shit is slecht.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 09:06 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Nee.

Dat soort light-produkten zijn nog schadelijker. Ze bevorderen de trek, waardoor je alsnog meer gaat eten.

Als je gezond wilt eten, moet je zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten. Je lichaam slaat namelijk geraffineerde suikers en andere synthetisch geproduceerde stoffen zoals kleurstoffen op als vet. Je lichaam kan bijvoorbeeld met de stoffen in cola light niks anders doen dan het opslaan als vet.

In fruit zitten ook veel suikers, maar die zijn anders. Wanneer je er teveel van eet, slaat je lichaam die ook op als vet. Maar dat soort vetreserves worden wel weer makkelijker afgebroken.

Het kost moeite om jezelf een ander eetpatroon aan te leren, maar het kan wel. En het betekent ook niet dat je nooit meer wat ongezonds mag nemen. Neem af en toe een ijsje als het mooi weer is, maar ga dan één hoorntje halen bij de snackbar ipv dat je een hele doos in de supermarkt koopt.
Ik ben het eens, maar ik drink geen frisdrank hij ook niet echt geloof ik. Ik drink een glas fanta of zo 1x in de 2 maanden of zo. De laatste keer dat ik fris heb gehad is 2 maanden terug.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_141623745
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:
Lieve Hoink, hij gaat dat ook doen maar je begrijpt toch hopelijk ook dat hij niet voor altijd in het ziekenhuis kan blijven tot hij al zijn kilo's kwijt is? Ook krijgt hij een diëtist en zo, maar hij wilt niet keihard gaan sporten zoals in die programma's zoals in Obese waar je zo'n schreeuwende coach krijgt die je tot het uiterste pushed. Maar goed jij weet duidelijk alles ervan.. :')
Lieve Spongeboss,

inderdaad. Ja, ik weet hier alles van en ja, ik weet dit beter. Mijn vader is namelijk fysiotherapeut hartrevalidatie die mensen na een hartaanval/hartinfarct weer revalideert.
Ik zeg ook nergens dat hij in het ziekenhuis moet blijven totdat zijn kilo's eraf zijn, maar je mag als hartpatiënt niet zomaar op eigen houtje zulke activiteiten ondernemen voordat je "gerevalideerd" bent, dat moet namelijk onder toeziend oog van een fysiotherapeut.
Alvorens jouw dikke vriend mag gaan sporten om af te vallen moet hij eerst sporten om weer op krachten te komen, voordat zijn volgeslibde hart het weer begeeft. :*

Veel plezier met het verzinnen van je volgende verhaal.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:59:47 #114
286575 Roces18
Chef de party
pi_141624251
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:18 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Waarom is dat simplistisch? Vind het een beetje vermoeiend dat iedereen overal moeilijk over moet gaan doen terwijl het probleem overduidelijk is. Best als je een rotjeugd gehad heb, of niet ligt bij de meisjes maar dat is geen reden om mijn sympathie op te wekken. Zijn genoeg mensen die er wel wat van proberen te maken in plaats van zich vol te schranzen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:40:22 #115
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141629716
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Lieve Spongeboss,

inderdaad. Ja, ik weet hier alles van en ja, ik weet dit beter. Mijn vader is namelijk fysiotherapeut hartrevalidatie die mensen na een hartaanval/hartinfarct weer revalideert.
Ik zeg ook nergens dat hij in het ziekenhuis moet blijven totdat zijn kilo's eraf zijn, maar je mag als hartpatiënt niet zomaar op eigen houtje zulke activiteiten ondernemen voordat je "gerevalideerd" bent, dat moet namelijk onder toeziend oog van een fysiotherapeut.
Alvorens jouw dikke vriend mag gaan sporten om af te vallen moet hij eerst sporten om weer op krachten te komen, voordat zijn volgeslibde hart het weer begeeft. :*

Veel plezier met het verzinnen van je volgende verhaal.
Maar daar gaat hij ook aan werken, maar daarna is het ook aan mij om hem te steunen om te blijven sporten. Het is niet dat hij eeuwig bij een fysiotherapeut of in een ziekenhuis blijft. Zijn ouders zijn vooral bang voor daarna dat hij in een oud patroon gaat vallen. Dus gaan we samen yoga doen, simpele asana's mag van de dokter (nadat hij weer stabiel is), gezien je niet all out gaat sporten.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:43:56 #116
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_141629850
Geef het gewoon op. Die gast is niet meer te helpen. :')
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_141630074
Even een update ts... Is die dikke al gestorven aan zijn vette hartkleps enzulks?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:56:33 #118
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_141632313
Is die vetklep al dood of wa?
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_141633290
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ben het eens, maar ik drink geen frisdrank hij ook niet echt geloof ik. Ik drink een glas fanta of zo 1x in de 2 maanden of zo. De laatste keer dat ik fris heb gehad is 2 maanden terug.
Goed, dan is frisdrank niet je probleem, maar wel bier, chips, snoep en andere ongezonde dingen. Eet daar minder van en eet meer gezondere dingen. Een volkoren toast met een beetje kruidenkaas en zalm die je zelf maakt is ook lekker en gezonder dan een vettige kaascroissant. In plaats van chips kan je ook een schaaltje notenmelange eten.

Er zijn wel dingen waarvan je niet zou verwachten dat het ongezond is. Pindakaas bijvoorbeeld. Tenminste als je het in de supermarkt koopt, want er zitten suiker, transvet en een reeks E-stoffen in. Wanneer je het zelf maakt (500 g ongezouten pinda's, 4 eetlepels arachide-olie en een theelepel (dieet)zout in de blender en klaar) is het wél gezond.

Je hoeft niet zo fanatiek te zijn als in biggest losers. By the way, als je zo snel afvalt, krijg je problemen met huidoverschot. Maar probeer wel meer te sporten. Wanneer je ermee begint, is het zwaar en absoluut niet leuk. Maar je zal merken dat het voor je geest ook positief werkt, dat je minder depressief bent en op den duur zelfs dat sporten leuk kan zijn.

Het issue dat je geen mensen wilt tegenkomen: op een sportschool kan je heel anoniem zijn en al helemaal wanneer je bijvoorbeeld 's ochtends gaat. MP3-speler op en je hebt van niemand last.

En kom uit je slachtofferrol. In plaats van te blijven hangen in "ik werd vroeger gepest en ben troost gaan zoeken in eten en dat is mijn excuus dat ik zo dik ben" kan je ook denken "ik ben tot nu toe niet zo gelukkig geweest en daar gaat nu verandering in komen en ik begin door af te vallen en beter voor mezelf te zorgen". Het is allemaal moeilijk, maar voor alles in het leven geldt dat je er moeite voor moet doen. Je eigenwaarde gaat stijgen wanneer je merkt dat je in staat bent zelf dingen te veranderen, dat je meer kan dan je had gedacht en dat je zelf het verloop van je leven in gunstige zin kan beinvloeden.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 00:16:35 #120
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_141751303
Hoe is het met holle bolle Gijs?
pi_141769060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef Rozevla het volgende:
Hoe is het met holle bolle Gijs?
:'(

Papier hier :'(
  dinsdag 1 juli 2014 @ 20:34:45 #122
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_141782151
Dikke al dood?
  woensdag 2 juli 2014 @ 21:05:24 #123
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_141828870
En? Is ed kroket al dood? Of zit die vette zeug weer frikandellen in zn nek te drukken!!! :s)
pi_141829237
HAHAHA ZIEK DIT EEN HARTAANVAL OP JE 24
pi_141829839
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')