Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbijquote:
Sekszorg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
Er bestaat zo'n vrouw, las ik laatst..
Die sex heeft met gehandicapten autisten en weet ik veel wat voor types..
Wat voor jullie?
Oh en er stond ook in, dat ze bij een van haar clienten haar onderbroek aan moest houden anders kreeg diegene een epilepsie aanval
Wat een wereld, oertijd was veel beter..
Absurd zwaar voor zo'n jong iemand en ook nog eens zeer ongezond. Zoek alsjeblieft hulp voor het te laat is!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben van 125 naar 110 gegaan maar door biertjes terug naar 120
Ken je dit filmpje niet? Is hier zeer bekend hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbij![]()
Te dom om te kakken
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
Hij is zwaar 140 kilo zwaarder dan mij.
Welkom op het internetquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbij![]()
Te dom om te kakken
140 kilo zwaarder staat in de op. Dat betekent dat die vriend dus 260 kilo weegt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
140 kilo, daar heb je het al.
Gecondoleerd.
Dat zou nou juist leuk zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef bamibij het volgende:
Kom van je luie dikke kk reet af en zorg dat je godverdomme afvalt. Loser.
Dafuq moet dat er nou weer bij?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ken een 15-jarige die gezond was (leek, iig geen overgewicht), in God geloofde en toch in zijn slaap overleed aan een hartaanval.
En een 19-jarige die op het voetbalveld in elkaar stortte. Zelfde verhaal.
Gelovige mensen gaan alleen dood als ze over de 90 zijn.quote:
Ik heb empirisch bewijs dat deze hypothese onjuist is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelovige mensen gaan alleen dood als ze over de 90 zijn.
Mensen met zware overgewicht hebben last van allerlei gezondheidsproblemen zoals slaapapneu en hoge bloeddruk. De enige oplossing is afvallen door meer te gaan sporter en gezonder te eten. Vaak is het zo dat mensen die lager opgeleid zijn minder geld verdienen om gezonde producten te kopen en te sporten. Hoger opgeleiden zitten vaker op een sport en eten vaker gezond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe kunnen ook twintigjarigen een hartaanval krijgen, al komt het maar sporadisch voor. Je weet immers nooit of je al geboren was met een mankement aan je hart. Als jij gigantisch overgewicht hebt, dan verhoog je die kans wel natuurlijk. Maar je weet het nooit. Zelfde gaat op voor roken natuurlijk.
Maar toch, 24 jaar is wel bijzonder jong voor een hartaanval. Denk dat er sowieso iets al niet goed was met het hart, waar hij met gezond gewicht wellicht pas jaren en jaren later wat van zou hebben gemerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |