Ziet er best heftig uit. Misschien wel een goed idee dan ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef isax het volgende:
[..]
devil's knot
ik dacht leuk reese witherspoon.
zo toch maar afzetten.
toch maar smurfen 2 kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er best heftig uit. Misschien wel een goed idee dan ja.
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon inquote:
rebeltje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon in
Heb je This means war gezien met Reese? Die is wel leuk.quote:
ja die is wel leuk ja!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je This means war gezien met Reese? Die is wel leuk.
En ja de smurfen is een stukje vrolijker dan die andere
Je was tiener zekerquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm nee, we deden wel vaak cd's uit bijenkorf, zonder hoesje natuurlijk.. de cd's zaten er toen nog gewoon in
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef isax het volgende:
[..]
ja die is wel leuk ja!
ik blijf kijken.
shit ik haat zulke films dat je gewoon meer wil zien.
lol.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik was slachtoffer van een klassieker, tegen mij zeggen dat m'n vriend toch al bekend had en vice versa
Als je wordt opgepakt weet je tenminste waarvoor het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben altijd een mietje geweest en ben nooit opgepakt![]()
Saai hè
Oh dat is dan ook een lekkere manier ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je wordt opgepakt weet je tenminste waarvoor het is.
Veel hinderlijker als je een belletje krijgt, of je even langs wil komen.
En dat je dan zegt dat je wel wil weten waarvoor je zou moeten komen.
En dat ze dan zeggen dat je mag kiezen, zelf komen of van je bed gelicht worden.
![]()
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leekquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol.
Dat ze nog steeds denken dat die werkt.
Tegen mij zeiden ze ook dat ze al alles hadden wat ze nodig hadden etc.
Stelletje bluffers. Wilde ie niet een pen geven om de verklaring te ondertekenen, 'weet je het zeker, nu kan je nog terug hè?'. Hier met die klotepen.
Ik dacht dat je hem al af had gezet. Wel echt doen dan nu hè.quote:
Je had het toch over winkeldiefstal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leek
Haha. Gelukkig gaat het erom wat je kan bewijzen, niet wat je weet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja we waren ook gezien door getuigen en voet afdrukken waren er. Iedereen heeft Nike Air Max meneer! Neeee elke zool is indentiek! Door te ontkennen zaten we 4 dagen vast.. Maar achteraf hadden we allebei redelijk hetzelfde verhaal waardoor het veel minder erg leek
ik doe nu er door heen skippe om te zien hoe het aflooptquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem al af had gezet. Wel echt doen dan nu hè.
Zoek gewoon een lekkere comedy of actie film
Is misschien inderdaad wel verstandiger om het eind even te zien voordat het in je hoofd blijft hangen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik doe nu er door heen skippe om te zien hoe het afloopt
alhoewel ik dit verhaal verdomt goed ken.
Dat dus en 16 jarige op scootertjes aanhouden of fietsers zonder licht, dat kunnen ze alleen aan hier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:19 schreef Baconbus het volgende:
Politie is er alleen om het klootjesvolk op te sluiten. Besef dat. Fucking peasants.
Nee, ik ga het ook niet vertellen. Anders wordt de zaak misschien wel heropend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je had het toch over winkeldiefstal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |