SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 26-06-2014 15:16:00 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je een mooiere hebt, hoor ik het wel van je. Geen tijd om alle webstekken af te struinenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Zhano het volgende:
Goede foto gekozen wel. Lekker veel chromosomen enzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Persoonlijke smaak misschien, maar ik heb nog geen mooiere Oranjefans op de tribune voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef el-blanchito het volgende:
Zo fantastisch prachtig is ze toch helemaal niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]Geen enkele wedstrijd helemaal fout op zo'n WK. Oké man.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is goed jongequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.![]()
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Sorry, maar deze manier van puntentellen slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal eens in jou happenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.![]()
Dat doet niet ter zake, want ik heb de puntentelling niet bepaald.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar deze manier van puntentellen slaat nergens op.
TR voor seksuele intimidatie gemacht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je als een mongool gedragen en het dan afdoen als trollquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.![]()
Litmanen en DS2 doen dat ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je als een mongool gedragen en het dan afdoen als troll![]()
Heeft niks met als een mongool gedragen te maken. Ik geef aan dat er een groot verschil zit tussen de positie die ik op de FOK! ranglijst heb en de positie in de WK-poule met mijn vrienden. De 2e heb ik ook pas in een veel later stadium ingevuld, dus waarschijnlijk waren er toen al een stuk duidelijke verhoudingen tussen teams. Ik beweer ook nergens dat ik er enorm veel verstand van heb, de eerste persoonlijke aanval komt, zoals eigenlijk altijd, weer van LitmanenAFCA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je als een mongool gedragen en het dan afdoen als troll
En om maar even met modder terug te gooien; er zijn genoeg voorbeelden van mensen zonder enig verstand van voetbal die het met voorspellingen heel goed doen, dus geen wonder dat Litmanen zo hoog staat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
niet gelezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft niks met als een mongool gedragen te maken. Ik geef aan dat er een groot verschil zit tussen de positie die ik op de FOK! ranglijst heb en de positie in de WK-poule met mijn vrienden. De 2e heb ik ook pas in een veel later stadium ingevuld, dus waarschijnlijk waren er toen al een stuk duidelijke verhoudingen tussen teams. Ik beweer ook nergens dat ik er enorm veel verstand van heb, de eerste persoonlijke aanval komt, zoals eigenlijk altijd, weer van LitmanenAFCA.
En om maar even met modder terug te gooien; er zijn genoeg voorbeelden van mensen zonder enige verstand van voetbal die het met voorspellingen heel goed doen, dus geen wonder dat Litmanen zo hoog staat.![]()
quote:quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zie liever haar ander pom... oh he wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Heel huil verhaal met smoesjes. Misschien kun je een leuke post maken waarom Scholes de beste passer is die er ooit is geweest in het voetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft niks met als een mongool gedragen te maken. Ik geef aan dat er een groot verschil zit tussen de positie die ik op de FOK! ranglijst heb en de positie in de WK-poule met mijn vrienden. De 2e heb ik ook pas in een veel later stadium ingevuld, dus waarschijnlijk waren er toen al een stuk duidelijke verhoudingen tussen teams. Ik beweer ook nergens dat ik er enorm veel verstand van heb, de eerste persoonlijke aanval komt, zoals eigenlijk altijd, weer van LitmanenAFCA.
En om maar even met modder terug te gooien; er zijn genoeg voorbeelden van mensen zonder enig verstand van voetbal die het met voorspellingen heel goed doen, dus geen wonder dat Litmanen zo hoog staat.![]()
Goed idee voor de TT, maar ik denk dat mensen moeite gaan hebben met het scrollwerk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gaf ook een kopstoot in zijn laatste wedstrijd dus jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:24 schreef The_Yakuza het volgende:
Zidane zei ook dat Scholes de beste middenvelder was![]()
![]()
![]()
Precies, dus dat maakt alles wat hij ooit gezegd en gedaan heeft complete onzin.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaf ook een kopstoot in zijn laatste wedstrijd dus ja"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee, alleen dat wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies, dus dat maakt alles wat hij ooit gezegd en gedaan heeft complete onzin.![]()
spuug jij wel eens op een euroknaller als iemand dat bestelt of doe je je alleen dom voor?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom zou ik spugen op een euroknaller die moet je opeten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
spuug jij wel eens op een euroknaller als iemand dat bestelt of doe je je alleen dom voor?![]()
Laat ook maar weer zien hoe beperkt Barton in zijn denken is.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Laat ook maar weer zien hoe beperkt Barton in zijn denken is.![]()
Blijf vooral denken dat dit minder erg is dan menig beenbrekende tackle.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Mentaal niet vanuit Suarez, maar wat denk je wat Chiellini liever heeft?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Blijf vooral denken dat dit minder erg is dan menig beenbrekende tackle.![]()
Gaat het nou nog steeds over die dwaas?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is in elk geval primitiever.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Blijf vooral denken dat dit minder erg is dan menig beenbrekende tackle.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het gaat toch om het mentale aspect. Je beoordeelt de straf van zo iemand toch niet op basis van de verwondingen die hij achterlaat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mentaal niet vanuit Suarez, maar wat denk je wat Chiellini liever heeft?
Een idiote tackle is compleet verkeerd, maar dat kan door frustratie in een fractie van een seconde gebeurd zijn. Zo'n beet bestaat uit meerdere stappen en daar ben je met je hoofd gewoon bij."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Van mijn part geven ze Suarez een levenslange schrorsing. Het was niet eens een echt verhit moment ofzo dus inderdaad, daar ben je met je hoofd bij. Maar daar ging het niet om. Jij noemt Barton een beperkte denker, daar ben ik het niet mee eens. Die gast is ook gek, maar heeft soms best zinnige dingen te melden als hij daar de tijd voor neemt en zich niet in de emotie mee laat slepen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het gaat toch om het mentale aspect. Je beoordeelt de straf van zo iemand toch niet op basis van de verwondingen die hij achterlaat?
Een idiote tackle is compleet verkeerd, maar dat kan door frustratie in een fractie van een seconde gebeurd zijn. Zo'n beet bestaat uit meerdere stappen en daar ben je met je hoofd gewoon bij.![]()
Ga weg johquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Blijf vooral denken dat dit minder erg is dan menig beenbrekende tackle.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Helemaal mee eens op dat eerste gedeelte na dan. Wedstrijdje of 15 is meer dan genoegquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mijn part geven ze Suarez een levenslange schrorsing. Het was niet eens een echt verhit moment ofzo dus inderdaad, daar ben je met je hoofd bij. Maar daar ging het niet om. Jij noemt Barton een beperkte denker, daar ben ik het niet mee eens. Die gast is ook gek, maar heeft soms best zinnige dingen te melden als hij daar de tijd voor neemt en zich niet in de emotie mee laat slepen.![]()
zit niemand. is het al afgelopen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:38 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/sport/bijtincident-suarez#node_925306
liveeee![]()
Ik gok dat de meeste mensen dat hier ook denken..quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens op dat eerste gedeelte na dan. Wedstrijdje of 15 is meer dan genoegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
denk dat het nog moet beginnenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wellicht verplichte behandeling door een sport psycholoog oid er nog bijquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste mensen dat hier ook denken..![]()
Ik moet eerst nog maar zien dat het 15 wedstrijden wordt. Ik zie de FIFA er ook wel toe in staat hem weg te laten komen met 3 wedstrijden schorsing ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste mensen dat hier ook denken..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan in de finale de winnende makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog maar zien dat het 15 wedstrijden wordt. Ik zie de FIFA er ook wel toe in staat hem weg te laten komen met 3 wedstrijden schorsing ofzo![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gedraag me nooit als een mongool hier.
Zit nu in de trein en ik ben niet bij de Mac geweest.Maar nu je het zegt, ga ik zelf wel even naar de mac.
![]()
We hebben in de eerste wedstrijd gezien hoe goed Uruguay is zonder die geniale gek. Ze gaan de finale dus nooit halen zonder hem.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan in de finale de winnende makenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alsof Uruguay iets kan zonder Suarezquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan in de finale de winnende maken![]()
![]()
En ze wonnen ook van Italië waarin hij waardeloos speeldequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben in de eerste wedstrijd gezien hoe goed Uruguay is zonder die geniale gek. Ze gaan de finale dus nooit halen zonder hem.![]()
Die AmerikanenDe mailtjes die ik krijg over vanavond
____!
Ook als hij waardeloos speelt houdt hij gegarandeerd 2 of 3 verdedigers van de tegenstanders bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En ze wonnen ook van Italië waarin hij waardeloos speeldeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zou iig een geniaal verhaal zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook als hij waardeloos speelt houdt hij gegarandeerd 2 of 3 verdedigers van de tegenstanders bezig.![]()
Het valt me nog mee dat ze weten dat er een WK voetbal is, die zijn toch meer bezig met andere sporten, en bovenal: welke spectaculaire act er deze keer in de pauze op gaat treden, waar ze al bakken-met-ijs-etend dan een avond zoet mee zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die AmerikanenDe mailtjes die ik krijg over vanavond
____!
![]()
Die daar in het kantoor zitten zijn verstoke fans van Seattle Sounders dus die houden wel van "voetbal". Ik moest toen tussen de "die-hard" fans zitten in dat stadion en hij vroeg of ik daar wel tegen kon... Leek net of ik een wedstrijd tussen Excelsior - MVV zat te kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze weten dat er een WK voetbal is, die zijn toch meer bezig met andere sporten, en bovenal: welke spectaculaire act er deze keer in de pauze op gaat treden, waar ze al bakken-met-ijs-etend dan een avond zoet mee zijn?
Yolo toch pak gewoon beidequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nog naar de Mac in Leeuwarden.. keuzes..
En de stad in. Maar het is al zo laat.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nog naar de Mac in Leeuwarden.. keuzes..
En de stad in. Maar het is al zo laat.
link het toch net hommos'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha, dan hebben ze geen idee hoe het in Nederland er aan toe gaat. Ook een keer naar Schalke - Dortmund geweest. Hadden we kaarten voor de Nordcurve. Tussen de Duitse gekkiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die daar in het kantoor zitten zijn verstoke fans van Seattle Sounders dus die houden wel van "voetbal". Ik moest toen tussen de "die-hard" fans zitten in dat stadion en hij vroeg of ik daar wel tegen kon... Leek net of ik een wedstrijd tussen Excelsior - MVV zat te kijkenDaarna schrik je niet zo snel meer van iets denk ik. Wat hier is, kennen ze in Amerika niet. Daar gaat alles met orde. En respect
![]()
![]()
hij mag stadion niet in als uruguay speeltquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij mag stadion niet in als uruguay speelt
Mag hopen van niet anders kan hij idd gewoon volgende wedstrijd spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Kan Uruguay hier nog tegen in beroep gaan, en zodoende de procedure rekken?![]()
Ik vind 4 maanden nog een beetje kort eigenlijk
Ja, daarom vandaag al uitspraak. Beroep kan dan morgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Kan Uruguay hier nog tegen in beroep gaan, en zodoende de procedure rekken?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus die 4 maanden tellen mee in clubverband?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die gaan alles uit de kast trekken natuurlijk, want Chiellini stelde zich alleen maar aanquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag hopen van niet anders kan hij idd gewoon volgende wedstrijd spelen
En de uitspraak van dat beroep is dan voor de 2e ronde neem ik aan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, daarom vandaag al uitspraak. Beroep kan dan morgen.![]()
ze hadden hem leveslang moeten schorsen. kk fifa maffiaquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Grandesco het volgende:
Suarez zijn straf is toch veel te weinig...
FIFA![]()
![]()
![]()
het was Chiellini zijn schuld ja, hij gaf een schouderbeuk tegen Suarez' tandenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaan alles uit de kast trekken natuurlijk, want Chiellini stelde zich alleen maar aan
[..]
En de uitspraak van dat beroep is dan voor de 2e ronde neem ik aan?![]()
yup. eind oktober dus pas voor z'n club weer spelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:00 schreef TBakkert het volgende:
Dus die 4 maanden tellen mee in clubverband?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Exact. Dat vertelde een Belgische bobo van de FIFA op radio1 gisteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gaan alles uit de kast trekken natuurlijk, want Chiellini stelde zich alleen maar aan
[..]
En de uitspraak van dat beroep is dan voor de 2e ronde neem ik aan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Grandesco het volgende:
Suarez zijn straf is toch veel te weinig...
FIFA![]()
![]()
Grandesco![]()
![]()
![]()
![]()
Een heel jaar was toch geen probleem geweest?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ze hadden hem leveslang moeten schorsen. kk fifa maffia"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ze hadden hem eigenlijk moeten vierendelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Goed plan maar dan moet dat ook gebeuren voor ellebogen, rot schoppen en slaande bewegingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een heel jaar was toch geen probleem geweest?![]()
Nee, want die dingen zijn in een fractie van een seconde gebeurd, daar denk je niet over na(alhoewel er voor die dingen wel over het algemeen zwaardere straffen mogen zijn). Dit is compleet bewust en het is inmiddels al de 3e keer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed plan maar dan moet dat ook gebeuren voor ellebogen, rot schoppen en slaande bewegingen.
Oh nee dan is het minder erg is goed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want die dingen zijn in een fractie van een seconde gebeurd, daar denk je niet over na(alhoewel er voor die dingen wel over het algemeen zwaardere straffen mogen zijn). Dit is compleet bewust en het is inmiddels al de 3e keer.!
Zoals Pepe toen tegen die verdediger van Getafe toen hij 2 keer op zijn been trapte? Gebeurd in een fractie van een seconde inderdaad![]()
![]()
Probleem is meer dat de opzet van ellebogen ook niet makkelijk is vast te stellen. Bijten wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want die dingen zijn in een fractie van een seconde gebeurd, daar denk je niet over na(alhoewel er voor die dingen wel over het algemeen zwaardere straffen mogen zijn). Dit is compleet bewust en het is inmiddels al de 3e keer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, het kan ook een defect in zn kop zijn natuurlijk. Al had hij daar wel iets mee moeten doen na de vorige 2 keren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want die dingen zijn in een fractie van een seconde gebeurd, daar denk je niet over na(alhoewel er voor die dingen wel over het algemeen zwaardere straffen mogen zijn). Dit is compleet bewust en het is inmiddels al de 3e keer.
Maar met een beet maak je de ander toch ook kwetsbaar voor bepaalde besmettelijke ziektes? Zeker als je een klein wondje in je mond blijkt te hebben. Dat maakt het voor mij wel dat het niet te vergelijken is met een elleboogstoot.![]()
Dat is wat anders, die bleef maar doorschoppen. Gewoon één wilde trap uit frustratie is daar al niet meer mee te vergelijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh nee dan is het minder erg is goed.!
Zoals Pepe toen tegen die verdediger van Getafe toen hij 2 keer op zijn been trapte? Gebeurd in een fractie van een seconde inderdaad
Hondsdolheid?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, het kan ook een defect in zn kop zijn natuurlijk. Al had hij daar wel iets mee moeten doen na de vorige 2 keren.
Maar met een beet maak je de ander toch ook kwetsbaar voor bepaalde besmettelijke ziektes? Zeker als je een klein wondje in je mond blijkt te hebben. Dat maakt het voor mij wel dat het niet te vergelijken is met een elleboogstoot.![]()
Nee dat is niet anders. Ik ben echt wel voor zwaarder straffen maar dan wel voor alles.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is wat anders, die bleef maar doorschoppen. Gewoon één wilde trap uit frustratie is daar al niet meer mee te vergelijken.![]()
Ik ga de CDM plek naast de Rossi opvullen met TOTS Gerrard, anders wordt het wel erg verdedigend allemaal.![]()
Ik bedoelde dat dat anders is dan een enkele schop. Die actie van Pepe is goed te vergelijken met iets als een beet. Je weet dan dondersgoed waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat is niet anders. Ik ben echt wel voor zwaarder straffen maar dan wel voor alles.
Jij weet wat er in het hoofd van Suarez omgaat? Heb je ook al psychologie gestudeerd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat anders is dan een enkele schop. Die actie van Pepe is goed te vergelijken met iets als een beet. Je weet dan dondersgoed waar je mee bezig bent.![]()
En als jij besluit om gericht je elleboog achteruit te gooien zoals Sakho gisteren is dat zeker een opvlieging?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat anders is dan een enkele schop. Die actie van Pepe is goed te vergelijken met iets als een beet. Je weet dan dondersgoed waar je mee bezig bent.![]()
Enige rare aan de straf vind ik dat hij 4 maanden lang niet mag trainen en spelen
Spelen snap ik maar trainen? Hoe willen ze dat nou weer controleren ofzo?![]()
Dat kan in een opvlieging of opwelling met 1 beweging gebeurd zijn ja. De intentie is heel moeilijk vast te stellen, maar die fout maak je minstens 3 keer zo snel als iemand bijten of tig keer doorschoppen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als jij besluit om gericht je elleboog achteruit te gooien zoals Sakho gisteren is dat zeker een opvlieging?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het blijft gewoon zo bizar dat hij blijft bijten. Zwart voor je ogen oke, maar hoek er dan een keer eentje neer. Altijd dat bijten
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hou toch op zegquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan in een opvlieging of opwelling met 1 beweging gebeurd zijn ja. De intentie is heel moeilijk vast te stellen, maar die fout maak je minstens 3 keer zo snel als iemand bijten of tig keer doorschoppen.De meeste kijken nog even waar de tegenstander precies is voor ze het doen. Echt een opwelling inderdaad wat een onzin weer
![]()
![]()
hihahoquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij houdt zijn lippen gesloten tot nu toe. Hahaha. Zelfverzonnen grapje. Lol.
ikvondhembestleuk![]()
Dit is toch nog nooit vertoond in het voetbal? Iemand die iemand anders bijt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Het blijft gewoon zo bizar dat hij blijft bijten. Zwart voor je ogen oke, maar hoek er dan een keer eentje neer. Altijd dat bijten![]()
Maar puur medisch gezien is bijten denk ik minder gevaarlijk dan een flinke elleboog stoot op iemands neus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Het blijft gewoon zo bizar dat hij blijft bijten. Zwart voor je ogen oke, maar hoek er dan een keer eentje neer. Altijd dat bijten
Of bedenk ik nu maar wat en is dit onzin? StijnDa onze medicus moet even helpen.![]()
En zijn kaken stijf op elkaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij houdt zijn lippen gesloten tot nu toe. Hahaha. Zelfverzonnen grapje. Lol.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snap ik ook niet Johan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat ik een Johan Derksen UI moet nemen. Ik snap er helemaal niks van.![]()
Hier weer die handigen site. Google heet die site. Ik kwam op de volgende link uit:quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar puur medisch gezien is bijten denk ik minder gevaarlijk dan een flinke elleboog stoot op iemands neus?
Of bedenk ik nu maar wat en is dit onzin? StijnDa onze medicus moet even helpen.
http://mens-en-gezondheid(...)n-door-een-mens.html![]()
Zullen hem wel naar een asiel sturen waar hij onder toezicht mag verblijvenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
Enige rare aan de straf vind ik dat hij 4 maanden lang niet mag trainen en spelen
Spelen snap ik maar trainen? Hoe willen ze dat nou weer controleren ofzo?![]()
Best wel ongevaarlijk dus?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier weer die handigen site. Google heet die site. Ik kwam op de volgende link uit:
http://mens-en-gezondheid(...)n-door-een-mens.html
Tenzij Suarez HIV had.![]()
Een mensenbeet schijnt gevaarlijker te zijn dan een gemiddelde hondenbeet (maar hij ging hier niet door de huid heen ofzo). Maar ik vind het vooral bizar dat zijn agressie zich eigenlijk alleen uit in bijten..niet een elleboog of een schop ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar puur medisch gezien is bijten denk ik minder gevaarlijk dan een flinke elleboog stoot op iemands neus?
Of bedenk ik nu maar wat en is dit onzin? StijnDa onze medicus moet even helpen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Best wel ongevaarlijk dus?
Tenzij Suarez of Ivanovic of Bakkal HIV had.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, kijk dan dat stukje dat ik nog apart gepost hadquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tenzij Suarez HIV had.het is nog net geen doodslag. Zeer veel bacterieen heeft hij zo gepenetreerd in het lijf van Chiellini
![]()
Kirkman is watching us...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
Zou leuk zijn als hij een rolletje krijgt in de walking dead."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja dat heb ik gelezen daarom zei ik ook best wel ongevaarlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, kijk dan dat stukje dat ik nog apart gepost hadhet is nog net geen doodslag. Zeer veel bacterieen heeft hij zo gepenetreerd in het lijf van Chiellini
![]()
![]()
HIV verspreidt zich niet door speekselquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tenzij Suarez HIV had.Maar andere micro-organismen zou je inderdaad wel op kunnen lopen.
![]()
Ik zal het belangrijkste zinnetje nog even posten.. wacht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gelezen daarom zei ik ook best wel ongevaarlijk
Hier is het bewuste zinnetje![]()
![]()
nee nee kaarten genoegquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Toen vond ik het echt een baas
Voetballer met beetje zelfspot.![]()
![]()
Over straat lopen in Rotterdam ook, als de tanden niet door de huid zijn is dit echt niet zo'n gevaarquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het belangrijkste zinnetje nog even posten.. wacht.
Hier is het bewuste zinnetje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar stel, hij heeft een wondje in zn mond? Net een tikje gehad, of op zn tong gebeten o.i.d.? Dan is er toch wel besmettingsgevaar vwbt HIV/Hepatitis enzo?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HIV verspreidt zich niet door speekselMaar andere micro-organismen zou je inderdaad wel op kunnen lopen.
![]()
Staat ook dat als je gewoon even langs de dokter gaat er eigenlijk niks aan de hand is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het belangrijkste zinnetje nog even posten.. wacht.
Hier is het bewuste zinnetje
[ afbeelding ]
Valt volgens mij best mee![]()
![]()
Gewoon meteen een antibiotica-spuitje en er is volgens mij al niks aan de hand. Dat zei die clubarts van PSV toch laatst?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat ook dat als je gewoon even langs de dokter gaat er eigenlijk niks aan de hand is."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En die kan het weten van Bakkal !quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon meteen een antibiotica-spuitje en er is volgens mij al niks aan de hand. Dat zei die clubarts van PSV toch laatst?![]()
Naja, toch, moet je een prik, en die naaldjes zijn echt geen pretje hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Staat ook dat als je gewoon even langs de dokter gaat er eigenlijk niks aan de hand is.
Valt volgens mij best mee![]()
![]()
Heb je een niet zo frisse dame gebeft?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar stel, hij heeft een wondje in zn mond? Net een tikje gehad, of op zn tong gebeten o.i.d.? Dan is er toch wel besmettingsgevaar vwbt HIV/Hepatitis enzo?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In theorie wel ja, maar echt nihil.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar stel, hij heeft een wondje in zn mond? Net een tikje gehad, of op zn tong gebeten o.i.d.? Dan is er toch wel besmettingsgevaar vwbt HIV/Hepatitis enzo?![]()
Daar kon onze Chiellini wel tegen als het goed isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, toch, moet je een prik, en die naaldjes zijn echt geen pretje hoor
Anders moet je geen verdediger in het Italiaanse elftal worden, daar moet je Matarzzi kunnen evenaren.
Voor de liefhebbers :
Zou wel even het geluid uitzetten![]()
![]()
In het verleden wel, maar ben nu gescheiden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je een niet zo frisse dame gebeft?![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het verleden wel, maar ben nu gescheiden.![]()
![]()
Godverquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het verleden wel, maar ben nu gescheiden.
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[..]
Als jouw ex toch is dit topic deze reeks kon lezen![]()
![]()
Het is vast geen nieuws voor haar dat ze niet zo lekker uit elkaar zijn gegaan, en dat de liefde een beetje over isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Als jouw ex toch is dit topic deze reeks kon lezen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom post ik bewust vreselijk veel berichten, hopende dat men door de bomen het bos niet meer kan zien. En ook hopen dat ze niet weten hoe de Sherlock werkt. Maar mn grappen zullen niet als een verrassing komen voor haar denk ik hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Als jouw ex toch is dit topic deze reeks kon lezen![]()
![]()
quote:Serero naar 50 rated
Zo even de beelden van Stefan de Vrij, BMI en Janmaat opzoeken van het WK
Upgrade hier en daar ghne ghneRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben benieuwd of je goede beelden van Janmaat dit WK kan vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Upgrade hier en daar ghne ghne![]()
Ik ga vanavond die pass naar van Persie even bijsluiten en een pass upgrade door voeren.quote:
je moet wel met meer dan 1 filmpje komen he ze zijn vrij streng voordat ze upgrades gevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Upgrade hier en daar ghne ghne![]()
Alleen al die fabelachtige bal naar Fer is genoeg voor een flinke upgradequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je goede beelden van Janmaat dit WK kan vinden.![]()
![]()
Oh gaan we bijdehand doen? Pace downgrade van Veltman,quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je goede beelden van Janmaat dit WK kan vinden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Understatementquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet wel met meer dan 1 filmpje komen he ze zijn vrij streng voordat ze upgrades geven![]()
![]()
Daar zal Stijn veel om geven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh gaan we bijdehand doen? Pace downgrade van Veltman,
Skkltje![]()
Ik ben geen Ajacied hè.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh gaan we bijdehand doen? Pace downgrade van Veltman,![]()
O, PSVquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar zal Stijn veel om geven.
Skkltje
Die worden door EA zelf al gedowngrade (behalve Depay) dus dat maakt niet uit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gokte nu op een stijging vanwege MotM Shaqiri. Geen idee of ie nu populairder is of dat mensen m pricefixen. Hij is al maanden 40k op PS.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice bij zijn eerste WK Wedstrijd ging hij van 25 naar 45k op de xbox![]()
Laat hem nog even in die waanquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
volgens mij denkt ie trapzie dat ie zelf de stats in mag vullen![]()
![]()
Uruguay denkt er over na om niet te spelen tegen Colombia
Falers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb ook een aantal keer gehad dat mijn review werd afgewezen en 2-3 weken later alsnog de stats werden verhoogd naar wat ik gesuggereerd hadquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
volgens mij denkt ie trapzie dat ie zelf de stats in mag vullen![]()
![]()
Waterstofbom op Uruguayquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef DuTank het volgende:
Falers.![]()
![]()
Guarin, zapata en armero?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:51 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raden jullie aan op de lege plekken? Geen Hernanes of TOTS Castan.![]()
prima, laten we Italië alsnog doorgaan, iedereen blijquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef DuTank het volgende:
Falers.![]()
![]()
bron?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef DuTank het volgende:
Falers.
Als ze niet spelen, dan is dat alleen maar een extra wedstrijd voor Suarez in de toekomst (voor kwalificatie enzo)quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Las ik in het topic wat over dat incident gaat. Een tweet van zo'n NOS dude ofzo. Nooit heel betrouwbaar natuurlijkquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Bonucci en Pogba. Linksback vond ik Constant wel oke, maar je kan ook ook Marchisio LCM en Bonucci gebruiken zodat je op LB Criscito kan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:51 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raden jullie aan op de lege plekken? Geen Hernanes of TOTS Castan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit. En dan een iMOTM Pirloquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima, laten we Italië alsnog doorgaan, iedereen blij![]()
![]()
Waarschijnlijk een schorsing voor het Uruguayaanse elftal in zijn geheel als ze niet spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als ze niet spelen, dan is dat alleen maar een extra wedstrijd voor Suarez in de toekomst (voor kwalificatie enzo)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel oke, maar stuk minder dan IF Bonucci in ieder geval.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bonucci en Pogba zitten allebei in een ander team. Ga wel even de suggestie van r-r proberen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Bonucci en Pogba. Linksback vond ik Constant wel oke, maar je kan ook ook Marchisio LCM en Bonucci gebruiken zodat je op LB Criscito kan doen.
Waarom is de odd van Algerije omhoog? Enig idee?![]()
Uruguay gewoon uit de FIFA trappen. Klaar ermee. Mongolen daar. Allemaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een schorsing voor het Uruguayaanse elftal in zijn geheel als ze niet spelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zei het nog, dat ik als kind Uruguay zag spelen op het WK 1986, en ik het niet kon begrijpen dat ze iedereen omver schoptenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uruguay gewoon uit de FIFA trappen. Klaar ermee. Mongolen daar. Allemaal.Dat zijn ze blijven doen, nu plus bijten. Opzouten. Ga maar een eigen voetbalbond beginnen ofzo. Met je kut Uruguay. (die laatste zin om de booschap kracht bij te zetten)
![]()
Ik stel voor dat ze ook uit de VN worden gegooid. Uruguay wordt het nieuwe Noord-Korea.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uruguay gewoon uit de FIFA trappen. Klaar ermee. Mongolen daar. Allemaal.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zou legitiem zijn als Brazilië besluit militair in te grijpen in Uruguay als Uruguay zich terugtrekt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze ook uit de VN worden gegooid. Uruguay wordt het nieuwe Noord-Korea.![]()
Dit is de bron van DuTank.quote:Do you think they'll do it?
And if there is a replacement would it go straight to 3rd place of the group, which would be Italy?
Sources:
https://twitter.com/TransfersCalcio/status/482176776358330368
https://twitter.com/FIFAWorldCupTM/status/482175290882678784
Het staat op twitter dus het is waar![]()
Absoluut. Of dat Argentinië oprukt vanuit het zuiden, en Brazilië vanuit het noorden. En dan komt er een zuid-Uruguay, en een noord-Uruguay. En Montevideo ook opdelen in twee delen met verschillende invloedssferen. Zo leggen we voor altijd de Uruguayaanse straarvechtersmentaliteit aan banden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zou legitiem zijn als Brazilië besluit militair in te grijpen in Uruguay als Uruguay zich terugtrekt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alle Uruguyaanen naast Rik en Maarten/max tegen de muurquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Of dat Argentinië oprukt vanuit het zuiden, en Brazilië vanuit het noorden. En dan komt er een zuid-Uruguay, en een noord-Uruguay. En Montevideo ook opdelen in twee delen met verschillende invloedssferen. Zo leggen we voor altijd de Uruguayaanse straarvechtersmentaliteit aan banden.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Alle Uruguyaanen naast Rik en Maarten/max tegen de muur
Enige bezwaar dat ik heb is van praktische aard: we hebben een grote muur nodig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen probleem. In China hebben ze volgens mij wel een redelijke muur staanquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige bezwaar dat ik heb is van praktische aard: we hebben een grote muur nodig.![]()
Logistieke uitdaging wel, maar moet lukkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen probleem. In China hebben ze volgens mij wel een redelijke muur staan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Chinese muur dan? Doen we de Chinezen er gelijk bijquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige bezwaar dat ik heb is van praktische aard: we hebben een grote muur nodig.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hitler heeft meer Joden afgeslacht dan er Uruguayanen zijn. Moet lukken dus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige bezwaar dat ik heb is van praktische aard: we hebben een grote muur nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dit dus eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen probleem. In China hebben ze volgens mij wel een redelijke muur staan
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hitler heeft meer Joden afgeslacht dan er Uruguayanen zijn. Moet lukken dus.Ja hahahahaha iedereen lachen Enzo hahaha echt leuk ja hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bakkali teruggezet naar het tweede. Tot hij een besluit neemt over zijn toekomst.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon naar ajax komen en Lukoki en Sana die kant opsturenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali teruggezet naar het tweede. Tot hij een besluit neemt over zijn toekomst.![]()
Ik vind dit wel goed. Waarschijnlijk is het gewoon weer een verwend kutventje. Die moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali teruggezet naar het tweede. Tot hij een besluit neemt over zijn toekomst.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Na die beet is het alleen maar bergafwaarts gegaan met die arme knulquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:31 schreef Tim86 het volgende:
Bakkali teruggezet naar het tweede. Tot hij een besluit neemt over zijn toekomst.![]()
![]()
Haha goeie garp.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na die beet is het alleen maar bergafwaarts gegaan met die arme knulHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Willy en Ederzinho basis![]()
En toch gaat Portugal niet winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Recife staat onder water
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Maver24 het volgende:
Haal de zwemvliezen maar tevoorschijn. het regent echt pijpestelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Maver24 het volgende:
Haal de zwemvliezen maar tevoorschijn. het regent echt pijpestelen![]()
![]()
Haha, Herrera heeft zelf zijn contract maar afgekocht om naar Man Utd te gaanwat is een lach als je van binnen huilt![]()
En dat geld heeft hij van Man U gekregen. Vage constructie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:50 schreef Revontulet het volgende:
Haha, Herrera heeft zelf zijn contract maar afgekocht om naar Man Utd te gaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ghana +0.5 @ 2.23 nu..echt bizar hoog imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je toevallig nog een promo code voor betfair?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Ghana +0.5 @ 2.23 nu..echt bizar hoog imogeef anders je referral code ofzo
Ronaldo weer een nieuw kapsel..3e van het WK
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep, thanksquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb je toevallig nog een promo code voor betfair?geef anders je referral code ofzo
WLQHENPQFAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een voorzet toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
sorry man alles ingevuld zeggen ze dat ik al een account hebquote:wtf, misschien ooit gemaakt toen ik 18 was geworden ofzo
kan me er niks van herinneren
Dacht al van welke homo heeft m'n username nou weer gebruikt, maar was ik dus zelf
oh, maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sorry man alles ingevuld zeggen ze dat ik al een account hebwtf, misschien ooit gemaakt toen ik 18 was geworden ofzo
kan me er niks van herinneren
Dacht al van welke homo heeft m'n username nou weer gebruikt, maar was ik dus zelf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En morgen weer alles verkopen en verkondigen dat blauwe kaartjes het niet waard zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou gerust kunnen, maar m'n andere 4-4-2 (2) team speelt erg lekker, en staat er al mooi al meer als een weekquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En morgen weer alles verkopen en verkondigen dat blauwe kaartjes het niet waard zijn![]()
![]()
Ronaldo in vorm kopt hem simpel binnen hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf die eigen goal..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knie omhaal..nog nooit vertoond.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ziet er ingewikkeld uit dat betfair'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Paar youtube filmpjes kijken om de basis te leren is wel slim. Dat je weet wat layen en backen precies inhoudt, en wat de consequentie is als je 1 van die 2 weddenschappen aangaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:31 schreef poker4lifee het volgende:
ziet er ingewikkeld uit dat betfair
Daarna zelf met kleine bedragen beginnen, je zult zien dat je het wel snel oppakt![]()
![]()
Boye lette echt niet op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
was wel een boye uhh mooie goal van boye![]()
ah goeie ja thx, na de wedstrijd ff wat yt filmpjes checkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Paar youtube filmpjes kijken om de basis te leren is wel slim. Dat je weet wat layen en backen precies inhoudt, en wat de consequentie is als je 1 van die 2 weddenschappen aangaat.
Daarna zelf met kleine bedragen beginnen, je zult zien dat je het wel snel oppakt'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, heb het wel eerder geprobeerd uit te leggen aan mensen, maar die reageren dan allemaal een beetje als Edgar die het stiften uitgelegd krijgtquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah goeie ja thx, na de wedstrijd ff wat yt filmpjes checkenHet zelf zien en daarbij uitleg krijgen maakt alles duidelijk. Het is trouwens hoog verslavend, dus weet waar je aan begint
![]()
![]()
Ik moet vanaf morgen 6 dagen werkenquote:Maar mooiste moment van de vakantie is op de dag dat het gaat beginnen, ga je ook op vakantie? Of wordt het gewoon een fok vakantie achter de computer?
![]()
Tijd voor wat ingame stats danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boye!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaha is goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, heb het wel eerder geprobeerd uit te leggen aan mensen, maar die reageren dan allemaal een beetje als Edgar die het stiften uitgelegd krijgtHet zelf zien en daarbij uitleg krijgen maakt alles duidelijk. Het is trouwens hoog verslavend, dus weet waar je aan begint
quote:
nopequote:Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker scheids
Tim heb je Depay al gekocht?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In augustus naar een festival in Boedapestquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet vanaf morgen 6 dagen werkenMaar mooiste moment van de vakantie is op de dag dat het gaat beginnen, ga je ook op vakantie? Of wordt het gewoon een fok vakantie achter de computer?
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: