SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 26-06-2014 15:16:00 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je een mooiere hebt, hoor ik het wel van je. Geen tijd om alle webstekken af te struinenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef Zhano het volgende:
Goede foto gekozen wel. Lekker veel chromosomen enzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Persoonlijke smaak misschien, maar ik heb nog geen mooiere Oranjefans op de tribune voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:11 schreef el-blanchito het volgende:
Zo fantastisch prachtig is ze toch helemaal niet?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]Geen enkele wedstrijd helemaal fout op zo'n WK. Oké man.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is goed jongequote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.![]()
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Sorry, maar deze manier van puntentellen slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
inderdaad nog geen enkele keer 0 punten gekregen op die wedstrijd na. En bij onze poule krijg je ook punten voor de juiste score van 1 van de teams. 2 voor de juiste winnaar, 1 voor het juiste aantal doelpunten per team. Maximaal dus 4 punten per wedstrijd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal eens in jou happenquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.![]()
Dat doet niet ter zake, want ik heb de puntentelling niet bepaald.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar deze manier van puntentellen slaat nergens op.
TR voor seksuele intimidatie gemacht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je als een mongool gedragen en het dan afdoen als trollquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goh, geen wonder dat je een Suarez-fan bent. Je hapt wel snel zeg.![]()
Litmanen en DS2 doen dat ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je als een mongool gedragen en het dan afdoen als troll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |