abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:01:34 #201
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ja, daar kan je als amateurpsycholoog Stoddard vanalles in lezen.

Ik zie hier een man die nog steeds in shock is en niet kan geloven wat er gebeurd is.
Just five days before Cooper's death, Harris also accessed a video in which a veterinarian demonstrated the deadly temperatures inside a hot car. According to Stoddard, Harris viewed the video twice

tuurlijk joh
There is only one religion
pi_141887750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met "vanalles er in lezen". Kan best zijn dat zij al wist dat haar zoontje in die auto zat, dat hij de kinderopvang was vergeten en hem toch maar gewoon in de auto zou laten zitten, tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje hé. Dus dan kan je zo'n opmerking wel verklaren.
Ik begrijp niks van wat je zegt. Doe je nu alsof mensen een kind gewoon maar de hele dag in een hete auto laten zonder enige verzorging als ze er bij hun werk achterkomen dat ze het kind zijn vergeten af te leveren? En dat de moeder hem dan niet even als de bliksem gaat of laat halen?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:05:54 #203
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Alentejana het volgende:
Dit vind ik dus nog vreemder. Het wordt aangevoerd als verdediging:

[..]

Als dat om het kind gaat, waarom is er dan geen antwoord van "het is jouw dag" of zoiets?
en hij zou toch met hem naar de bios?

Ik geloof trouwens wel dat je texten gewoon niet kunt lezen hoor, ik heb mijn mobieltje in mij tas en lees soms ook een text pas een dag later.

Jammer dat we wat dat betreft niet zoveel hebben van de kant van de vrouw.
Behalve het "heb je teveel gezegd" en het leed willen besparen en dat ze niet boos op haar man is.
maar wel met 6 anderen texten en fotos uitwisselen, dan ben je extra alert op berichtjes hoor
pi_141887791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

maar wel met 6 anderen texten en fotos uitwisselen, dan ben je extra alert op berichtjes hoor
Ik had het over de vrouw die het niet gelezen kan hebben wat hij getext had en daarom niet gereageerd had met "het is jouw dag" of zoiets.. ;)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:09:06 #205
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141887860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Just five days before Cooper's death, Harris also accessed a video in which a veterinarian demonstrated the deadly temperatures inside a hot car. According to Stoddard, Harris viewed the video twice

tuurlijk joh
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is toch geen enkel bewijs? Ik heb ooit een hele reeks documentaires op internet bekeken over seriemoordenaars, ben ik nu een seriemoordenaar?

Bovendien kan het best zo zijn dat hij juist die informatie heeft opgezocht omdat hij bang was dat zoiets kon gebeuren, niet omdat hij het daadwerkelijk wilde uitvoeren. Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen. Dat weet je toch helemaal niet?

Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:09:51 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141887886
Godver ik werd er treurig van toen ik dit verhaal las. Zoiets kan toch niet :N
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:13:11 #207
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is toch geen enkel bewijs? Ik heb ooit een hele reeks documentaires op internet bekeken over seriemoordenaars, ben ik nu een seriemoordenaar?

Bovendien kan het best zo zijn dat hij juist die informatie heeft opgezocht omdat hij bang was dat zoiets kon gebeuren, niet omdat hij het daadwerkelijk wilde uitvoeren. Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen. Dat weet je toch helemaal niet?

Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem.
Technicians continue to examine Harris's phone, as well as his home and work computers. "We've barely scratched the surface," testified Stoddard. "We expect to find much more."

Stoddard testified that Harris visited the website Reddit frequently. In the weeks before Cooper's death, Harris visited a forum about "people who die," which showed videos of deaths, Stoddard said. He also visited a forum called Childfree. "They advocate not having any more children and adding to the biomass," Stoddard said.
ieder puntje is geen bewijs alles bij elkaar geeft wel een vermoeden

"Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem."
niet van de amerikaanse
pi_141888076
quote:
...The detective said they reviewed surveillance video from the restaurant and "the child appeared wide-awake and happy'' as they left.

After leaving the restaurant at 9:19 a.m., Stoddard said Ross Harris strapped Cooper into his rear-facing car seat. Because of the dimensions of the Hyundai Tuscson, a small SUV, the top of the car seat was only about six inches from Ross Harris' head, and protruded in between the two front seats, the detective said.
1 het is dus niet echt logisch dat het kind accuut in slaap viel zodra het in het zitje zat en het restaurant was ontzettend dichtbij waar hij later stopte
en
2 dit zitje stak dus uit tussen de voorstoelen. Zie je dan nog het kind niet? (en dat is een vraag, voor de dames hier die er verstand van hebben, geen beschuldiging)
pi_141888418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef DarkAccountant het volgende:

Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen.
Dat is ook strafbare kindermishandeling dat je niet hoort te doen zeker niet in een hete auto.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik snap dat het gebeurd als je kind slaapt en je hebt drie seconden nodig voor je gevoel, maar als je systematisch je kind achterlaat in een auto ben je gewoon een slechte ouder.

En ook al gezegd, het gaat niet om losse feiten, het gaat om alles bij elkaar.

Ze vinden het genoeg om hem nu voor te laten komen voor een grand jury.

quote:
While witnesses performed CPR, Harris walked around to the other side of the car and got on his cell phone. He was heard by officers on the scene telling whoever was on the other end of the line that his child had died, but police said Harris told them he was never able to reach anyone he called.

Stoddard testified that when officers told Harris to get off of his phone at the scene, he said, "No." When they asked again, he told them, "(Expletive) you."

His phone records showed a different story, Stoddard said. Logs showed he called his wife, and Home Depot twice, which included a six-minute call to Home Depot's daycare, Little Aprons, where Cooper attended.

When Harris told police he forgot his son was in the car, Stoddard said, he gave the excuse that Cooper had fallen asleep. It was less than a minute drive from the restaurant to the daycare, Stoddard said, and daycare workers told police Cooper was always awake and excited on days they went to Chick-fil-A.

Harris told police that after strapping Cooper into the car seat, they kissed each other good-bye. Harris said he made it a point to always do that in case they got into a fatal car crash. He wanted their last moment together to be one of "loving," he told police.

Authorities said while at work that day, Harris received a group email from the daycare. His attorney, Maddox Kilgore, said Harris texted his wife at 3:16 p.m. that day and said, "When are you going to get my buddy?" Police said they saw no texts between Harris and his wife that day.
justin_ross_harris_hearing
pi_141888618
De man die zijn zoontje Cooper (2) zeven uur in een snikhete auto liet zitten, was die dag druk met het versturen van naaktfoto's van zichzelf en van seksueel getinte boodschappen naar zes verschillende vrouwen, waaronder ook een 17-jarige. Dat, en het feit dat de ouders een levensverzekering van 25.000 dollar voor het jongetje afsloten, zijn twee feiten die volgens de politie aantonen dat Harris mogelijk een dubbelleven leidde en met opzet zijn zoontje heeft laten stikken.
pi_141888645
Hij had dus ook nog schulden. Dat maakt die levensverzekering nog belangrijker.

Ik heb steeds gezegd dat de pollitie echt wel meer wist en op grond daarvan hem vast hielden.
Nu blijkt dat ook wel.
pi_141888920
Ook uit de hearing

quote:
The detective testified that Leanna Harris went to the daycare to pick up Cooper. She arrived there at 4:51 p.m. and was told that Cooper never came in that day. The mother's first words, police said, were: "Ross must have left him in the car."

When a daycare worker told Leanna Harris there were a "million" other reasons why Cooper never showed up, Leanna Harris immediately said, "No." She didn't show any emotion, police said, but did say it was her "worst nightmare."

Police said she never asked to see Cooper, but did asked to see her husband. She called her mother, who screamed and cried loudly and asked Leanna Harris why she wasn't crying. Leanna Harris' reply was, "I must be in shock."

Detectives put the husband and wife in a room together. Stoddard testified that it was in that room that Harris became emotional but that, "It was all about him,'' the detective said. It during that time together that Leanna Harris asked her husband, "Did you say too much?" police said.

Harris described to his wife how Cooper looked when he pulled him out of the vehicle. He told her Cooper looked peaceful, and that his eyes and mouth were closed. He also told his wife, "I dreaded how he would look,'' Stoddard testified.

In fact, police said, Cooper was in full rigor, the car smelled of decomposition even hours after the body was removed, and Cooper's eyes were partially open, as was his mouth. His tongue was protruding through his lips.
pi_141889159
quote:
Boring said in closing that he believed Harris knew what he was doing, and did it intentionally. He went back to the lunchtime visit at the car, and the fact that Harris tossed the fragile light bulbs into the SUV. He didn't get into the SUV, Boring said, "Because he knew what he was going to find."
Wellicht rook hij hem ook al, gezien het feit dat hij zijn gezicht afwendde...

Al met al weten we nu veel meer en wordt er misschien ook beter gesnapt waarom ze hem beschuldigen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:52:45 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141891274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:41 schreef Alentejana het volgende:
Ook uit de hearing

[..]

Carol Robinson | crobinson@al.com
9 hours ago

@3201tb Thank you!. It's hard to get three hours of testimony in one article, and I'm sure I left more out than I was able to get in. Appreciate it!

FlagShare
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:33:58 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141892696
Deze al gepost?

http://www.dailymail.co.u(...)-sweltering-SUV.html

Edit: het stond er al... Spuit 11 dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:40:09 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141892906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het lijkt me niet had to take het enige werkwoord is dat je hier kunt gebruiken. Ik denk dat, in dezelfde betekenis, to have ook kan. Als in 'nemen' dus. Of 'namen' in die zin.
Correct, hier is het gebruikt in de zin van "afsluiten"... Wat ook weer zo'n woord is wat je op meer manieren kunt gebruiken trouwens ;)
Maar meer dan dat ze in 2012 een levensverzekering afgesloten hebben op het leven van het kind is het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141894297
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Alentejana het volgende:
Dit vind ik dus nog vreemder. Het wordt aangevoerd als verdediging:

[..]

Als dat om het kind gaat, waarom is er dan geen antwoord van "het is jouw dag" of zoiets?
en hij zou toch met hem naar de bios?
Nee, dat las je verkeerd. Die Alex en vertelde dat ze eerst samen waren lunchen, op de dag dat die jongen stierf, en van plan waren later naar de bios te gaan.

quote:
Ik geloof trouwens wel dat je texten gewoon niet kunt lezen hoor, ik heb mijn mobieltje in mij tas en lees soms ook een text pas een dag later.
Ik krijg berichten via whatsapp wel vaker pas uren later, soms zelfs midden in de nacht.

quote:
Jammer dat we wat dat betreft niet zoveel hebben van de kant van de vrouw.
Behalve het "heb je teveel gezegd" en het leed willen besparen en dat ze niet boos op haar man is.
Als zij bezig is met een advocaat/zijn verdediging te regelen is dat toch een heel normale vraag?
pleased to meet you
pi_141894494
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Correct, hier is het gebruikt in de zin van "afsluiten"... Wat ook weer zo'n woord is wat je op meer manieren kunt gebruiken trouwens ;)
Maar meer dan dat ze in 2012 een levensverzekering afgesloten hebben op het leven van het kind is het niet.
Ik heb ondertussen een stukje gezien van die hearing, en inderdaad afgesloten in 2012 en nog geldig. Beetje vreemd neergezet door de Britse journalist. Maar als ik die detective daaro zie, man oh man, die durft dus echt iemand schuldig te verklaren omdat die anders reageert dan hij verwacht. Ik zie daar nou echt geen koelbloedige killer zitten, die man lijkt nog steeds in shock en amper te beseffen wat er allemaal gebeurt.
pleased to meet you
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:35:31 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141894747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen een stukje gezien van die hearing, en inderdaad afgesloten in 2012 en nog geldig. Beetje vreemd neergezet door de Britse journalist. Maar als ik die detective daaro zie, man oh man, die durft dus echt iemand schuldig te verklaren omdat die anders reageert dan hij verwacht. Ik zie daar nou echt geen koelbloedige killer zitten, die man lijkt nog steeds in shock en amper te beseffen wat er allemaal gebeurt.
Nee, helemaal niet vreemd neergezet, maar je moet het niet als buitenlander maar als native lezen.
Iedereen die het Engels een beetje fatsoenlijk beheerst begrijpt prima wat er staat, je kunt het niet aan de journalist wijten dat je het gaat vertalen en dan vanuit het Nederlands gaat benaderen.

Overigens is de verzekering bijzaak vergeleken met de rest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141894892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet vreemd neergezet, maar je moet het niet als buitenlander maar als native lezen.
Iedereen die het Engels een beetje fatsoenlijk beheerst begrijpt prima wat er staat, je kunt het niet aan de journalist wijten dat je het gaat vertalen en dan vanuit het Nederlands gaat benaderen.
Lol .. bedoel je nou de Engelse of de Amerikaanse natives? Volgens mijn Amerikaanse vrienden betekent het namelijk hetgeen ik zei, en de Australische en Britse zijn het met jou eens, al zijn ook hun van mening dat het woordje 'in' beter 'since' had kunnen zijn.
pleased to meet you
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:42:07 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141894945
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol .. bedoel je nou de Engelse of de Amerikaanse natives? Volgens mijn Amerikaanse vrienden betekent het namelijk hetgeen ik zei, en de Australische en Britse zijn het met jou eens, al zijn ook hun van mening dat het woordje 'in' beter 'since' had kunnen zijn.
Nee sorry, ik geloof er geen bal van dat je Amerikaanse vrienden hebben gezegd dat het zo was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141894957
In geen enkel ander stuk wordt een jaartal genoemd, wat het allemaal zo verwarrend maakt, alleen dat ze een verzekering hadden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:22 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, dat las je verkeerd. Die Alex en vertelde dat ze eerst samen waren lunchen, op de dag dat die jongen stierf, en van plan waren later naar de bios te gaan.

Als zij bezig is met een advocaat/zijn verdediging te regelen is dat toch een heel normale vraag?
Wat het eerste betreft kan ik verkeerd gelezen hebben, dank je, maar er was eerder sprake van een biertje drinken met vrienden, nu komt er in eens een bios afspraak. Nou ja, allemaal irrelevant.

Wat het tweede betreft, hoezo denk je meteen aan een advokaat regelen als je onschuldig bent (en in shock) en hoezo vraag je "heb je teveel gezegd" als je onschuldig bent? Dan wil je toch juist zoveel mogelijk zeggen?

Je vind het ook normaal dat ze helemaal niet naar het kind heeft gevraagd?
pi_141895220
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee sorry, ik geloof er geen bal van dat je Amerikaanse vrienden hebben gezegd dat het zo was.
Dan geloof je dat toch niet .. no problem hoor. Ben nu alleen wel benieuwd waarop jij dat baseert, het is jouw native tongue?
pleased to meet you
pi_141895240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:40 schreef moussie het volgende:

[..]

Nogmaals, ze hadden in 2012 een verzekering met die waarde. Normale zin.
Ze hadden een levensverzekerig zonder jaartal kun je lezen als er was een levensverzekering in het spel.
En zo staat het in alle andere artikelen. Dus de Britse verslagger heeft het idd een beetje apart neergezet door het jaartal erbij te halen. Maar dat komt waarschijnlijk weer uit een bron die dus geen zicht heeft op het feit of het al of niet verhoogd is in de tussentijd....anderen hebben dat vermeden.

Ze kunnen niet spreken in tegenwoordige tijd (have) omdat het kind er niet meer is en de polis dus afgelopen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:56:55 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141895462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:51 schreef moussie het volgende:

[..]

Dan geloof je dat toch niet .. no problem hoor. Ben nu alleen wel benieuwd waarop jij dat baseert, het is jouw native tongue?
Ik heb lang genoeg naast Amerikanen en in de VS gewoond om het vrijwel native te kunnen spreken.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')