abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141882208
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat dan gewoon niet goed leest, je kunt Engels niet één op één naar het NL vertalen en daar dan de NL grammaticaregels op loslaten.

Het kind was bijna 2 jaar oud, dus in 2012 geboren, dus ze hebben gewoon een levensverzekering op zijn leven afgesloten toen hij geboren was.
Dan zou er gesproken worden van "taking out a life insurance" dus "took out" , en niet "had".
De "had" zou, nogmaal, kunnen zijn: op dat moment hadden ze een levensverzekering van zoveel geld.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2014 @ 12:24:14 #182
862 Arcee
Look closer
pi_141884065
quote:
Ik denk dat je dat dan gewoon niet goed leest, je kunt Engels niet één op één naar het NL vertalen en daar dan de NL grammaticaregels op loslaten.

Het kind was bijna 2 jaar oud, dus in 2012 geboren, dus ze hebben gewoon een levensverzekering op zijn leven afgesloten toen hij geboren was.
Zo lees ik het ook, dat ze toen een verzekering namen. Niet dat ze er toen 1 hadden en nu niet meer. Maar gewoon ze sloten er toen 1 af.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_141884935
quote:

[..]

Ja, en als die nu nog geldig zou zijn zou er staan 'the couple has/had a lifeinsurance since 2012'.
Iets wat je had in 2012 heb je nu niet meer.
pleased to meet you
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:49:47 #184
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141884948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zo lees ik het ook, dat ze toen een verzekering namen. Niet dat ze er toen 1 hadden en nu niet meer. Maar gewoon ze sloten er toen 1 af.
Voor het kind 25.000 en voor hunzelf 2000 wanneer je zelf als ouder zou overlijden wil je toch dat het kind het goed zal hebben?
Wat me ook verbaasd is geen traan om het kind!
There is only one religion
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:55:15 #185
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141885090
Moussie ik waardeer je vasthoudendheid in het verdedigen van de vader, maar als jouw dit zou gebeuren zou je dan ontkennen zonder een traan of zou je zeggen ik heb mijn kind "vermoord" en daar flink om janken.?
pi_141885790
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Moussie ik waardeer je vasthoudendheid in het verdedigen van de vader, maar als jouw dit zou gebeuren zou je dan ontkennen zonder een traan of zou je zeggen ik heb mijn kind "vermoord" en daar flink om janken.?
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, dat heeft niemand. Iemand veroordelen omdat die anders reageert dan jij denkt dat jezelf zou doen slaat echt helemaal nergens op.
pleased to meet you
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2014 @ 13:26:11 #187
862 Arcee
Look closer
pi_141886232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef moussie het volgende:
Ja, en als die nu nog geldig zou zijn zou er staan 'the couple has/had a lifeinsurance since 2012'.
Zo lees ik het niet. Volgens mij staat er dat ze toen een verzekering námen. Niet dat ze er toen 1 hadden en nu niet meer. Maar gewoon ze sloten er toen 1 af.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_141886419
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Nogmaals, deze bron kan wellicht niet bij de huidige gegevens komen, ze kunnen dan dus alleen uitgaan van het bedrag wat er toen aan verbonden was. De verzekerring kan dus nog wel geldig zijn, maar het bedrag veranderd. Het gaat om het bedrag dat ze "hadden".
Ze weten niet wat het nu is dus pakken ze er bij wat het was...Zo lees ik het.

Ik zal eens kijken of een andere bron het anders omschrijft.
pi_141886453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zo lees ik het niet. Volgens mij staat er dat ze toen een verzekering námen. Niet dat ze er toen 1 hadden en nu niet meer. Maar gewoon ze sloten er toen 1 af.
Nee, dan zou er moeten staan 'the couple took a lifeinsurance in 2012'.
pleased to meet you
pi_141886454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, dat heeft niemand. Iemand veroordelen omdat die anders reageert dan jij denkt dat jezelf zou doen slaat echt helemaal nergens op.
Het gaat ook niet om de reactie. Het gaat om een combinatie van een hele rits dingen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:35:55 #191
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_141886594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Voor het kind 25.000 en voor hunzelf 2000 wanneer je zelf als ouder zou overlijden wil je toch dat het kind het goed zal hebben?
Wat me ook verbaasd is geen traan om het kind!
Wat bedoel je precies met "geen traan om het kind"?

Ze hebben nota bene die vader live via een videoverbinding op de begrafenis laten spreken (want hij mocht de gevangenis niet verlaten).

En als ik mijn kind dood op de grond zou zien liggen, dan zou ik waarschijnlijk ook niet beginnen huilen hoor, dan schiet ik volgens mij eerder in paniek.
pi_141886862
En later? Los van dat, ik vond ondertussen dit:

quote:
According to Stoddard, one of the women asked Harris, "Do you have a conscience? He answered, 'Nope'.
Echt de ideale vader.

quote:
Incriminating Computer Searches
Technicians continue to examine Harris's phone, as well as his home and work computers. "We've barely scratched the surface," testified Stoddard. "We expect to find much more."

Stoddard testified that Harris visited the website Reddit frequently. In the weeks before Cooper's death, Harris visited a forum about "people who die," which showed videos of deaths, Stoddard said. He also visited a forum called Childfree. "They advocate not having any more children and adding to the biomass," Stoddard said.

Just five days before Cooper's death, Harris also accessed a video in which a veterinarian demonstrated the deadly temperatures inside a hot car. According to Stoddard, Harris viewed the video twice.

Stoddard also alleged that Harris used Google to search numerous phrases, including "how to survive in prison" and "age of consent for Georgia."
Blijkbaar bang was gepakt te worden met een van die jonge dames.

quote:
When Detective Stoddard charged Harris with murder, Harris seemed to have studied the law.

"He looked at me and said, 'But there was no malicious intent,' " testified Stoddard. "He said, 'It was an accident.' "
Het gebruik van dergelijke formele taal is op z´n minst apart in die situatie.

http://www.people.com/art(...)ied-hot-car-cops-say

Ik zoek nog even verder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:47:36 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met "geen traan om het kind"?

Ze hebben nota bene die vader live via een videoverbinding op de begrafenis laten spreken (want hij mocht de gevangenis niet verlaten).

En als ik mijn kind dood op de grond zou zien liggen, dan zou ik waarschijnlijk ook niet beginnen huilen hoor, dan schiet ik volgens mij eerder in paniek.
According to Stoddard, Harris only became emotional when he was with his wife at the police station.

'It was all about him: "I can’t believe this is happening to me. Why am I being punished for this?" It was all very one-sided,' Stoddard said.

'He talked about losing his job… "What are we going to do? I’ll be charged with a felony.'"

According to Stoddard, Leanna Harris then asked her husband, 'Did you say too much?'

Harris also described Cooper as peaceful with his eyes closed, when this wasn't the case, according to Stoddard. He allegedly also told his wife: 'I dreaded how he would look.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)V.html#ixzz36V1SZeCW
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 juli 2014 @ 13:48:58 #194
862 Arcee
Look closer
pi_141887094
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef moussie het volgende:
Nee, dan zou er moeten staan 'the couple took a lifeinsurance in 2012'.
Het lijkt me niet had to take het enige werkwoord is dat je hier kunt gebruiken. Ik denk dat, in dezelfde betekenis, to have ook kan. Als in 'nemen' dus. Of 'namen' in die zin.
pi_141887257
quote:
Harris and his wife had two life insurance policies for the toddler, one for $2,000 and one for $25,000. Furthermore, Harris' wife had become unhappy with her husband's spending habits, Stoddard said.
Hier kun je gewoon lezen "op het moment dat het kind dood ging hadden ze...."

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het lijkt me niet had to take het enige werkwoord is dat je hier kunt gebruiken. Ik denk dat, in dezelfde betekenis, to have ook kan. Als in 'nemen' dus. Of 'namen' in die zin.
Bij een verzekering spreek je altijd van take out, afsluiten, zeker in officielere stukken waar we het hier over hebben.
Have is bezitten. Ze waren in het bezit van een verzekering. Dat klopt. Ze waren in het bezit van een verzekeringspolis van dat berdag. Op het moment zijn ze niet meer de bezitter van die verzekeringspolis omdat die bij de politie ligt.
En ze zijn wellicht niet meer de bezitters van een verzekering van dat bedrag, maar van en ander bedrag.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:53:54 #196
380998 DarkAccountant
pi_141887305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

According to Stoddard, Harris only became emotional when he was with his wife at the police station.

'It was all about him: "I can’t believe this is happening to me. Why am I being punished for this?" It was all very one-sided,' Stoddard said.

'He talked about losing his job… "What are we going to do? I’ll be charged with a felony.'"

According to Stoddard, Leanna Harris then asked her husband, 'Did you say too much?'

Harris also described Cooper as peaceful with his eyes closed, when this wasn't the case, according to Stoddard. He allegedly also told his wife: 'I dreaded how he would look.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)V.html#ixzz36V1SZeCW
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Ja, daar kan je als amateurpsycholoog Stoddard vanalles in lezen.

Ik zie hier een man die nog steeds in shock is en niet kan geloven wat er gebeurd is.
pi_141887337
quote:
Alex Hall, a friend of Harris since their sophomore year of college and a co-worker at Home Depot, said Harris talked about how much he loved his son all the time. He said he, another co-worker and college friend, Winston Milling, and Harris had gone to lunch the day the boy died and had planned to go to the movies after work that day.
Eerst zou hij met vrienden wat gaan drinken, nu zou hij plots met zijn zoontje naar de bios.

http://www.huffingtonpost(...)-bond_n_5556290.html
pi_141887373
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ik zie hier een man die nog steeds in shock is en niet kan geloven wat er gebeurd is.
En dan gaat je vrouw vragen "heb je teveel gezegd?"
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:59:24 #199
380998 DarkAccountant
pi_141887517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Alentejana het volgende:

[..]

En dan gaat je vrouw vragen "heb je teveel gezegd?"
Dat bedoel ik dus met "vanalles er in lezen". Kan best zijn dat zij al wist dat haar zoontje in die auto zat, dat hij de kinderopvang was vergeten en hem toch maar gewoon in de auto zou laten zitten, tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje hé. Dus dan kan je zo'n opmerking wel verklaren.
pi_141887552
Dit vind ik dus nog vreemder. Het wordt aangevoerd als verdediging:
quote:
Kilgore also said Harris had sent his wife a text that afternoon asking, "When are you going to get my buddy?"
Als dat om het kind gaat, waarom is er dan geen antwoord van "het is jouw dag" of zoiets?
en hij zou toch met hem naar de bios?

Ik geloof trouwens wel dat je texten gewoon niet kunt lezen hoor, ik heb mijn mobieltje in mij tas en lees soms ook een text pas een dag later.

Jammer dat we wat dat betreft niet zoveel hebben van de kant van de vrouw.
Behalve het "heb je teveel gezegd" en het leed willen besparen en dat ze niet boos op haar man is.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:01:34 #201
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Just five days before Cooper's death, Harris also accessed a video in which a veterinarian demonstrated the deadly temperatures inside a hot car. According to Stoddard, Harris viewed the video twice

tuurlijk joh
pi_141887750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met "vanalles er in lezen". Kan best zijn dat zij al wist dat haar zoontje in die auto zat, dat hij de kinderopvang was vergeten en hem toch maar gewoon in de auto zou laten zitten, tegenwoordig heeft iedereen een mobieltje hé. Dus dan kan je zo'n opmerking wel verklaren.
Ik begrijp niks van wat je zegt. Doe je nu alsof mensen een kind gewoon maar de hele dag in een hete auto laten zonder enige verzorging als ze er bij hun werk achterkomen dat ze het kind zijn vergeten af te leveren? En dat de moeder hem dan niet even als de bliksem gaat of laat halen?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:05:54 #203
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Alentejana het volgende:
Dit vind ik dus nog vreemder. Het wordt aangevoerd als verdediging:

[..]

Als dat om het kind gaat, waarom is er dan geen antwoord van "het is jouw dag" of zoiets?
en hij zou toch met hem naar de bios?

Ik geloof trouwens wel dat je texten gewoon niet kunt lezen hoor, ik heb mijn mobieltje in mij tas en lees soms ook een text pas een dag later.

Jammer dat we wat dat betreft niet zoveel hebben van de kant van de vrouw.
Behalve het "heb je teveel gezegd" en het leed willen besparen en dat ze niet boos op haar man is.
maar wel met 6 anderen texten en fotos uitwisselen, dan ben je extra alert op berichtjes hoor
pi_141887791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

maar wel met 6 anderen texten en fotos uitwisselen, dan ben je extra alert op berichtjes hoor
Ik had het over de vrouw die het niet gelezen kan hebben wat hij getext had en daarom niet gereageerd had met "het is jouw dag" of zoiets.. ;)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:09:06 #205
380998 DarkAccountant
pi_141887860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Just five days before Cooper's death, Harris also accessed a video in which a veterinarian demonstrated the deadly temperatures inside a hot car. According to Stoddard, Harris viewed the video twice

tuurlijk joh
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is toch geen enkel bewijs? Ik heb ooit een hele reeks documentaires op internet bekeken over seriemoordenaars, ben ik nu een seriemoordenaar?

Bovendien kan het best zo zijn dat hij juist die informatie heeft opgezocht omdat hij bang was dat zoiets kon gebeuren, niet omdat hij het daadwerkelijk wilde uitvoeren. Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen. Dat weet je toch helemaal niet?

Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:09:51 #206
67174 Dos37
Come on Twente
pi_141887886
Godver ik werd er treurig van toen ik dit verhaal las. Zoiets kan toch niet :N
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:13:11 #207
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141887999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dit is toch geen enkel bewijs? Ik heb ooit een hele reeks documentaires op internet bekeken over seriemoordenaars, ben ik nu een seriemoordenaar?

Bovendien kan het best zo zijn dat hij juist die informatie heeft opgezocht omdat hij bang was dat zoiets kon gebeuren, niet omdat hij het daadwerkelijk wilde uitvoeren. Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen. Dat weet je toch helemaal niet?

Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem.
Technicians continue to examine Harris's phone, as well as his home and work computers. "We've barely scratched the surface," testified Stoddard. "We expect to find much more."

Stoddard testified that Harris visited the website Reddit frequently. In the weeks before Cooper's death, Harris visited a forum about "people who die," which showed videos of deaths, Stoddard said. He also visited a forum called Childfree. "They advocate not having any more children and adding to the biomass," Stoddard said.
ieder puntje is geen bewijs alles bij elkaar geeft wel een vermoeden

"Vermoeden van onschuld, weet je, dat is toch wel de basis van ons rechtssysteem."
niet van de amerikaanse
pi_141888076
quote:
...The detective said they reviewed surveillance video from the restaurant and "the child appeared wide-awake and happy'' as they left.

After leaving the restaurant at 9:19 a.m., Stoddard said Ross Harris strapped Cooper into his rear-facing car seat. Because of the dimensions of the Hyundai Tuscson, a small SUV, the top of the car seat was only about six inches from Ross Harris' head, and protruded in between the two front seats, the detective said.
1 het is dus niet echt logisch dat het kind accuut in slaap viel zodra het in het zitje zat en het restaurant was ontzettend dichtbij waar hij later stopte
en
2 dit zitje stak dus uit tussen de voorstoelen. Zie je dan nog het kind niet? (en dat is een vraag, voor de dames hier die er verstand van hebben, geen beschuldiging)
pi_141888418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:09 schreef DarkAccountant het volgende:

Misschien dat hun zoontje wel vaker eens alleen in de auto achterbleef, uit noodzaak of praktische overwegingen.
Dat is ook strafbare kindermishandeling dat je niet hoort te doen zeker niet in een hete auto.
Ik heb al eerder aangegeven dat ik snap dat het gebeurd als je kind slaapt en je hebt drie seconden nodig voor je gevoel, maar als je systematisch je kind achterlaat in een auto ben je gewoon een slechte ouder.

En ook al gezegd, het gaat niet om losse feiten, het gaat om alles bij elkaar.

Ze vinden het genoeg om hem nu voor te laten komen voor een grand jury.

quote:
While witnesses performed CPR, Harris walked around to the other side of the car and got on his cell phone. He was heard by officers on the scene telling whoever was on the other end of the line that his child had died, but police said Harris told them he was never able to reach anyone he called.

Stoddard testified that when officers told Harris to get off of his phone at the scene, he said, "No." When they asked again, he told them, "(Expletive) you."

His phone records showed a different story, Stoddard said. Logs showed he called his wife, and Home Depot twice, which included a six-minute call to Home Depot's daycare, Little Aprons, where Cooper attended.

When Harris told police he forgot his son was in the car, Stoddard said, he gave the excuse that Cooper had fallen asleep. It was less than a minute drive from the restaurant to the daycare, Stoddard said, and daycare workers told police Cooper was always awake and excited on days they went to Chick-fil-A.

Harris told police that after strapping Cooper into the car seat, they kissed each other good-bye. Harris said he made it a point to always do that in case they got into a fatal car crash. He wanted their last moment together to be one of "loving," he told police.

Authorities said while at work that day, Harris received a group email from the daycare. His attorney, Maddox Kilgore, said Harris texted his wife at 3:16 p.m. that day and said, "When are you going to get my buddy?" Police said they saw no texts between Harris and his wife that day.
justin_ross_harris_hearing
pi_141888618
De man die zijn zoontje Cooper (2) zeven uur in een snikhete auto liet zitten, was die dag druk met het versturen van naaktfoto's van zichzelf en van seksueel getinte boodschappen naar zes verschillende vrouwen, waaronder ook een 17-jarige. Dat, en het feit dat de ouders een levensverzekering van 25.000 dollar voor het jongetje afsloten, zijn twee feiten die volgens de politie aantonen dat Harris mogelijk een dubbelleven leidde en met opzet zijn zoontje heeft laten stikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')