abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141720729
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef Leandra het volgende:

Ik weet het niet, het is typisch zoiets dat onvoorstelbaar is tot het je overkomt denk ik...
Tuurlijk. Al zorgt die van mij er wel voor dat ik haar niet vergeet. Als ik de auto stil zet en uitstap is het meteen: "klaar!" en vervolgens "uit" om aan te geven dat ze het zitten al weer beu is.

Zal wel heel anders zijn als je een kind hebt die gaat slapen in de auto.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 30 juni 2014 @ 13:29:28 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141720776
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf: ik ben idioot voorzichtig met die kleine van mij. Op zich wel raar, want zelf flirt ik al mijn hele leven met Magere Hein... O well...
Ja, als ouder doe (of vooral laat) je dingen die je niet verwacht had toen je nog geen kind had....

Een slapend kind in de auto en even iets moeten halen is altijd een dilemma.... laat je het kind in een afgesloten auto achter, of neem je het kind mee (en vooral na de Maxi-Cosi periode is het lastiger meenemen).
Als ik de auto afsluit ben ik ook weer bang voor wat kan gebeuren als ik onderweg struikel ofzo....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141721205
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:20 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Nee, ik snap die insteek, maar wel als hij vervolgens iets in de auto gaat zetten en dan nog je kind niet ziet. En eerst met hem gaat eten en dan zeggen dat je hem vergeet af te zetten bij daycare etc.
Getint glas, te zien op foto's van de wagen op de parkeerplaats. En tja, menselijke hersenen ..
zo heb ik eens mijn kleintje vergeten in de kinderstoel waar ik hem, zoals iedere schoolochtend al aangekleed om te vertrekken, nog geen minuut eerder gezet had. Daarna fietsen uit de schuur en poort open en op weg naar school met het andere kroost. En dan keek ik dus nota bene op het babyzitje aan mijn stuur, en merk nog niet op dat ik de kleine vergeten ben.
pleased to meet you
  maandag 30 juni 2014 @ 13:57:17 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141721709
Een Hyundai Tucson is een hoge auto, dat je niet ziet dat er in het kinderzitje tegen de rijrichting in nog een kind zit als je iets op de passagiersstoel zet kan ik me dan wel weer voorstellen.
Of laat ik het zo zeggen: ik ga er niet automatisch vanuit dat je dan "dus wel ziet" dat er nog een kind in dat stoeltje zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141721951
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:57 schreef Leandra het volgende:
Een Hyundai Tucson is een hoge auto, dat je niet ziet dat er in het kinderzitje tegen de rijrichting in nog een kind zit als je iets op de passagiersstoel zet kan ik me dan wel weer voorstellen.
Of laat ik het zo zeggen: ik ga er niet automatisch vanuit dat je dan "dus wel ziet" dat er nog een kind in dat stoeltje zit.
Hangt er ook mede van af hoe groot jij zelf bent lijkt me, als je 1,95 bent kijk je erover heen, als je 1,75 bent kijk je ertegen aan?
pleased to meet you
pi_141722003
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:57 schreef Leandra het volgende:
Wat ik al zei, als je de deur openmaakt, sta je automatisch voor de achterdeur en ja, je kunt niet naar binnen kijken, maar het is een beetje onlogisch. Daarbij dook hij over de bestuurderstoel om op de passagiersstoel iets te zetten.
En ja getint glas op de foto´s maar op de filmpjes zie ik gewoon de hoofdsteunen van de stoelen door het glas, dus zo ondoorzichtig is het nu ook weer niet.

Willen jullie eens kijken wat je nu eigenlijk ziet als je de deur openmaakt op het moment dat je nog buiten staat en als je de deur openhebt en als je iets dan via de bestuurderskant op de passagierstoel zet... daar ben ik nl heel erg nieuwsgierig naar, maar ik heb geen auto.
Ik weet wel dat als ik bij mijn vriendin insato meteen doorheb dat die een hond in de auto heeft, ook als die tussen de voorstoel en achterrbank ligt achter de passagieersstoel. Blijkbaar merk je dat bij instapen toch op...
  maandag 30 juni 2014 @ 14:08:09 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141722027
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Hangt er ook mede van af hoe groot jij zelf bent lijkt me, als je 1,95 bent kijk je erover heen, als je 1,75 bent kijk je ertegen aan?
Geen idee, ik heb (godzijdank) geen Hyundai Tucson en ik heb geen zitje tegen de rijrichting in voor een kind van die leeftijd.
Ik stel alleen maar dat aannemen dat hij het dus wel gezien zal moeten hebben toen hij iets op de passagiersstoel legde een beetje voorbarig is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141722111
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb (godzijdank) geen Hyundai Tucson en ik heb geen zitje tegen de rijrichting in voor een kind van die leeftijd.
Ik stel alleen maar dat aannemen dat hij het dus wel gezien zal moeten hebben toen hij iets op de passagiersstoel legde een beetje voorbarig is.
Vanaf de bestuurderskant...
Maar het ligt wel heel erg aan waar het zitje zat. Achter de bestuurder, achter de passagier of in het midden.
  maandag 30 juni 2014 @ 15:44:01 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141725409
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:10 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Vanaf de bestuurderskant...
Maar het ligt wel heel erg aan waar het zitje zat. Achter de bestuurder, achter de passagier of in het midden.
Dat maakt niet zoveel uit, een zitje dat voor kinderen van die leeftijd tegen de rijrichting in kan is nou eenmaal behoorlijk fors.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 30 juni 2014 @ 16:01:08 #160
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_141726047
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Getint glas, te zien op foto's van de wagen op de parkeerplaats. En tja, menselijke hersenen ..
zo heb ik eens mijn kleintje vergeten in de kinderstoel waar ik hem, zoals iedere schoolochtend al aangekleed om te vertrekken, nog geen minuut eerder gezet had. Daarna fietsen uit de schuur en poort open en op weg naar school met het andere kroost. En dan keek ik dus nota bene op het babyzitje aan mijn stuur, en merk nog niet op dat ik de kleine vergeten ben.
wat een moeder :'(
There is only one religion
pi_141727202
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat maakt niet zoveel uit, een zitje dat voor kinderen van die leeftijd tegen de rijrichting in kan is nou eenmaal behoorlijk fors.
Ja, maar stel het is achter de bestuurder, wat wel logish is als er maar 1 kind is. Jij duikt de auto in vanaf die kant en zet een doos op de andere stoel, dan hoef je niet persee op te merken wat er achter die stoel direct naast je is.
Maar nogmaals, ik denk wel dat je het van buitenaf ziet, zodra je bij de auto staat, getint glas of niet, het is nou ook weer geen blinderend glas.
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:41 schreef moussie het volgende:

Maar cruciale vraag, hoe lang duurde het voordat je het wel door had, waar was je toen? Plus jij had dan blijkbaar ook meer dan een kind om in orde te krijgen, lijkt me wel een verschil.
pi_141727208
Bizar verhaal dit. Zeker met alle details die later naar buiten zijn gekomen.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:08:04 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141728033
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ja, maar stel het is achter de bestuurder, wat wel logish is als er maar 1 kind is. Jij duikt de auto in vanaf die kant en zet een doos op de andere stoel, dan hoef je niet persee op te merken wat er achter die stoel direct naast je is.
Maar nogmaals, ik denk wel dat je het van buitenaf ziet, zodra je bij de auto staat, getint glas of niet, het is nou ook weer geen blinderend glas.
Waarom zou het in hemelsnaam "logisch" zijn dat het kinderzitje achter de bestuurdersstoel staat?
Ik krijg het gevoel dat je werkelijk geen idee hebt en maar wat van de koude grond speculeert.

1. Het was een behoorlijk forse vent, en die Hyundai Tucson is geen kleine auto, maar in een gemiddelde auto kun je een Maxi Cosi al amper achter de bestuurdersstoel kwijt als de bestuurder een beetje lang is, en de bestuurdersstoel dus niet op de stand "klein vrouwtje" staat.
En een kinderzitje voor kinderen van de leeftijd van het kind waar het om gaat is nog groter, dat wordt dus alleen maar lastiger achter de bestuurder.

2. In de VS rijdt men, net als in Nederland, aan de rechterkant van de weg, derhalve is achter de bestuurder helemaal geen logische plek, want naast een stoep sta je dan altijd aan de gevaarlijke kant je kind uit de auto te halen, en niet aan de veilige kant.

3. Als het kind achter de passagiersstoel zit terwijl je vaak alleen in de auto zit, kun je makkelijker iets aangeven tijdens het rijden, of op een andere manier even contact maken.

Je kunt wel heel hard willen vasthouden aan jouw waarheid dat hij het wel geacteerd moet hebben, en dat de ouders van Maddy McCann dat volgens jou ook gedaan hebben, maar de argumenten die je aandraagt waarom hij zijn kind wel gezien "moet" gaan werkelijk nergens over, en uit je argumentatie blijkt ook nog eens dat je geen flauw benul hebt hoeveel ruimte een autostoeltje tegen de rijrichting in inneemt.
Dus hou alsjeblieft op met dit soort vage conclusies, want ze slaan nergens op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141728291
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou het in hemelsnaam "logisch" zijn dat het kinderzitje achter de bestuurdersstoel staat?
Ik krijg het gevoel dat je werkelijk geen idee hebt en maar wat van de koude grond speculeert.

1. Het was een behoorlijk forse vent, en die Hyundai Tucson is geen kleine auto, maar in een gemiddelde auto kun je een Maxi Cosi al amper achter de bestuurdersstoel kwijt als de bestuurder een beetje lang is, en de bestuurdersstoel dus niet op de stand "klein vrouwtje" staat.
En een kinderzitje voor kinderen van de leeftijd van het kind waar het om gaat is nog groter, dat wordt dus alleen maar lastiger achter de bestuurder.

2. In de VS rijdt men, net als in Nederland, aan de rechterkant van de weg, derhalve is achter de bestuurder helemaal geen logische plek, want naast een stoep sta je dan altijd aan de gevaarlijke kant je kind uit de auto te halen, en niet aan de veilige kant.

3. Als het kind achter de passagiersstoel zit terwijl je vaak alleen in de auto zit, kun je makkelijker iets aangeven tijdens het rijden, of op een andere manier even contact maken.

Je kunt wel heel hard willen vasthouden aan jouw waarheid dat hij het wel geacteerd moet hebben, en dat de ouders van Maddy McCann dat volgens jou ook gedaan hebben, maar de argumenten die je aandraagt waarom hij zijn kind wel gezien "moet" gaan werkelijk nergens over, en uit je argumentatie blijkt ook nog eens dat je geen flauw benul hebt hoeveel ruimte een autostoeltje tegen de rijrichting in inneemt.
Dus hou alsjeblieft op met dit soort vage conclusies, want ze slaan nergens op.
Wacht even, ten eerste heeft het een niks met het ander te maken, ten tweede heb ik hier ook duidelijk gezegd dat ik heus geen "moordenaar" roep, maar er zijn dingen die gewoon vragen oproepen, mag ik kritisch zijn? De politie vind het ook genoeg om hem vast te houden.
Ten derde bedankt voor de uitleg wat betreft kinderzitjes, want als gezegd ik ben geen ouder en heb geen auto. Dus het is gewoon harstikke fijn als je me op zulke dingen wijst, maar dat hoeft niet vanuit zo´n boosheid.

Maar dan wordt een en ander alleen nog vreemder, want kun je hem dan over het hoofd zien als je via de bestuurdersplaats wat op de passagiersstoel zet? Er zit toch wel een opening tussen de beide voorstoelen?
Ik heb ook gevraagd of jullie me kunnen vertellen wat je dan wel ziet....maar daar is nog geen antwoord op.

Van mij part is de man volkomen onschuldig, kun je je nog afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren. Met dezelfde vragen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Alentejana op 30-06-2014 17:24:07 ]
  maandag 30 juni 2014 @ 17:31:50 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141728797
Okay, heb je nou al eens de moeite genomen wat plaatjes te zoeken van zitjes die tegen de rijrichting in kunnen en geschikt zijn voor kinderen van die leeftijd?

Doe dat eerst eens voor je roept dat je het kind "dus wel gezien moet hebben".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141729077
Ik heb gezocht op specifiek Hyundai Tuscon 2011 babyseat... en daar kwam niet zoveel uit en uiteindelijk een ander type. Nl deze en deze de anderen waren naar voren gericht.
Bij die van jouw foto is het idd schier onmogelijk om je kind te zien zonder spiegel of je moet net de voetjes zien..

Maar hoe zit het van buiten af? Alle fotos worden genomen met open deur...
  maandag 30 juni 2014 @ 17:44:23 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141729212
Dat eerste plaatje is een groep 0 stoeltje, dus niet geschikt voor een kind van bijna 2.
Het tweede plaatje is een stoel die geschikt zou kunnen zijn, maar de kans dat het een andere stoel was is enorm groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141729324
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:44 schreef Leandra het volgende:
Dat eerste plaatje is een groep 0 stoeltje, dus niet geschikt voor een kind van bijna 2.
Het tweede plaatje is een stoel die geschikt zou kunnen zijn, maar de kans dat het een andere stoel was is enorm groot.
Ja natuurlijk, ik gaf alleen aan dat ik wel gezocht heb en alleen dat dus was tegengekomen, dus totaal niet op de hoogte van hoe zo´n ding er ook uit kan zien, snap je.
Nogmaals, ik ben alleen dankbaar als je komt met dit soort dingen, ik probeer gewoon een beeld te vormen. Anders dan jij misschien denkt, vorm ik geen mening op "wat ik vind, punt" en verander ik ook makkelijk van mening als iemand me kan overtuigen met goede argumenten.
Ik zit niet vastgebakken in oordelen ofzo.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:51:59 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141729429
De positie van de stoel is in ieder geval al duidelijk:
quote:
Harris put the toddler in a rear-facing car seat in the center of the back seat of his Hyundai Tucson
Veiligste plek in de auto dus, maar geen zicht in het stoeltje als je iets op de voorstoelen doet, pakt of neerlegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141731009
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:51 schreef Leandra het volgende:
De positie van de stoel is in ieder geval al duidelijk:

[..]

Veiligste plek in de auto dus, maar geen zicht in het stoeltje als je iets op de voorstoelen doet, pakt of neerlegt.
Daar heb ik dus overheen gelezen.(Hoewel het nu weer vaag bekend voorkomt)
En nee, dat is dan wel duidelijk.

Maar ik kan me dus slecht voorstellen dat je niet de auto binnenkijkt bij het openen van de deur. Waar is je focus dan op? Kun je daar iets over zeggen, want ik kijk altijd de auto in...
  maandag 30 juni 2014 @ 18:32:40 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141731148
Ik gooi regelmatig een jas achter de bestuurdersstoel zonder naar binnen te kijken, maar al kijk je naar binnen, bij zo'n stoeltje dat tegen de rijrichting in staat en groot genoeg is voor een kind van die leeftijd zie je nog niks, en zeker niet als het stoeltje in het midden staat.

Overigens vind ik het wel vreemd dat hij en vergeten is het kind te brengen, en vergeten is het kind op te halen bij het kinderdagverblijf, maar als hij een afspraak met vrienden na het werk had zou zijn vrouw het kind wellicht ophalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_141731517
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:32 schreef Leandra het volgende:
Ik gooi regelmatig een jas achter de bestuurdersstoel zonder naar binnen te kijken, maar al kijk je naar binnen, bij zo'n stoeltje dat tegen de rijrichting in staat en groot genoeg is voor een kind van die leeftijd zie je nog niks, en zeker niet als het stoeltje in het midden staat.

Overigens vind ik het wel vreemd dat hij en vergeten is het kind te brengen, en vergeten is het kind op te halen bij het kinderdagverblijf, maar als hij een afspraak met vrienden na het werk had zou zijn vrouw het kind wellicht ophalen.
Okee.

Ja precies, dat ook (vreemd en ja kan dat vrouw zou halen), het is jammer dat we niet weten hoe het zat met de breng- en haal routine en wat de afspraken waren van die dag.
pi_141739891
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:01 schreef Dance99Vv het volgende:
wat een moeder :'(
Yeah right, zou jou nooit kunnen overkomen natuurlijk .. al heb jij een week lang veel te weinig geslapen, jij bent nog steeds 100% bij, jij bent vast super(wo)man of zo?

quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Alentejana het volgende:
Maar cruciale vraag, hoe lang duurde het voordat je het wel door had, waar was je toen? Plus jij had dan blijkbaar ook meer dan een kind om in orde te krijgen, lijkt me wel een verschil.
Het was het andere kind dat mij erop attent maakte dat ik iets aan het vergeten ben, dus geen idee.
En normaal gesproken had ik hem dus nooit kunnen vergeten, erg levendig kind, alleen die ochtend was die blijkbaar net zo uitgeput als ik en viel als een blok in slaap, nog geen twee tellen nadat ik hem in de stoel had gezet.
pleased to meet you
pi_141876928
Hmmmmm :{

Revealed: Father of toddler who died in a hot car 'spent the day sexting SIX women and the couple had a $25,000 insurance policy out on their child'

- Justin Ross Harris is accused of leaving his 22-month-old son Cooper to die in a scorching hot SUV on June 18
- Prosecutors said he spent that day exchanging nude photos with six different women, including teenagers
- Harris' wife told police the pair had been having intimacy issues
- Investigators told the court that when Leanna Harris met her husband at the police station she asked: 'Did you say too much?'
- The couple had a $25,000 life insurance policy on their son in 2012
- Justin Harris had already admitted to researching child deaths online
- On Thursday it emerged he had also done an internet search for 'how to survive in prison' before the toddler's death
- Friends had previously described Harris and his wife as being the 'most proud parents there ever could have been'

http://www.dailymail.co.u(...)-sweltering-SUV.html
  vrijdag 4 juli 2014 @ 01:44:23 #175
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141877121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 01:29 schreef anynamy het volgende:
Hmmmmm :{

Revealed: Father of toddler who died in a hot car 'spent the day sexting SIX women and the couple had a $25,000 insurance policy out on their child'

- Justin Ross Harris is accused of leaving his 22-month-old son Cooper to die in a scorching hot SUV on June 18
- Prosecutors said he spent that day exchanging nude photos with six different women, including teenagers
- Harris' wife told police the pair had been having intimacy issues
- Investigators told the court that when Leanna Harris met her husband at the police station she asked: 'Did you say too much?'
- The couple had a $25,000 life insurance policy on their son in 2012
- Justin Harris had already admitted to researching child deaths online
- On Thursday it emerged he had also done an internet search for 'how to survive in prison' before the toddler's death
- Friends had previously described Harris and his wife as being the 'most proud parents there ever could have been'

http://www.dailymail.co.u(...)-sweltering-SUV.html
Zo wat heftig. Wordt maar zo even een gemiddelde Amerikaanse vader neergezet. Wat een nieuws, stop de persen!
Was pas apart geweest als die 25k verzekering die in 2012 stopgezet is een huidige verzekering was van een paar 100k of meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')