Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logicaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef planethugo het volgende:
je verwacht al weinig van dit laatste seizoen maar zelfs die verwachtingen weten ze bij lange na niet te halen. Eigenlijk is alleen het verhaal van Eric met die Yakuza gast (wel een geinig karakter) wel vermakelijk. Sookie, Bill, Jessica, Alcide, Andy, Jason.... wat een cliches bij elkaar zeg.
Het klopt ook allemaal van geen kant, Rutger Hauer zat toch vast in die andere wereld waar hij Warlow naartoe trok en vermoordde? Nee nu kan ie even terug getoverd worden en gaat hij even het orakel uithangen en Sookie trekt zich er geen klote van aan, dus waar heb je dan naar zitten kijken. En dat het halve dorp uitgemoord is kan ook verder helemaal niemand schelen lijkt het wel, en dat het dorpje verderop HELEMAAL uitgemoord is boeit ook verder niet (zelfs de regering of media valt het blijkbaar niet op). En die gestoorde hep-v vampieren zijn ook allemaal van de aardbodem verdwenen sinds ze dat plukje in de fangtasia afgemaakt hebben. Allemaal van zo een losse verhaaltje zonder enige samenhang of logica.
Dat het snel afgelopen mag zijn, nog 3 afleveringen. Hopelijk sterft iedereen
alleen kan die dwergoma totaal niet acterenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf de werg dokter oma heerlijk vinden. Die hadden ze best vaker mogeen laten terugkomen
slechte verhalen, waardeloze dialogen, karakters die een iq van 1 lijken te hebben. Nee het is gewoon matigheid troef. Dit seizoen nog erger dan de ook al matige vorige seizoenen. Eigenlijk was dat seizoen met Russel Edgington het laatste echt goede seizoen. En dat was al seizoen 3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logicaHet moet het meer hebben van t sarcasme en de camp en dat is wel weer wat terug vind ik.
Van Eric was het niet duidelijk als ik me niet vergis. Maar hep V is ontstaan toen die groep waar Sarah bij hoorden de True Blood fabrieken ermee besmette.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef casper019 het volgende:
hoe is dat HEP V virus nou ontstaan? en heo is eric besmet???
ben t helemaal kwijt
idd wat een anticlimax was dat zeg. Hopelijk is dat nu ook over. Klaar. uit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Nic1 het volgende:
Nou, dat Tara/Moeder verhaal is ook met een sisser afgelopen en, zoals verwacht, compleet nutteloos gebleken.![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef planethugo het volgende:
Nog 2 afleveringen. Dat Pam er maar als enige levende eruit mag komen
Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef I-Claudius het volgende:
Wat een gierende kutaflevering. Weer en uur van mijn leven voorgoed verloren.
je zou iets meer verwachten....quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef roodborst het volgende:
[..]
Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.
Ik vind van wel, maar ik zal wel de enige zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
Helaas, alleen maar gelul. Gelukkig zien we Sam niet meer terug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
je zou iets meer verwachten....
Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
Oké, dan sla ik dit seizoen wel over. Veel series hebben altijd een bagger laatste seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |