abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143129945
net ep5 gezien maar vond em niet denderend.. Minste episode tot nu toe van t seizeon...
enige wat ik lachen vodn was dat lavayette (god hoe spel je zijn naam) het ging doen met die vampier inde auto...
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:05:09 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143155368
Ik vind dit seizoen echt zoveel leuker dan 3, 4 en 5 eigenlijk. Nog steeds niet briljant, maar wel weer ff een soort van verademing. Alleen Bill en Sookie... totaal voorspelbaar. Had echt gehoopt dat ze daar van weg zouden blijven.

Ik blijf de werg dokter oma heerlijk vinden. Die hadden ze best vaker mogeen laten terugkomen :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:07:27 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143155397
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:04 schreef planethugo het volgende:
je verwacht al weinig van dit laatste seizoen maar zelfs die verwachtingen weten ze bij lange na niet te halen. Eigenlijk is alleen het verhaal van Eric met die Yakuza gast (wel een geinig karakter) wel vermakelijk. Sookie, Bill, Jessica, Alcide, Andy, Jason.... wat een cliches bij elkaar zeg.

Het klopt ook allemaal van geen kant, Rutger Hauer zat toch vast in die andere wereld waar hij Warlow naartoe trok en vermoordde? Nee nu kan ie even terug getoverd worden en gaat hij even het orakel uithangen en Sookie trekt zich er geen klote van aan, dus waar heb je dan naar zitten kijken. En dat het halve dorp uitgemoord is kan ook verder helemaal niemand schelen lijkt het wel, en dat het dorpje verderop HELEMAAL uitgemoord is boeit ook verder niet (zelfs de regering of media valt het blijkbaar niet op). En die gestoorde hep-v vampieren zijn ook allemaal van de aardbodem verdwenen sinds ze dat plukje in de fangtasia afgemaakt hebben. Allemaal van zo een losse verhaaltje zonder enige samenhang of logica.

Dat het snel afgelopen mag zijn, nog 3 afleveringen. Hopelijk sterft iedereen :P
Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logica :D Het moet het meer hebben van t sarcasme en de camp en dat is wel weer wat terug vind ik.
L'Amour menaçant:
pi_143156444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf de werg dokter oma heerlijk vinden. Die hadden ze best vaker mogeen laten terugkomen :D
alleen kan die dwergoma totaal niet acteren :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is gebaseerd op flutterige doktersromannetjes in een bovennatuurlijke setting. Het hadden ook Fabio en zuster Simone kunnen zijn. Verwacht dan ook geen logica :D Het moet het meer hebben van t sarcasme en de camp en dat is wel weer wat terug vind ik.
slechte verhalen, waardeloze dialogen, karakters die een iq van 1 lijken te hebben. Nee het is gewoon matigheid troef. Dit seizoen nog erger dan de ook al matige vorige seizoenen. Eigenlijk was dat seizoen met Russel Edgington het laatste echt goede seizoen. En dat was al seizoen 3 :P

Al was dat toen hij terugkwam ook nog wel een redelijk seizoen, op het domme gedrag van bill na
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:20:05 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_143158211
Seizoen 3 vond ik idd de leukste.
Slechtste seizoen was met Billith vond ik.
L'Amour menaçant:
pi_143255927
hoe is dat HEP V virus nou ontstaan? en heo is eric besmet???

ben t helemaal kwijt
pi_143387109
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 12:24 schreef casper019 het volgende:
hoe is dat HEP V virus nou ontstaan? en heo is eric besmet???

ben t helemaal kwijt
Van Eric was het niet duidelijk als ik me niet vergis. Maar hep V is ontstaan toen die groep waar Sarah bij hoorden de True Blood fabrieken ermee besmette.

Maar goed, ik weiger sowieso na te denken bij deze serie. Dat verdient het niet meer. Die stereo-type Japanners gaan ook nergens over. Rondrijden in die rare gekleurde auto's? En wat was het verschil tussen het brengen van Bill naar Fangtasia en het wachten op Eric? Enkel en alleen dat Bill het in het tweede geval niet kon weigeren aangezien ze het hem in zijn slaap hadden gegeven, of bepaalde andere omstandigheden niet zouden spelen (Bill wist immers dat ze voor het antigif naar Fangtasia gingen) die bij Fangtasia wel speelden??
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_143401740
Nou, dat Tara/Moeder verhaal is ook met een sisser afgelopen en, zoals verwacht, compleet nutteloos gebleken. :')

Bill die het antigif weigert. :')

Gelukkig is Eric er nog...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 09:29:19 #84
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_143404114
Dat zeververhaal over de liefdesverhouding tussen die Adilyn en haar stiefbroer komt me ook de strot uit. Helaas zal de volgende keer wel weer over Sam gaan (die natuurlijk vertrekt) want dat gezeik moet ook nog worden afgesloten.
pi_143404974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 03:02 schreef Nic1 het volgende:
Nou, dat Tara/Moeder verhaal is ook met een sisser afgelopen en, zoals verwacht, compleet nutteloos gebleken. :')
idd wat een anticlimax was dat zeg. Hopelijk is dat nu ook over. Klaar. uit.

Die japanners vind ik nog het enige leuke verhaal dat erin zit. Maar wat een matig schrijfwerk weer.... oh we moeten even een moment creeeren dat iedereen elkaar in de kelder tegenkomt. De opper-jap vertelt daarom dat hij, terwijl het superbelangrijke bloed van Sarah Newlin nog daar is en hij Eric niet bepaald vertrouwt, even terug naar Japan moet en een paar mannen van hem achterlaat om een oogje in het zeil te houden. Nee dat lijkt me echt iets dat je op zo een moment doet :')

Nog 2 afleveringen. Dat Pam er maar als enige levende eruit mag komen
pi_143406261
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef planethugo het volgende:

Nog 2 afleveringen. Dat Pam er maar als enige levende eruit mag komen
:Y
pi_143544056
Wat een gierende kutaflevering. Weer en uur van mijn leven voorgoed verloren.
Aut Caesar aut nihil
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:42:53 #88
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_143556072
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef I-Claudius het volgende:
Wat een gierende kutaflevering. Weer en uur van mijn leven voorgoed verloren.
Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.
pi_143556231
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:42 schreef roodborst het volgende:

[..]

Alleen de korte neukpartij tussen Eric en Ginger was grappig. Voor de rest had deze aflevering weer een hoog Goede tijden slechte tijden gehalte.
je zou iets meer verwachten....
Aut Caesar aut nihil
  maandag 18 augustus 2014 @ 15:48:17 #90
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143556289
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
pi_143556559
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken van dit seizoen, is het het waard om de rest nog te kijken mensen?
Ik vind van wel, maar ik zal wel de enige zijn :')
Aflevering van vandaag overigens nog niet gezien.
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:07:18 #92
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_143559806
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef I-Claudius het volgende:

[..]

je zou iets meer verwachten....
Helaas, alleen maar gelul. Gelukkig zien we Sam niet meer terug.
pi_143564405
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.
  maandag 18 augustus 2014 @ 19:20:49 #94
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_143564440
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Nee 100x nee. De vampierenverhaallijn is erg zwak en simpel en voor de rest alleen maar soap met dat white trash.
Oké, dan sla ik dit seizoen wel over. Veel series hebben altijd een bagger laatste seizoen.
pi_143578949
Meestal is bij TB het hoofdverhaal voor mij nog wel te pruimen, dat alle bijverhalen waardeloos zijn neem ik dan maar voor lief. Maar die seizoen is echt alles slecht... :N
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:05:07 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_143579060
Ik hoop stiekem nog op een vampire slayer final episode, waarin heel Bon Ton wordt uitgemoord door die Japanners en Eric/Pam. Maar het zal wel veel Sookie <hartje> Bill worden ;(
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_143632791
normaal kijk je wel uit naar een seriesfinale. In dit geval ook wel, maar dan meer omdat het dan gelukkig voorbij is.

heeft die actrice die jessica speelt trouwens een non-nude clausule in het contract staan, of waarom doen ze keer op keer seksscenes met de altijd weer een net niet tepel :')
pi_143728539
Ik geniet er juist onwijs van. Zit elke aflevering te grijzen *;
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_143814314
Wow, dit is de meest saaie series finale ooit. Hoef nog maar een kwartiertje te kijken gelukkig :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143816225
Dit was verreweg de slechtste series finale die ik ook heb gezien... |:( :O :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')