Supermooi, lul. Gewoon terugpakken door louter hun hertjes te regelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ze laten hun hond wel in de onze schijten.
[..]
Ohh dus jij hebt mijn contract gelezen.
[..]
Ik ben student. Zo'n hoog IQ ik kan in de toekomst kijken je weet toch.
[..]
Laatst kwam een of andere ballenclub uit Wageningen een doormidden gesneden varkenskop langsbrengen bij ons op de toko.
Groningen. Genoeg mooie hertjes hier om die boerenknollen bij die landbouwers over te slaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Supermooi, lul. Gewoon terugpakken door louter hun hertjes te regelen.
Welke stad zit jij dan?
Vindicat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Groningen. Genoeg mooie hertjes hier om die boerenknollen bij die landbouwers over te slaan.
Nee, maar dat is standaard.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Brum_brum het volgende:
Ohh dus jij hebt mijn contract gelezen.
Ook mijn eerste gedachte inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij is het leven juist een stuk simpeler als je achterlijk bent.
Arbeiders mogen ook stemmen en ze hebben zichzelf een aow gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:44 schreef Nobu het volgende:
Moeten die arbeiders niet werken trouwens? Waarom hebben die tijd voor dat soort grappen?
Worden er bij jullie cursisten toegelaten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Gyas. Ze kwamen niet voor niets een varkenskop langsbrengen.
quote:
Ja en zover ik weet bij vindi ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Worden er bij jullie cursisten toegelaten?
Onbegrijpelijk eigenlijk. Het zijn toch studentenverenigingen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja en zover ik weet bij vindi ook.
Na het eerste jaar zakt de helft van Vindi af naar cursus niveau met de bsa regels..quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk eigenlijk. Het zijn toch studentenverenigingen?
Wat een kneusjes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:04 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Na het eerste jaar zakt de helft van Vindi af naar cursus niveau met de bsa regels..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |