quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht, ik wacht even. Bedankt voor het openen.
Ik krijg nu al de rillingen van haar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef Ygritte het volgende:
W00P W00P...![]()
(wat een nieuwe... streams maar weer een aanslingeren dan)
En goede avond ook nogquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef Ygritte het volgende:
W00P W00P...![]()
(wat een nieuwe... streams maar weer een aanslingeren dan)
Ik heb nog geen idee wat ik er van moet vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou bijna een verademing zijn.
Spiritueel lifecoach.... blegggg blegggg bleggggggquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik krijg nu al de rillingen van haar.
Jij ook! Heb je nog ge (oh nee zal ik niet vragenquote:
wat een verhaal zegquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat ik er van moet vinden.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Spiritueel lifecoach.... blegggg blegggg blegggggg
[..]
Jij ook! Heb je nog ge (oh nee zal ik niet vragen)
geen idee, kijk en oordeel zelfquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Braindead2000 het volgende:
De belangrijkste vraag is: Heeft ze mooie tetten?
OMG!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En nee ik ben nog aan het bijkomen/herstellen![]()
Zal vast niet lang duren voordat er foto's en filmpjes van zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Braindead2000 het volgende:
De belangrijkste vraag is: Heeft ze mooie tetten?
Uitgesleten treden en platgelopen paden..quote:
Zo trots op je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef isax het volgende:
IS ER EEN NIEUWE?!
kijk liesje, hoofdletters.
Autisten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welcome to the club.![]()
Veel beelddenkers hier.
Ik word veel te agressief van dit soort mensen. Even streams uit, voor m'n eigen bestwil.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Ygritte het volgende:
Jeetje man, ze draagt de naam zweefteef naar een heel ander niveau!
Ik ben er ook eenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel beelddenkers hier.
zo mooie rimpelsquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Ygritte het volgende:
joezi wil vast met ze gokkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:38 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ja en daarna een potje klaverjassen met de dooien
Ja Sorry, der is maar een manier en dat is mijn manierquote:
Ik heb al genoeg stempeltjesquote:
Heb het ook al weer uitgedaan, kon het niet meer aanhoren en kreeg zin om iets kapot te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik word veel te agressief van dit soort mensen. Even streams uit, voor m'n eigen bestwil.
ja, dat heeft zijn voor en zijn nadelen zucht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel beelddenkers hier.
Oh ik heb he-le-maal geen autistische trekjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja Sorry, der is maar een manier en dat is mijn manier![]()
(dat geld voornamelijk voor het inladen van de vaatwasser, het opruimen van spullen en het schoonmaken van mijn huis...) Voor de rest ben ik heel normaal
Absoluut niet, anders zat ik niet hier. Soort zoekt soortquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee joh.
Maar op FOK! zijn wel allemaal zolderkamer autisten, niets mis mee.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb het ook al weer uitgedaan, kon het niet meer aanhoren en kreeg zin om iets kapot te maken.
ze zweeft de naam zweefteef naar een heel ander niveau!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij ben je kort van geheugen. Die liep alleen maar te boehoehoe-en in de bosjes...quote:
Ik geloof er ook niets van .quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet als je er geen verstand van hebt en het nog nooit eerder tegen je is gezegd.
Gelukkig moet je wel aan iets meer voorwaarden voldoen voordat je het autisme stickertje verdient hebt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet als je er geen verstand van hebt en het nog nooit eerder tegen je is gezegd.
Ik zal vast wel bepaalde trekjes vertonen maar dat kan je bij iedere stoornis bij ieder mens wel vinden.quote:
Juist dat dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig moet je wel aan iets meer voorwaarden voldoen voordat je het autisme stickertje verdient hebt.
was sarcastischquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig moet je wel aan iets meer voorwaarden voldoen voordat je het autisme stickertje verdient hebt.
Iets later dan gister en vroeger dan de dag ervoorquote:
Ik heb net een testje gedaan. Ik ben beeld- en taaldenker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal vast wel bepaalde trekjes vertonen maar dat kan je bij iedere stoornis bij ieder mens wel vinden.
Oftewel nu.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets later dan gister en vroeger dan de dag ervoor
http://www.mentaalbeter.nl/Autisme/test/vragen.html#quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welke test is dat? doe ik hem ook ff...
Thnx. BRBquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
http://www.mentaalbeter.nl/Autisme/test/vragen.html#
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
haha zenderkamer heeft het druk, 2e keer. NIET DOOR MEKAAR HEEN PRATEN ALSTUBLIEFT![]()
![]()
Lolquote:
Bij deze opmerking sluit ik mij aan, door naar het volgende onderwerp maar weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik denk dat iedereen die gemiddeld langer dan 6 uur per dag op Fok zit wel een vorm van autisme heeft.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:56 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
, ik durf mijn score hier niet neer te zetten.
![]()
![]()
Een suggestie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij deze opmerking sluit ik mij aan, door naar het volgende onderwerp maar weer
Ik geloof dat het nu wel veilig is ?quote:
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
wat heb ik te vieren?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog een Halfway-party geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben wel goed in testen, ik scoor bijna altijd bovengemiddeld![]()
je hebt ook een afgeleide en dat is ASS.. autisme spectrum stoornis en daar heb je wat sneller een link mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:59 schreef Ygritte het volgende:
Tjek mijn score!
Uw score: 41-48 (Bovengemiddeld)
De kans is redelijk groot dat er bij u sprake is van autisme. U wordt geadviseerd om uw huisarts te raadplegen of om een afspraak te maken met een therapeut van Mentaal Beter voor meer informatie.
Tis maar goed dat ik zelf weer dat ik echt geen autist ben
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef Punkman het volgende:
Mensen, het gaat niet goed met mij, ik moet dringend naar de dokter.
ik hou je handje wel vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hè collega, ik had ook 41quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:59 schreef Ygritte het volgende:
Tjek mijn score!
De kans is redelijk groot dat er bij u sprake is van autisme. U wordt geadviseerd om uw huisarts te raadplegen of om een afspraak te maken met een therapeut van Mentaal Beter voor meer informatie.
Tis maar goed dat ik zelf weer dat ik echt geen autist ben
Ja die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
agossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
het is net Lot die op de weegschaal gaat staanquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
Tja dat wisten we toch alquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
Je vertelde vorige keer dat je zo gek op kerst was en over 6 maanden is het.......quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:02 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb denk ik echt autisme ik zie het verband niet met 25 juni.
help
Grapjas! Lekker ongefundeerd... Ja ik heb vast asperger, MCDD of PDD-NOS.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je hebt ook een afgeleide en dat is ASS.. autisme spectrum stoornis en daar heb je wat sneller een link mee.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof er juist niets van![]()
![]()
Je kan niet zien wat er in de schaduw leeft
Heb ik eens eens hoge score bij een test, weet ik weer niet of ik er blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:02 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb denk ik echt autisme ik zie het verband niet met 25 juni.
help
Sjezus Brain wat ben jij alert, neem ff een wodka bullit ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je vertelde vorige keer dat je zo gek op kerst was en over 6 maanden is het.......
sorry had o.a erbij moeten zetten :-)quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grapjas! Lekker ongefundeerd... Ja ik heb vast asperger, MCDD of PDD-NOS.![]()
Gelukkig heb ik DAAR genoeg kennis over er lekker laconiek mee om te kunnen gaan.
NO WAYquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je vertelde vorige keer dat je zo gek op kerst was en over 6 maanden is het.......
Halfchristmas!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Sjezus Brain wat ben jij alert, neem ff een wodka bullit ofzo
Oeps ik zie nu pas de tekstquote:
Ja, door scoor je ook al bovengemiddeld ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil op iedereen reageren maar durf niet meer. Ik heb al zo belachelijk veel posts.![]()
Ik lig i.i.g. in een deuk om jullie, dat jullie het weten hè![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeps ik zie nu pas de tekstMijn excuses je bent lief
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wil op iedereen reageren maar durf niet meer. Ik heb al zo belachelijk veel posts.![]()
Ik lig i.i.g. in een deuk om jullie, dat jullie het weten hè![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, door scoor je ook al bovengemiddeld ...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef isax het volgende:
[..]
NO WAY
stond ik dus helemaal niet bij stil
Ik zou wel willen maar heb net een liter soep op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Sjezus Brain wat ben jij alert, neem ff een wodka bullit ofzo
Zoals cryptisch omschreven, zelfde score als jou en Ygritte.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
wat was jouw score van die test trouwens ?
Of heb je hem niet gedaan ?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals cryptisch omschreven, zelfde score als jou en Ygritte.
ik ben slecht, ik heb maar 24 gescoortquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sommige mensen stijgen gewoon overal bovenuit. Zie het als een unieke gave!
Dan ben je hier niet welkom, eerst autistisch worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben slecht, ik heb maar 24 gescoort
We Rule!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waar kan ik die test vinden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan ben je hier niet welkom, eerst autistisch worden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan ben je hier niet welkom, eerst autistisch worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt ook eerst een cursus doen!quote:
thanks...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan nog ff wachten ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar heb net een liter soep op.
quote:
Ach gossie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben slecht, ik heb maar 24 gescoort
Ikke niet anders blijf ik die dingen doen. Ken het maar beter gelijk goed/eerlijk doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We Rule!![]()
(heb hem zelf een beetje afgezwakt)
Test al gedaan? Anders ont-modden we je.quote:
Ik wil eerst 24 uur bedenktijd daar voor!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Test al gedaan? Anders ont-modden we je.![]()
(of doen we een collectieve aanvraag... dat doen we dan wel weer graag samen)
41quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach gossie, maar je bent niet de enige hier die gemiddeld is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef japie1971 het volgende:
Uw score: 25-40 (Gemiddeld)
Ben nondeju mijn hele leven al gemiddeld
haha zelfde als mij, wij zijn niet normaal, je moet minimaal 41 hebben hieroquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef japie1971 het volgende:
Uw score: 25-40 (Gemiddeld)
Ben nondeju mijn hele leven al gemiddeld
half jaar geprobeerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, moet je nog even door oefenen ...![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
De groep wordt groterquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
expres verkeerd ingevuld.. ken dit soort testen maar al te goed helaasquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gossie, maar je bent niet de enige hier die gemiddeld is.
ik wist wel dat we bij elkaar pastenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha zelfde als mij, wij zijn niet normaal, je moet minimaal 41 hebben hiero![]()
![]()
Ben je ook niet de enige in hier. En groot gelijk heb je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:20 schreef japie1971 het volgende:
[..]
expres verkeerd ingevuld.. ken dit soort testen maar al te goed helaas
Ja, maar jij hebt gesjoemeld!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik wist wel dat we bij elkaar pasten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Test al gedaan? Anders ont-modden we je.![]()
(of doen we een collectieve aanvraag... dat doen we dan wel weer graag samen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben al getrouwd met 1 van de club van 41quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik wist wel dat we bij elkaar pasten
Welke test?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh poekie toch. Test ook niet gehaald?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Liesje wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]goh het kan nog hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
, u bent de god van de autistenclub.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben al getrouwd met 1 van de club van 41
En die ben ik ook boven gemiddeldquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef isax het volgende:
http://borderlinetest.nl/
jezus in your face.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze ben je officieel het opperhoofd!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
, u bent de god van de autistenclub.
![]()
![]()
\quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef isax het volgende:
http://borderlinetest.nl/
jezus in your face.
Oh lachen, ga ik ook nog ff doen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef isax het volgende:
sssht leid me niet af ik probeer die borderline test
http://www.mentaalbeter.nl/Autisme/test/vragen.html#quote:
precies,, bij een echte test herhalen ze de vragen in een andere vorm om te kijken of je de boek niet aan het foppen bent.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Baconbus het volgende:
Bij tests ga ik altijd denken wat de optie die ik kies over mij zegt, en dan ga ik naar een bepaald punt toe werken. Dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling van zo'n test.
dus hebt het wel en eigenlijk ook niet, dat slaat nergens opquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
Die borderline test slaat nergens op. Kijk maar eens naar de manier waarop gescoort wordt
[ afbeelding ]
Ik heb 0, maar misschien heb ik het dan nog steeds welquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
Die borderline test slaat nergens op. Kijk maar eens naar de manier waarop gescoort wordt
[ afbeelding ]
Kut, nu begin ik mezelf ook al te qouten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Punkman het volgende:
Goffer, er is een grote kans dat je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt.
Nou dokter, heeft u de komende 6 maanden even tijd ?
Ik had een 7.
Nou niet dramatisch gaan doen hè?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Punkman het volgende:
Goffer, er is een grote kans dat je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt.
Nou dokter, heeft u de komende 6 maanden even tijd ?
zelfs als je 0 scoort heb je borderlinequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 0, maar misschien heb ik het dan nog steeds wel
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs als je 0 scoort heb je borderline
Het is een echt grensgeval ja..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs als je 0 scoort heb je borderline
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
(Je moet minimaal 41 halen om bij het clubske te mogen)
Ze zijn makkelijk te manipuleren he? (Maar ik had hem wel vrij eerlijk ingevuld al kon je bij elke vraag inderdaad zien waar het heen ging.quote:
Serieuze of grappige?quote:
dies beter ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:
NEXT
http://www.jellinek.nl/test-uw-kennis-of-gebruik/test-uw-gebruik/
(kies internet)
sites met als titel 'durf te denken' kan ik niet echt serieus nemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
Test hoe normaal je bent!
https://www.durftedenken.nl/
Hier net zo vrij eerlijk ingevult. Bij mij zit het hem vooral in logisch denken, goed kunnen focussen, opmerkzaam zijn en goed in mijn eentje kunnen werken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn makkelijk te manipuleren he? (Maar ik had hem wel vrij eerlijk ingevuld al kon je bij elke vraag inderdaad zien waar het heen ging.)
ik was binnen 30 minuten veranderd van gemiddeld naar bovengemiddeld en ik heb beide keren niet gelogenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier net zo vrij eerlijk ingevult. Bij mij zit het hem vooral in logisch denken, goed kunnen focussen, opmerkzaam zijn en goed in mijn eentje kunnen werken.
Die ga ik doen! lolquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
lol. al die vragen gingen één richting op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoort erbij, gefeliciteerd, ... dat meen ik, echt
simpel... PORNOquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef isax het volgende:
7. Hoe vaak verdring je een vervelende gedachte door over internet te fantaseren?
wacht wacht, wat bedoelen ze hier mee?
eens... je kunt zonder te jokken heel makkelijk manipuleren... maar gelukkig kun je daarom ook meteen een afspraak maken. ..dat scheeltquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef Gert het volgende:
Onzinnige tests, want ze zijn veel te doorzichtig. De kans op manipulatie (bewust of onbewust) omdat je graag een bepaald etiket wil scoren of juist niet, is levensgroot.
Groetje van een Munchhausen by proxy-narcist.
Ik was er nog niet aan begonnen ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
Die testen slaan nergens op, stop er maar mee.
Het valt alles meequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Braindead2000 het volgende:
NEXT
(kies internet)
zullen we dan maar bellen schatje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef Joezi het volgende:
Die testen slaan nergens op, stop er maar mee.
Sommige vragen dwingen je een gunstig antwoord te geven (dat je niet verslaafd ben) maar ze houden er dan geen rekening mee dat iemand de hele dag aan het internetten is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef isax het volgende:
7. Hoe vaak verdring je een vervelende gedachte door over internet te fantaseren?
wacht wacht, wat bedoelen ze hier mee?
Oeh Ayan Rand!quote:
Welke test is dat ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef isax het volgende:
Je scoort 23 puntenJ
Je scoort daarmee minder dan 50 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid.
niet verslaaft aan het internet
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
Hetzelfdequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef Ygritte het volgende:
Aristoteles
Normaal
Niet normaal
Je bent:
wonderlijk
Want je bent het ideaal van Aristoteles!
Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.
In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
Komt goed schatje..je bent hier onder gelijkgestemdenquote:
Die heb ik ook! Wij zijn gewoon perfect!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
Aristoteles
Normaal Niet normaal
Je bent:
wonderlijk
Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Je bent een bemiddelaar. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.
In deze tijd is het zeldzaam om in balans te zijn. Al vinden normale mensen zelfontwikkeling ook extreem belangrijk, ze zijn niet zo perfect als jij.
Het bewijs, je reinste flauwekul ......quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
Aristoteles
Normaal Niet normaal
Je bent:
wonderlijk
De gluurbuur!quote:
Rembo en Remboquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
De gluurbuur!![]()
![]()
![]()
Gaat dit zien! MET Liesje! (da's die met het luie oog)
Speakers voluit en genieten! Niet te gleuuuuuuve!![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Komt goed schatje..je bent hier onder gelijkgestemden
Die had ik ook... maar is zo niet ikkequote:
27, ik hoef me geen zorgen te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
categorie: internet
ik ook precies dezelfdequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag het ja
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dit is.
Oh op die had ik 23. Ik kan makkelijk dagen niet internetten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
27, ik hoef me geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
Nou, na al dat slechte nieuws is di t toch wel weer even welkom.
ha dat zijn er al 4quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die had ik ook... maar is zo niet ikke
Die van mij klopt wel aardig. Ik ben walgelijk perfectionistisch en goed in zelfreflectie.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die had ik ook... maar is zo niet ikke
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij klopt wel aardig. Ik ben walgelijk perfectionistisch en goed in zelfreflectie.
dan ben ik echt niet normaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
de curieus loopt aan kop volgens mij al 4.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij klopt wel aardig. Ik ben walgelijk perfectionistisch en goed in zelfreflectie.
Ik had 53. Internetverslaafdenpartyquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
27, ik hoef me geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
Nou, na al dat slechte nieuws is di t toch wel weer even welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |