abonnement Unibet Coolblue
pi_141537680
Zelfs nadat ik "Abraham"al heb gezien begrijp ik alle commotie omtrent deze wielersport gewoon niet. Bespaar mij alle redenen waarom het wel zo een geweldige 'sport' is want die ken ik nu allemaal wel, feit is en blijft dat het in mijn ogen gewoon je reinste onzin is om deze sport zo belangrijk te maken in de media en bij een klein deel van het EU volk.



Fietsers die zoals het heet de natuur trotseren :') en rondjes rijden in die nauw sluitende pakjes die bezaait met allerlei stickers zijn. |:( en waar er af e toe een bij een bocht de berm invliegt.(dat is dan wel weer leuk)

Kijk ik nog liever naar een partij cricket!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juni 2014 @ 17:06:20 #2
862 Arcee
Look closer
pi_141537724


Dit topic gaat vanaf nu over midgetgolf.
  woensdag 25 juni 2014 @ 17:06:44 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 juni 2014 @ 17:06:57 #4
862 Arcee
Look closer
pi_141537758
quote:
Midgetgolf

Midgetgolf of het in Vlaanderen gebruikelijkere minigolf is een sport en een populaire vakantiebezigheid. De bedoeling is een parcours van 18 holes met zo min mogelijk slagen af te leggen. Het spel is een variant op golf, met het verschil dat bij golf grote afstanden moeten worden overbrugd en met midgetgolf slechts enkele meters. Midgetgolf wordt ook in competitieverband gespeeld, in de Verenigde Staten zelfs professioneel.
pi_141538083
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')