SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaagquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Algerije 1X.
[..]
Dat noemt men de totale ommekeer. Theorie van L. Christodoulopoulos (1956)![]()
Hoe weet je dat ik Pirlo heb?quote:Hoe doet pirlo het bij jou?
Hij doet het wel redelijk. Niet echt dat hij heeft weten te imponeren, maar ook niet zo slecht dat ik me aan hem stoor.
Pirlo is sowieso een baas. Ik speel liever met hem dan met een TOTS Cerci ofzo
![]()
Heb je toegevoegdquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik Pirlo heb?
Hij doet het wel redelijk. Niet echt dat hij heeft weten te imponeren, maar ook niet zo slecht dat ik me aan hem stoor.
Pirlo is sowieso een baas. Ik speel liever met hem dan met een TOTS Cerci ofzo
ging ff je team bekijken. Ik ga pirlo nu ff testen
![]()
Niet echt veel interessante dingen. Heb maar wat bets geplaatst zodat de wedstrijden leuker zijn. Zoals DNB Iran.quote:![]()
Gewoon Hernanes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je toegevoegdging ff je team bekijken. Ik ga pirlo nu ff testen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit met Pirlo gespeeld, maar met Hernanes des te meer. Vanaf het begin van FUT14 in mijn team gehad, en er nooit meer uit verdwenen. Om een of andere reden speelt hij echt briljant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je gaat toch IF Pirlo niet vervangen voor 1 of andere kut BraziliaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je die kan combineren met de bruynequote:Op woensdag 25 juni 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nooit met Pirlo gespeeld, maar met Hernanes des te meer. Vanaf het begin van FUT14 in mijn team gehad, en er nooit meer uit verdwenen. Om een of andere reden speelt hij echt briljant.bohhh baas
![]()
@Rijst
NIG-ARG
handicap 1-0 argentinie
CS 0-4
ECU-FRA
2
Benzema to scorePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat Argentinië zo in vorm is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je die kan combineren met de bruynebohhh baas
![]()
@Rijst
NIG-ARG
handicap 1-0 argentinie
CS 0-4
ECU-FRA
2
Benzema to score![]()
omdat Nigeria het verschil tussen een bal en een voetbalschoen nog niet zietquote:
die zouden zelfs van ivoorkust verliezen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nigeria - Argentinie vind ik een beetje tricky om op in te zetten. Argentinie is een klasse beter (ook al zijn ze niet in vorm), maar wellicht laten ze het volledig lopen (want toch al geplaatst)...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar Nigeria heeft voldoende aan een gelijkspel, die parkeren de bus dus gewoon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat Nigeria het verschil tussen een bal en een voetbalschoen nog niet ziet
die zouden zelfs van ivoorkust verliezen.![]()
alles op colombia
helaas heb ik niks meer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nigeria - Argentinie vind ik een beetje tricky om op in te zetten. Argentinie is een klasse beter (ook al zijn ze niet in vorm), maar wellicht laten ze het volledig lopen (want toch al geplaatst)...
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het positiespel was toch ook echt gewoon slecht hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met een gelijkspel staat Argentinie ook eerste.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.![]()
dat klopt lekker elkaar in de weg lopen met 3 man op de penaltystipquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het positiespel was toch ook echt gewoon slecht hoor![]()
zelfs dan zit er nog value in handicap argentinie @2.4![]()
is toch mooi dat het enige grote land dat aan de kant van het schema bij oranje komt er geen pepernoot van kan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gevaar van onderschatting ligt wel op de loer...mensen denken blijkbaar dat we al in de halve finale staanquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat klopt lekker elkaar in de weg lopen met 3 man op de penaltystip![]()
zelfs dan zit er nog value in handicap argentinie @2.4![]()
is toch mooi dat het enige grote land dat aan de kant van het schema bij oranje komt er geen pepernoot van kan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee hoor Costa rica leuk ploegje, en als NL net als tegen chili speelt zie ik ze ook nog niet zomaar van mejico winnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gevaar van onderschatting ligt wel op de loer...mensen denken blijkbaar dat we al in de halve finale staanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Agh voor 10k per maand wil ik ook wel moslim worden
Nou sorry, maar ik heb bepaalde principes, en die zijn echt niet te koop voor een schamele 10% loonsverhoging.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
fixedquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb bepaalde principes, en die zijn echt niet te koop voor een schamele 10% loonsverlaging.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is een vergoeding die er bovenop komt toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik heb bepaalde principes, en die zijn echt niet te koop voor een schamele 10% loonsverhoging.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan nooit meer gehaktballen eten? No way Joséquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Agh voor 10k per maand wil ik ook wel moslim worden![]()
Als je terugkomt gewoon je certificaat verscheuren en heerlijk een biertje opentrekken en een baconburger makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan nooit meer gehaktballen eten? No way José
ze komen achter je aan hoor, die gasten zijn suarez gek.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je terugkomt gewoon je certificaat verscheuren en heerlijk een biertje opentrekken en een baconburger makenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
serieus?twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 25-06-2014 om 15:15:32Bij Argentinië-Nigeria 1-0 en Iran-Bosnië 1-0 wordt er geloot voor een plek in de volgende ronde. Kan zomaar gebeuren. reageer retweet
![]()
![]()
Zo heb ik het niet gelezen, maar zou kunnen ja. Nou ja, als dat er bovenop komt is het dus 110%. Dat zou een overweging waard kunnen zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is een vergoeding die er bovenop komt toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is in het verleden ook al gebeurd hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:23 schreef Dudeweiser het volgende:
serieus?twitter:JeroenElshoff twitterde op woensdag 25-06-2014 om 15:15:32Bij Argentinië-Nigeria 1-0 en Iran-Bosnië 1-0 wordt er geloot voor een plek in de volgende ronde. Kan zomaar gebeuren. reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jup gelijke punten gelijke goals voor gelijke goals tegen gelijk onderling resultaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:23 schreef Dudeweiser het volgende:
#FreeTrapz![]()
Jeroen Elshoff is wel een baas omdat hij Alter Bridge luistert.. ja, dat heb ik opgezochtnadat het hier werd gezegd. En het is een goede commentator.
![]()
Het is 10.000 geen 1000 hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet gelezen, maar zou kunnen ja. Nou ja, als dat er bovenop komt is het dus 110%. Dat zou een overweging waard kunnen zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
preciesquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jeroen Elshoff is wel een baas omdat hij Alter Bridge luistert.. ja, dat heb ik opgezochtkan Argentinië er dan ook gewoon uitgegooid worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is in het verleden ook al gebeurd hoor.![]()
wat een tyfes herriequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jeroen Elshoff is wel een baas omdat hij Alter Bridge luistert.. ja, dat heb ik opgezochtnadat het hier werd gezegd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Blijkbaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan Argentinië er dan ook gewoon uitgegooid worden?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nja, ik hou meer van elektronische muziek. Verder kan ik intens genieten van mannen als B.B. King, Prince, James Brown, etc. Dus wat hier al vaker gesuggereerd is: ik ben inderdaad een North Sea Jazz bezoekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je dat al herrie noemt ben je niet veel gewend.
Lee fieldsquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik hou meer van elektronische muziek. Verder kan ik intens genieten van mannen als B.B. King, Prince, James Brown, etc. Dus wat hier al vaker gesuggereerd is: ik ben inderdaad een North Sea Jazz bezoeker![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tuurlijk niet serieus: het gaat tussen Nigeria en Iran bij loting.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
not sure if serious....
tevens is het 111%gr gr
En die ene procent moet je me maar vergeven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hou echt van soul, jazz en bluesquote:
Maar rock-achtige shit, nee..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wie stelt er nu zo een vraagquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet serieus: het gaat tussen Nigeria en Iran bij loting.
En die ene procent moet je me maar vergeven![]()
moet wel bovenaan in de voetbalpoule staan, riekt naar vrouwelijke trekjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook niet op blues gebaseerde rock?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hou echt van soul, jazz en blues
Maar rock-achtige shit, nee..Ten years after, Cream enz enz
Ik moet wel bekennen dat ik ook niet de stand van iedere poule uit mijn hoofd weet. Maar deze wist ik dan weer wel. ook omdat ik Argentinie in een aantal poules als eindwinnaar heb (quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie stelt er nu zo een vraag![]()
moet wel bovenaan in de voetbalpoule staan, riekt naar vrouwelijke trekjes.)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
doelde meer op de vraag of argentinie er dan ook uitgeloot kon worden, neem aan dat hij opgezocht heeft of ze bovenaan staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik ook niet de stand van iedere poule uit mijn hoofd weet. Maar deze wist ik dan weer wel. ook omdat ik Argentinie in een aantal poules als eindwinnaar heb ()
#FreeTrapz![]()
Ik weet niet wat het is. Ik kan ook niet alles even goed waarderen van Prince overigensquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook niet op blues gebaseerde rock?Ten years after, Cream enz enz
Reggae mag ik trouwens ook niet vergeten te noemen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is. Ik kan ook niet alles even goed waarderen van Prince overigens
Reggae mag ik trouwens ook niet vergeten te noemen
Holy shit ze stijgen als een mafrakiequote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
opgepikt voor 180K en 80KRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan je kijken wat de prijs van tots toure is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
opgepikt voor 180K en 80K
Welke site is dat trouwens ook alweer?![]()
![]()
Ja die prijzen zijn echt enorm gestegen, had dag na de WC mode launch twee volledige TOTS/IF teams gemaakt, toen ik dat pas allemaal weer verkocht had ik 600k winst ofzo![]()
![]()
877K futdbquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je kijken wat de prijs van tots toure is?
Welke site is dat trouwens ook alweer?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nu de consumables nogquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Holy shit ze stijgen als een mafrakiedan is het pas feest
#FreeTrapz![]()
Playstation is ook duurder dan Xbox )=
Ga denk een team maken zonder dat ik over de vleugels speel. Heb niet het idee dat het nodig is meer![]()
Sick, heel de Dam is ontruimd. Bommelding. WE GAAN ERAAAAAAAN
Jezus, het gebied is zo groot uitgebreid dat het wel lijkt alsof er een atoombom ligt
Er bekeren 10 kraanmachinisten en het is gelijk hommeles.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:07 schreef DuTank het volgende:
Sick, heel de Dam is ontruimd. Bommelding. WE GAAN ERAAAAAAANRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
word amstel ook al ontruimdquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:08 schreef DuTank het volgende:
Jezus, het gebied is zo groot uitgebreid dat het wel lijkt alsof er een atoombom ligtmooi op tijd naar huis
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er bekeren 10 kraanmachinisten en het is gelijk hommeles.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Het is nog onbekend waar de bommelding is binnengekomen en uit welke hoek deze afkomstig is. De politie kon daar nog geen details over geven.Jij weet blijkbaar meer?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Confetti het volgende:
Je kunt best wat spektakel teweeg brengen met een pre-paid kaartjeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh shit..quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Jij weet blijkbaar meer?![]()
AIVD leest altijd mee.
Confetti kan dadelijk dus de BBE op bezoek verwachten.
Ik denk het nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
word amstel ook al ontruimdmooi op tijd naar huis
Hopelijk blijft wel de KFC overeind
Misschien wel een paar brokstukken op de ArenAquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk het nietHopelijk blijft wel de KFC overeind
Ach, we hebben voorlopig geen nieuwe koning(in) nodig, en sinds Ajax haar titel niet mag vieren op De Dam, is dat ding toch nergens meer goed voor.
Bom erop dus.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan hoop ik dat die mijn huis missenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wel een paar brokstukken op de ArenA
Maar inmiddels is er 400 meter vanaf de Beijenkorf al afgezet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij woont vlakbij de arena?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die mijn huis missen
Maar inmiddels is er 400 meter vanaf de Beijenkorf al afgezet.
Hmmm zal wel chaos zijn bij CSquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar inmiddels is er 400 meter vanaf de Beijenkorf al afgezet.![]()
Pure jaloezie van die Chilenen misschien? Is er geen panfluit-groep op de Dam gespot vanochtend?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar inmiddels is er 400 meter vanaf de Beijenkorf al afgezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Peruquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pure jaloezie van die Chilenen misschien? Is er geen panfluit-groep op de Dam gespot vanochtend?
Allemaal gasten met lama's en chullo mutsen, gewoon op een grote hoop gooien.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, maar wel tussen de Beijenkorf en de Arena in. Ongeveerquote:
Waarom schrijf je het steeds verkeerd man, je woont er zo dichtbijquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar wel tussen de Beijenkorf en de Arena in. Ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oké, sorry. ArenA.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het steeds verkeerd man, je woont er zo dichtbij
Twee Belgische vrouwen met hun kinderen hebben de tickets voor One Direction in de auto liggen en die staat geparkeerd in de parkeergarage van de Bijenkorf. Drama! Want nu kunnen ze niet gaan.
Nee, Bijenkorfquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oké, sorry. ArenA.
Twee Belgische vrouwen met hun kinderen hebben de tickets voor One Direction in de auto liggen en die staat geparkeerd in de parkeergarage van de Bijenkorf. Drama! Want nu kunnen ze niet gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zit dus gewoon vlak naast DuTank nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar wel tussen de Beijenkorf en de Arena in. Ongeveer
#FreeTrapz![]()
Ik woon 5 minuutjes fietsen van Amstelstation afquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zit dus gewoon vlak naast DuTank nu
Weet ik, daarom typte ik het daarna wel goedquote:
Als dat geen neuken wordt...quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zit dus gewoon vlak naast DuTank nuNAC Breda
Rèsbaarge![]()
OMG, ik heb weer een kneus medewerker bij EA aan de chat. Ik was maar even naar de chat gegaan om te vragen wat het probleem. hij zegt dat het aan Xbox live ligt maar die kneus snapt er helemaal niks van. Het is een ingame message en niks met Xbox live te maken. gewoon dat menuutje met fifa points komt niet tevoorschijn omdat ik een melding krijg ingame![]()
ik werk 5 minuutjes fietsen van Amstelstation afquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuutjes fietsen van Amstelstation af
#FreeTrapz![]()
Ja of die wassenbeelden gesmolten dalijk als die bom ontploftquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef Rijst het volgende:
straks gaan ze naar pathe. zit je lekker filmpje te kijken en dan moet je wegHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toch geen coins kopen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef Maver24 het volgende:
OMG, ik heb weer een kneus medewerker bij EA aan de chat. Ik was maar even naar de chat gegaan om te vragen wat het probleem. hij zegt dat het aan Xbox live ligt maar die kneus snapt er helemaal niks van. Het is een ingame message en niks met Xbox live te maken. gewoon dat menuutje met fifa points komt niet tevoorschijn omdat ik een melding krijg ingame
Maar je FIFA points menu heeft te maken met de Xbox Store (of hoe het ook mag heten)...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ooeehquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik werk 5 minuutjes fietsen van Amstelstation afWaar precies? Of ga je dat niet zeggen?
Heb je wifi in de keet of gewoon 3G?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik werk 5 minuutjes fietsen van Amstelstation af![]()
*knijp me wakker*quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:08 schreef DuTank het volgende:
Jezus, het gebied is zo groot uitgebreid dat het wel lijkt alsof er een atoombom ligt![]()
businessparkquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ooeehWaar precies? Of ga je dat niet zeggen?
![]()
@zhano gewoon wifi natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Jawel ik ga wel coins kopen maar ik wil gewoon even weten wat het probleem nu is maar die kneus bij EA snapt er helemaal niks van. Op de xbox one werkt het namelijk wel gewoon. Op de xbox360 werkt het dus niet. Ligt het dan aan Xbox Live ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch geen coins kopen?
Maar je FIFA points menu heeft te maken met de Xbox Store (of hoe het ook mag heten)...![]()
iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch geen coins kopen?
Maar je FIFA points menu heeft te maken met de Xbox Store (of hoe het ook mag heten)...
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zou best kunnen dat ze verschillende protocollen hebben om verbinding te maken met de Market en misschien heeft 1 van die twee een probleem..quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
Jawel ik ga wel coins kopen maar ik wil gewoon even weten wat het probleem nu is maar die kneus bij EA snapt er helemaal niks van. Op de xbox one werkt het namelijk wel gewoon. Op de xbox360 werkt het dus niet. Ligt het dan aan Xbox LiveRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind je een goeie gozer, maar we gaan hier in Amsterdam dalijk allemaal kei kapot omdat we worden aangevallen door terroristen en jij maakt je druk om FUTquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jawel ik ga wel coins kopen maar ik wil gewoon even weten wat het probleem nu is maar die kneus bij EA snapt er helemaal niks van. Op de xbox one werkt het namelijk wel gewoon. Op de xbox360 werkt het dus niet. Ligt het dan aan Xbox Live ?![]()
Ja ik las het net. heb AT5 even opgezet. zal wel vals alarm zijn denk ik hoor. niet zo druk makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind je een goeie gozer, maar we gaan hier in Amsterdam dalijk allemaal kei kapot omdat we worden aangevallen door terroristen en jij maakt je druk om FUT![]()
![]()
ik bescherm de chickies op de HvA welquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja ik las het net. heb AT5 even opgezet. zal wel vals alarm zijn denk ik hoor. niet zo druk maken
#FreeTrapz![]()
Van der Gijp zal wel niet meer komen omdat hij weer overspannen isquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
Straks weer VI oranje
Hopelijk weer zon topshow als gisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Been en die gay van Twente komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
Straks weer VI oranje
Hopelijk weer zon topshow als gisteren
Denk het niet![]()
Ja hij zat zich echt op te windenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van der Gijp zal wel niet meer komen omdat hij weer overspannen is
En Hans tegen Nico
AFSCHUWELIJKE MAN!!![]()
Been vind ik echt een topgastquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Been en die gay van Twente komen
Denk het niet
Durft gewoon tegen Gijp en Derksen in te gaan, wat je bij andere nog wel eens mist.
Die flessengooiert heb ik ook erg weinig mee ja .![]()
Gijp heeft leuke anekdotes, maar is soms zo vreselijk irritant met het onderbreken van mensen. En die negativiteit van dit wk is ook jammer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van der Gijp zal wel niet meer komen omdat hij weer overspannen is![]()
Been is een blijft een baas (zelfs na zijn rampenseizoen bij Feyenoord).
Rijst, ik heb haar gevonden geloof ik
Deze zocht je toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waterstofbom?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:08 schreef DuTank het volgende:
Jezus, het gebied is zo groot uitgebreid dat het wel lijkt alsof er een atoombom ligt![]()
Ja, Been is ook wel prima. Viel me inderdaad wel op dat hij er tegenin ging gelijk aan het begin. Ik weet alleen niet meer waar het over gingquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Been vind ik echt een topgast
Durft gewoon tegen Gijp en Derksen in te gaan, wat je bij andere nog wel eens mist.
Die flessengooiert heb ik ook erg weinig mee ja .![]()
lief kindquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Deze zocht je toch
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Deze zocht je toch
[ afbeelding ]![]()
![]()
jaaaaa waar heb je deze gevonden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Deze zocht je toch
[ afbeelding ]![]()
Gijp zei iets van dat het niet om aan te zien was en Been zat in het kamp van resultaat teltquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, Been is ook wel prima. Viel me inderdaad wel op dat hij er tegenin ging gelijk aan het begin. Ik weet alleen niet meer waar het over ging
Dacht ik.![]()
Oja, dat was het inderdaad. Vind ik ook, want als we 4 3 3 zouden spelen en je gaat met 4 0 af tegen Spanje dan is het ook niet om aan te zienquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gijp zei iets van dat het niet om aan te zien was en Been zat in het kamp van resultaat telt
Dacht ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack![]()
![]()
Mooi toen Gerard hem een zure man noemdequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vond het sowieso maar een nare vent. Ook in de afleveringen hiervoor![]()
![]()
ik doe meequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 5 euro wedstrijdspanning kopen.![]()
Ik heb over 2.5 bij Bosnie omdat Iran goals en een overwinning nodig heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
iran en goals maken, ik zie t nog niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb over 2.5 bij Bosnie omdat Iran goals en een overwinning nodig heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee maar als Iran goals wil maken komt er wss ruimte voor Bosnie. Maar we zullen idd zien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iran en goals maken, ik zie t nog niet gebeuren.![]()
![]()
Wil vanavond ook eens een wedje gaan leggen, welke site is dit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was nep van Thadquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:59 schreef el-blanchito het volgende:
Wie had gisteren trouwens z'n hele stufi ingezet?![]()
![]()
Gewoon Unibetquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:58 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wil vanavond ook eens een wedje gaan leggen, welke site is dit?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Napoleongames krijg je 50 euro gratis. Hoef je niet te storten. Tijdelijke actie.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
he echt een goeie grap jongenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, dat is het lastige van Amsterdam, als het weg is zal niemand het missenhanden kletsen op de dijen, alles.
#FreeTrapz![]()
En was het een beetje beestachtig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Perongeluk doorgeklikt op een tegenstander met de team naam: BEAST FCNAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij zal eerder geschrokken zijn van FC toefjes denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En was het een beetje beestachtig?
#FreeTrapz![]()
Welke versie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom is super street fighter zo lastig?![]()
gmail werkte niet he?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Napoleongames krijg je 50 euro gratis. Hoef je niet te storten. Tijdelijke actie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die gratis is. IV Arcade? Speelde tegen een of andere aids afrikaan met vuurballen. Viel niet tegen te vechten johquote:
Boh nu heb ik Cammy die is goed.![]()
Amsterdam is er nog zo te zienquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he echt een goeie grap jongenhanden kletsen op de dijen, alles.
![]()
Ik was altijd wel fan van die spellen, op de PS1 had ik Street Fighter EX2+ en dat was pas een bazenspelquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die gratis is. IV Arcade? Speelde tegen een of andere aids afrikaan met vuurballen. Viel niet tegen te vechten joh![]()
![]()
Je moet met Blanka gaan spelen, is het makkelijkst voor noobsquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die gratis is. IV Arcade? Speelde tegen een of andere aids afrikaan met vuurballen. Viel niet tegen te vechten joh![]()
Download het nu dan. Is gratisquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was altijd wel fan van die spellen, op de PS1 had ik Street Fighter EX2+ en dat was pas een bazenspelCammy is goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet met Blanka gaan spelen, is het makkelijkst voor noobs![]()
![]()
Accounting ja?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Studenten 10 binnen voor Financial Accounting![]()
dikke 5,6
Weinig gedaan of? Ik vind dat vaak niet heel pittig in vergelijking met finance![]()
![]()
Ik zou het niet vertrouwen. Wieisboos daar hebben we sinds gister niks meer van gehoord. Misschien is hij wel opgepakt ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk al 10x besproken, maar is het niet een beetje gek om dit te vragen?![]()
ja ik ben er niet zo goed inquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Accounting ja?
Weinig gedaan of? Ik vind dat vaak niet heel pittig in vergelijking met financeal die standaardjournaalposten uit mijn hoofd leren had ik geen zin in
je moet hem wel op nederlands zetten hequote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk al 10x besproken, maar is het niet een beetje gek om dit te vragen?![]()
![]()
Je bent er dus wel goed in je was gewoon luiquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik ben er niet zo goed inal die standaardjournaalposten uit mijn hoofd leren had ik geen zin in
[..]
je moet hem wel op nederlands zetten he
Heb ik ook vaak last van![]()
![]()
als je uitbetaald wil krijgen nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
moeten toch checken of jij het echt bent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik ben er niet zo goed inal die standaardjournaalposten uit mijn hoofd leren had ik geen zin in
[..]
je moet hem wel op nederlands zetten heJa ok, maar dan nogquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je uitbetaald wil krijgen niet![]()
moeten toch checken of jij het echt bent.
tsja bij unibet vragen ze achteraf pas om een kopie van je ID, maar dat vertrouwen we dan weer welquote:![]()
![]()
he doe je het lekker niet, niet hun probleemquote:![]()
eng he inschrijven bij een bookiewie weet jatten ze je ID nummer.
#FreeTrapz![]()
Ja weet ik veel, ik ben daar niet mee bekendquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he doe je het lekker niet, niet hun probleem![]()
eng he inschrijven bij een bookiewie weet jatten ze je ID nummer.
Rijbewijs kan dus niet?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb mijn rijbewijs gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik ben daar niet mee bekend
Rijbewijs kan dus niet?![]()
Italië uitgeschakeld, beginnen ze met modder te smijten![]()
http://www.nu.nl/wk-voetb(...)e-uitschakeling.htmlNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet echt netjes van die trainer. Balotelli heeft wel een punt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Italië uitgeschakeld, beginnen ze met modder te smijten![]()
http://www.nu.nl/wk-voetb(...)e-uitschakeling.html![]()
Ik 14 schoten, hij 2. Uitslag 1-1. Het bekende receptquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En was het een beetje beestachtig?Niet echt beestachtig dus. Daarna een 2-0, die 92 Hazard vind ik wel erg goed hoor
Misschien placebo effect
![]()
had maar een andere email gebruikt, all in maar gelijk gegaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel. Alleen 4 uur later kreeg ik die pas.
35 op Ecu - Fra over 2,5
Fra win, Arg win combo 10 euro
En 5 euro op Sakho to score
Ik 30 op Bosnie en 10 op Dzeko to score first goal.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Rijst het volgende:
mn geldo p bosnie en argentinie gezet. come onnnnn guysRossoneri siamo noi.![]()
Haha, ik splitte 50-50 op Colombia en Ivoorkust gister.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
had maar een andere email gebruikt, all in maar gelijk gegaan
35 op Ecu - Fra over 2,5
Fra win, Arg win combo 10 euro
En 5 euro op Sakho to score![]()
Same oldquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 14 schoten, hij 2. Uitslag 1-1. Het bekende receptNiet echt beestachtig dus. Daarna een 2-0, die 92 Hazard vind ik wel erg goed hoor
Misschien placebo effect
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, als Prandelli dat echt heeft geroepen is dat een rare actie. Balo stond wel 3 keer in de basis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Niet echt netjes van die trainer. Balotelli heeft wel een punt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zal voor je biddenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik 30 op Bosnie en 10 op Dzeko to score first goal.![]()
lekker chasenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha. Komt wel goed joh. En anders gewoon 100 op Frankrijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow dat is echt slim. Mag ik die tactiek ook gebruiken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha soort van rouletteverdubbelingstactiek alleen dan op wedstrijden![]()
![]()
Alleen is de quote bij de roulette tactiek 2.00. En Frankrijk staat op 1.60. Klein detail misschien hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha soort van rouletteverdubbelingstactiek alleen dan op wedstrijden![]()
Jonge, ik maakte een geintje..quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen is de quote bij de roulette tactiek 2.00. En Frankrijk staat op 1.60. Klein detail misschien hoorRossoneri siamo noi.![]()
Je kan die tactiek beter toepassen met rode kaarten. Bij landen die van oudsher pittige wedstrijden uitvechten, en wedstrijden waar het alles of niets is. Net als gisteren Uruguay - Italië.![]()
Er is vanmiddag geld van mijn gewone bankrekening afgehaald door Paypal Europa. Maar als ik op de site van paypal kijk staat die betaling er niet tussen.quote:![]()
ik bid voor je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:51 schreef Rijst het volgende:
kuuuuut had pereluk op nigeria geklikt. dacht dat ze thuis speelde![]()
dat is waarschijnlijk om je rekening te bevestigen, hoeveel was het?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er is vanmiddag geld van mijn gewone bankrekening afgehaald door Paypal Europa. Maar als ik op de site van paypal kijk staat die betaling er niet tussen.![]()
Nee heb al een aantal jaren die rekening. 10 eu.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk om je rekening te bevestigen, hoeveel was het?![]()
Dit is een goede !quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:55 schreef Toefjes het volgende:
5 overtredingen of meer op Messi: 2.80. Als funbet meegepikt.
Kan die op napoleon?![]()
Jep net gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is een goede !
Kan die op napoleon?![]()
Geen idee. Ik ben gisteren m'n bonus kwijtgeraakt door Griekenlandquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is een goede !
Kan die op napoleon?Heb m op unibet. Maar volgens mij is Napoleon gewoon unibet in een ander jasje. Maar zou maar opschieten
![]()
http://www.vipcoinsfifa.com/
mensen al ervaring met deze website toevallig?
scheelt toch de helft met MMOGA..![]()
Site van hun is traagquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben gisteren m'n bonus kwijtgeraakt door GriekenlandHeb m op unibet. Maar volgens mij is Napoleon gewoon unibet in een ander jasje. Maar zou maar opschieten
![]()
![]()
Dit is wel ziek goedkoopquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:58 schreef Downstar het volgende:
scheelt toch de helft met MMOGA..Kan ik voor 15 euri mn Ibrahimovic upgraden naar een TOTS Ibra
![]()
Ik koop altijd bij deze: fifa14.vipmmobank.comquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:58 schreef Downstar het volgende:
scheelt toch de helft met MMOGA..
Al iets van 6x wat besteld en altijd binnen een kwartiertje binnen gekregen. Heel erg goedkoop ook![]()
![]()
lol Musa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup vriend van me heeft er ook al een paar keer besteld, hij bestelde er een voor meer dan 30 euro en hij moest zijn ID laten zien. Ik persoonlijk heb het nog nooit gehad, dus ik denk dat het alleen met grote bedragen gebeurt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmmm die zijn ook niet duur nee..
en dus wel trustfull volgens jou?
Ik mis gvd alles zo![]()
We zijn met een aantal mensen in dit forum aan het posten. Nu gaat het vooral over Nigeria - Argentinië.quote:![]()
blijft geldverspilling johquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is wel ziek goedkoopKan ik voor 15 euri mn Ibrahimovic upgraden naar een TOTS Ibra
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja ik doelde op de 2 snelle goalsquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn met een aantal mensen in dit forum aan het posten. Nu gaat het vooral over Nigeria - Argentinië.![]()
![]()
Pipita is echt hopeloos uit vorm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik had ook niet doorgeklikt op PS coins, die goedkope prijs was voor Android coins... Is dat FUT op de PC?quote:![]()
![]()
lekker.. kopie van ID sturen naar 1 of andere vage chinees ofzo xD!?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:07 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Jup vriend van me heeft er ook al een paar keer besteld, hij bestelde er een voor meer dan 30 euro en hij moest zijn ID laten zien. Ik persoonlijk heb het nog nooit gehad, dus ik denk dat het alleen met grote bedragen gebeurt.
ik probeer het wel eens met een klein bedrag, betaling is mogelijk via paypal neem ik aan?![]()
Pipita Higuainquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
is dit echt ?!!?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus er is een wedsite waar je gratis geld krijgt? Klinkt prima
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wtf ik lees dat er zo een persconferentie komt op ned1 en ze de wedstrijd in Brazilie even stil leggen daarvoorquote:![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand nog aan het wedden op ingooien?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
bohhh dzekoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BOEMquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik 30 op Bosnie en 10 op Dzeko to score first goal.Rossoneri siamo noi.![]()
Epische misser Iran![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij blij dat het buitenspel was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgt ook iemand dit? http://live.theverge.com/google-io-2014-keynote-liveblog/
Of is dat alleen voor Maver?![]()
Ik lees de nieuwsartikelen achteraf welquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:25 schreef QueZTone het volgende:
Volgt ook iemand dit? http://live.theverge.com/google-io-2014-keynote-liveblog/
Of is dat alleen voor Maver?Wel benieuwd naar wat ze gaan presenteren natuurlijk.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat had ik dat veel gespeeld op de Ps2quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand toevallig nog fifa street liggen voor xbox?![]()
![]()
volg nu 2 wedstrijden, die Google keynote liveblog en deze threads.. niet te doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik lees de nieuwsartikelen achteraf welWel benieuwd naar wat ze gaan presenteren natuurlijk.
![]()
![]()
Gaat lekker met Kun..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 3 is echt aids, met cartoony Crouchquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welke is daarvan de laatste nieuwe? Fifa Street? of Fifa street 3?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]__!!!
![]()
de tweedequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Deel 3 lijkt me nieuwer dan deel 1? Of was er een reboot?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omdat die nergens meer verkrijgbaar isquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]Volgens mij ook de 2de. Maar op bol.com is fifa street 3 duurder.
![]()
Thxquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsjeblieft hughDan maar even kopen.
![]()
De nieuwste is de 3e, maar die moet je echt niet halen. Beste is de 1e of 2equote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zouden een nieuwe next gen Fifa street moeten maken en dan wat realistischer![]()
![]()
wtf Enyeama![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:44 schreef Zhano het volgende:
Reemi, leef je nog? Kun je iets maken om de WC spelers te filteren uit de zoekresultaten oid?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die vorige was wat realistischer, maar dat was geen succes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
De nieuwste is de 3e, maar die moet je echt niet halen. Beste is de 1e of 2e
Ze zouden een nieuwe next gen Fifa street moeten maken en dan wat realistischer![]()
Bij database enzo... Of misschien een knop om die meuk op de complete site aan en uit te zettenquote:![]()
![]()
Hear, hearquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij database enzo... Of misschien een knop om die meuk op de complete site aan en uit te zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fifa street moet je niet realistisch willen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lkkr man dzeko gescoord, ben je blij?quote:![]()
Uiteraard, Bosnie moet nog ff winnen en dan heb ik weer 100 eu verdiend vandaag.quote:Rossoneri siamo noi.![]()
Bij de database kan het wel weg ja, want er is al een aparte world cup databasequote:Op woensdag 25 juni 2014 18:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij database enzo... Of misschien een knop om die meuk op de complete site aan en uit te zetten
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: