SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaagquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Algerije 1X.
[..]
Dat noemt men de totale ommekeer. Theorie van L. Christodoulopoulos (1956)![]()
Hoe weet je dat ik Pirlo heb?quote:Hoe doet pirlo het bij jou?
Hij doet het wel redelijk. Niet echt dat hij heeft weten te imponeren, maar ook niet zo slecht dat ik me aan hem stoor.
Pirlo is sowieso een baas. Ik speel liever met hem dan met een TOTS Cerci ofzo
![]()
Heb je toegevoegdquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik Pirlo heb?
Hij doet het wel redelijk. Niet echt dat hij heeft weten te imponeren, maar ook niet zo slecht dat ik me aan hem stoor.
Pirlo is sowieso een baas. Ik speel liever met hem dan met een TOTS Cerci ofzo
ging ff je team bekijken. Ik ga pirlo nu ff testen
![]()
Niet echt veel interessante dingen. Heb maar wat bets geplaatst zodat de wedstrijden leuker zijn. Zoals DNB Iran.quote:![]()
Gewoon Hernanes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je toegevoegdging ff je team bekijken. Ik ga pirlo nu ff testen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nooit met Pirlo gespeeld, maar met Hernanes des te meer. Vanaf het begin van FUT14 in mijn team gehad, en er nooit meer uit verdwenen. Om een of andere reden speelt hij echt briljant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je gaat toch IF Pirlo niet vervangen voor 1 of andere kut BraziliaanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je die kan combineren met de bruynequote:Op woensdag 25 juni 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nooit met Pirlo gespeeld, maar met Hernanes des te meer. Vanaf het begin van FUT14 in mijn team gehad, en er nooit meer uit verdwenen. Om een of andere reden speelt hij echt briljant.bohhh baas
![]()
@Rijst
NIG-ARG
handicap 1-0 argentinie
CS 0-4
ECU-FRA
2
Benzema to scorePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat Argentinië zo in vorm is?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je die kan combineren met de bruynebohhh baas
![]()
@Rijst
NIG-ARG
handicap 1-0 argentinie
CS 0-4
ECU-FRA
2
Benzema to score![]()
omdat Nigeria het verschil tussen een bal en een voetbalschoen nog niet zietquote:
die zouden zelfs van ivoorkust verliezen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nigeria - Argentinie vind ik een beetje tricky om op in te zetten. Argentinie is een klasse beter (ook al zijn ze niet in vorm), maar wellicht laten ze het volledig lopen (want toch al geplaatst)...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar Nigeria heeft voldoende aan een gelijkspel, die parkeren de bus dus gewoon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat Nigeria het verschil tussen een bal en een voetbalschoen nog niet ziet
die zouden zelfs van ivoorkust verliezen.![]()
alles op colombia
helaas heb ik niks meer'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nigeria - Argentinie vind ik een beetje tricky om op in te zetten. Argentinie is een klasse beter (ook al zijn ze niet in vorm), maar wellicht laten ze het volledig lopen (want toch al geplaatst)...
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het positiespel was toch ook echt gewoon slecht hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met een gelijkspel staat Argentinie ook eerste.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch wil argentinie winnen lijk me, want anders frankrijk dit dat.
en iedereen doet wel alsof he zo enorm slecht was maar als aguero en di maria die 4 eerdere kansen gewoon verzilverd hadden win je gewoon dik.![]()
dat klopt lekker elkaar in de weg lopen met 3 man op de penaltystipquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het positiespel was toch ook echt gewoon slecht hoor![]()
zelfs dan zit er nog value in handicap argentinie @2.4![]()
is toch mooi dat het enige grote land dat aan de kant van het schema bij oranje komt er geen pepernoot van kan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gevaar van onderschatting ligt wel op de loer...mensen denken blijkbaar dat we al in de halve finale staanquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat klopt lekker elkaar in de weg lopen met 3 man op de penaltystip![]()
zelfs dan zit er nog value in handicap argentinie @2.4![]()
is toch mooi dat het enige grote land dat aan de kant van het schema bij oranje komt er geen pepernoot van kan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee hoor Costa rica leuk ploegje, en als NL net als tegen chili speelt zie ik ze ook nog niet zomaar van mejico winnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gevaar van onderschatting ligt wel op de loer...mensen denken blijkbaar dat we al in de halve finale staanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Agh voor 10k per maand wil ik ook wel moslim worden
Nou sorry, maar ik heb bepaalde principes, en die zijn echt niet te koop voor een schamele 10% loonsverhoging.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |