abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:23:33 #1
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_6367469
Misschien oud nieuws, maar goed, ik las het dus net, en wilde het wel ff plaatsen...
In de panorama die ik net las stond een stukje over dat een muntje van 10 Bath overeenkomt met 2 euro die eigenlijk niet meer waard is dan 20 ct..

De munt ziet er bijna exact het zelfde er uit als een 2 euro munt, en past vreemd genoeg ook nog vaak in ouderwetse cola, gok, of parkeer automaten..

Hier stukje uit de Telegraaf:

quote:
AMSTERDAM - De Thaise munt van 10 baht, ongeveer 55 cent, heeft voor een probleem in de automatenbranche gezorgd. Hij lijkt zoveel op de nieuwe munt van 2 euro, dat de automaten moeite hebben om de munten uit elkaar te houden. De automatenbranche zegt het probleem inmiddels te hebben opgelost.
Bron

Er word dan wel gezegd dat de thaise munt in bijna geen enkele automaat meer word geaccepteerd...
In de panorama (van amper een maand oud ofzo) werd verteld dat ze nog in verschillende automaten passen...

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_6367609
oud nieuws

zoek ook eens de artikels waarin staat dat de automaten hier werden aangepast

Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  † In Memoriam † zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:42:51 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6367626
Inderdaad een beetje dubbel.
Gaarne verder in een van de andere topics.

Slotje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')