SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Shit! Gemist!?
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 14-07-2014 16:35:48 ]
Jepquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Is Eddy deze tour weer vaste gast?
Danny was er vorig jaar ook al niet. En Gert een paar keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat deze editie niet zo'n succes wordt. Maar met het wegvallen van Danny Nelissen zal Gert Jakobs wel weer wat vaker mogen opdraven
Je bent wel een kenner he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat deze editie niet zo'n succes wordt. Maar met het wegvallen van Danny Nelissen zal Gert Jakobs wel weer wat vaker mogen opdraven
Ik heb gehoord dat Gert Jacobs niet meer in TdJ komtquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Evertjan het volgende:
Net bij VI Oranje bevestigde Genee en Diekstra dat Erik dit jaar weer reportages gaat maken voor Tour de Jour
Nooit meer is jammer, maar hij hoeft niet elke dag aan te schuiven. Liever Plankaert als vaste gast.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Gert Jacobs niet meer in TdJ komt
Is het alweer 2 jaar geleden dat Danny vaste gast was? Dan heb ik me vergist.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Danny was er vorig jaar ook al niet. En Gert een paar keer.
Ja, Plankaert is ook leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nooit meer is jammer, maar hij hoeft niet elke dag aan te schuiven. Liever Plankaert als vaste gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |