Slaap wel ouwe pik ouwe pijp, ik ga nog ff door.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:31 schreef Baconbus het volgende:
Ik ga m'n chips incashen, voel een dalletje opkomen in de SC.
Fijne nacht, organismes.
Stel je niet aan! Gewoon terug eisen bij Lies!quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
Absoluut geen topic kaap.
Ik open ze niet meer.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:31 schreef Baconbus het volgende:
Fijne nacht, organismes.
Als jij mij serieus neemt dan pas moet je gaan nadenkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus wat grof en dat voor de Dalai Lama
quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:31 schreef Baconbus het volgende:
Fijne nacht, organismes.
Nee serieus, lees maar terug, ik ga ze niet meer openen als ik de laatste ben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan! Gewoon terug eisen bij Lies!
Pleurt op, gek.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lapo is verplicht te openen, zo zijn de regels in deze SC
Fok niet, niks moet ouwe pik ouwe pijp!quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Interessant, houd me op de hoogte.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:33 schreef glasshole het volgende:
Ik ga ff roken, je weet wel, ben over 5 min. terug.
Ik ga niets teruglezen, maar waarom dan niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee serieus, lees maar terug, ik ga ze niet meer openen als ik de laatste ben.
quote:
Ik ben niets verplicht en heb het duidelijk aangegeven dat iedereen hem mag openen van mij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat snapte je niet ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:31 schreef mootie het volgende:
Maar goed, ik snapte punk niet, even teruglezen dan maar.
Over dood, en stelletje mongolen enzulks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat snapte je niet ?
Ben het even kwijt ?
Donkerblond, groene ogen, 1,89 hoog, schoenmaat 44, m'n exen ... en ook m'n buuv, zeggen dat ik een geweldige l.. , nou genoeg maar weer over mij, ik word er verlegen van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jian? Ben jij donker? En lijk je een heel klein beetje op je UI?
Jammer dat jij en Gert niet gaan meeten, ik had gehoopt op een uitgebreid verslag. ±D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |