SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Lugano, die vanwege een blessure zelf niet meespeelde, zei dat hij Suárez niemand had zien bijten. Volgens Lugano is zijn landgenoot in het verleden vaak oneerlijk behandeld bij eerdere incidenten. 'Het ergste van alles vind ik het gedrag van Chiellini. Hij is een grote speler met een enorme status. Hij gaat als sportman huilend en klagend over een tegenstander van het veld af. Ik ben erg teleurgesteld in hem als een man', aldus Lugano.![]()
![]()
Echt onacceptabel idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
chiellini is ook gewoon een lul dat ie Suarez een beuk op zijn tanden geeft![]()
Ik las dit vanochtend ook. Mijn mond hangt nog open van verbazing. Deze meneer mag naast Suarez ook publiekelijk worden gecastreerdquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benzema is trouwens 88 in de WC geworden. Heb ook Hazard, die is 92 inmiddels.. Misschien toch maar daar ook wat potjes doen maar weer.![]()
In WC FUT? Ik heb inmiddels het genoegen gehad om daarin met een aantal spelers met een upgrade te spelen (Perisic, Depay, Matuidi), maar ik heb nog geen enkel verschil gemerkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:40 schreef Toefjes het volgende:
Benzema is trouwens 88 in de WC geworden. Heb ook Hazard, die is 92 inmiddels.. Misschien toch maar daar ook wat potjes doen maar weer.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Perisic, Depay en Matuidi zijn, met alle respect (na de dooddoener : met alle respect volgt er meestal een kut opmerking) toch van een ander kaliber dan Hazard en Benzema.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In WC FUT? Ik heb inmiddels het genoegen gehad om daarin met een aantal spelers met een upgrade te spelen (Perisic, Depay, Matuidi), maar ik heb nog geen enkel verschil gemerkt.![]()
Oh, ik ben de eerste die dat toegeeft. Maar het gaat meer om de vergelijking tussen de spelers voor en na de upgrade; ik merk het verschil gewoon niet. En misschien is er ook wel gewoon geen verschil (in de WC-mode dan).quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Perisic, Depay en Matuidi zijn, met alle respect (na de dooddoener : met alle respect volgt er meestal een kut opmerking) toch van een ander kaliber dan Hazard en Benzema.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou gerust kunnen hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nu al weet dat ik het na 3 potjes toch wel weer gezien heb. Het Aids-gehalte in WC is vele malen erger dan in FUT. En in FUT is het wat leefbaarder sinds de WC modus er is. Het één zal wel te maken hebben met het anderquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oh, ik ben de eerste die dat toegeeft. Maar het gaat meer om de vergelijking tussen de spelers voor en na de upgrade; ik merk het verschil gewoon niet. En misschien is er ook wel gewoon geen verschil (in de WC-mode dan).![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het toch wat anders ervaar. Het aantal pogingen tot kickoff glitches, mensen die alleen maar lb+y spammen, en mensen met ssshh-celebrations zijn echt beduidend minder in WC. Maar dat is slechts mijn ervaring...en ik heb naderhand amper nog de normale FUT gespeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou gerust kunnen hoor, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nu al weet dat ik het na 3 potjes toch wel weer gezien heb. Het Aids-gehalte in WC is vele malen erger dan in FUT. En in FUT is het wat leefbaarder sinds de WC modus er is. Het één zal wel te maken hebben met het anderNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht dat ik het gisteren slecht had gedaan in al die pouls, maar blijkbaar heeft er werkelijk niemand wat van gebakken
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |