Nee verlepte Balkansmoelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Dit zijn niet de dansende negertjes waar ik op hoopte.
Ze kunnen echt alleen zichzelf de schuld geven. Zoveel klasse, en dan zo ego en knullig spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:54 schreef Gert het volgende:
Je zult maar op zo'n manier worden uitgeschakeld.
Al had Ivoorkust het met hun surplus aan kwaliteit al veel eerder kunnen en moeten afmaken.
Jammer!
Als Blatter hem nu 'vergeeft', betekent dat dan het eindelijk het eind van Blatter? Of is zijn schatkist te groot?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee verlepte Balkansmoelen.![]()
God wat ongelofelijk irritant, al die onterechte penalties.
Na de reclame beelden van Suarez, die zich "van geen kwaad bewust is".
Nou, ze moeten zéker ook zichzelf de schuld geven, maar die penalty is van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze kunnen echt alleen zichzelf de schuld geven. Zoveel klasse, en dan zo ego en knullig spelen.
En snel een beetjequote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.![]()
* Punkman gaat mond spoelen.
moet je je overheen zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja..dat kan ik niet ontkennen. Je haar wordt er zacht van en toegegeven het ruikt lekker. Maar toch. Zwitsal=baby.
Thanks, jij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker allen, nog veel foebulplusier
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:00 schreef Persefoneia het volgende:
Slaap lekker allen, nog veel foebulplusier
Klopt. Maar ik vind dat als je zoveel kwaliteit hebt, je het niet op 1 doelpunt verschil moet laten aankomen. Ze hadden makkelijk 4-5 keer kunnen scoren, dan lach je om die 2 doelpunten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ze moeten zéker ook zichzelf de schuld geven, maar die penalty is van de pot gerukt.
Adieu Côte d'Ivoire
[ afbeelding ]
Zegt miss Fantasieloos, die gisteren nog een award heeft gekregen voor meest lamme TT van dit jaar.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt miss Fantasieloos, die gisteren nog een award heeft gekregen voor meest lamme TT van dit jaar.
Ik wilde er eerst nog één of ander uitgekauwd debiel gifje bij plaatsen van een hondje .......quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef Punkman het volgende:
Nu snap ik waarom Jian nooit een nieuwe topic opent![]()
Je hebt haar bij deze verslagen. Valt me tegen van je.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zegt miss Fantasieloos, die gisteren nog een award heeft gekregen voor meest lamme TT van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |