Is het melden wel even waardquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef rene90 het volgende:
Nice review![]()
Misschien voor de noobs nog even een kleine vermelding dat er ook een 1G/4G ROM is, voordat ze denken dat ze een goede aanbieding zien en dan de 1gb ram versie hebben?
Draai je hem dan met de Android die je erbij geleverd hebt gekregen of root je hem?quote:
DHL of welke expressshipment je ook kiest heeft de grootste pakkans.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:42 schreef Blast het volgende:
Bedankt voor de review Downstar!
Na lang gekeken te hebben naar verschillende China phones denk ik dat ik de knoop ga doorhakken en voor de Jiayu G4S ga. (Groot pluspunt is voor mij het 4,7 inch scherm, dat is groot zat, een phablet van 5,5, zit ik niet op te wachten)
Ik vroeg mij alleen even af wat ik het beste kan doen bij de bestelling bij Pandawill.
Bij DHL betaal ik verzendkosten en bij China/Singapore post praktisch niet. Maar als ik bij de 'gratis' verzending vervolgens alsnog geld mag aftikken (en ook lang moet wachten) dan kan ik net zo goed voor DHL delivery gaan lijkt mij, er van uitgaande dat daar geen extra kosten bij komen.
De verhalen hierover verschillen nogal, dus in jullie ervaring: Welke verzendmethode heeft grotere kans van een naheffing?
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Draai je hem dan met de Android die je erbij geleverd hebt gekregen of root je hem?
2 verschillende dingen wat je vraagt..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Draai je hem dan met de Android die je erbij geleverd hebt gekregen of root je hem?
Ik heb geen rare geluiden ofzo en de nieuwste facebook app werkt hier als een tietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef outcast_within het volgende:
Mijn JiaYu g4s herstart vaak bij het afspelen van fimpjes. En nog steeds de oude facebook apk en een raar geluid.
Is dit inmiddels opgelost? / moet ik met rommetjes e.d. aan de slag?
Betraptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
2 verschillende dingen wat je vraagt..
root heeft in die zin vrij weinig te maken met custom roms..
Waarschijnlijk heb je niet zo heel veel verstand van android?
Oke, topquote:Maar nee, ik draai gewoon de rom(android) zoals deze is geleverd door jiayu.
Custom roms kunnen later nogl, maar de stockrom bevat alles wat ik wil en geeft voorlopig geen fouten of gebreken weer
Ik zou het nog aanpassen als ik jou was. Singapore Post is dramatisch de laatste tijd. Pakketjes blijven minimaal 6 weken weg, ik wacht zelfs al langer. China Post zou beste keuze zijn, maarja dat accuproblemen. DHL heeft laatste tijd bij mij iig niet voor problemen(lees: extra kosten) gezorgd en aangezien het een aankoop van 150 euro is..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Blast het volgende:
hmmmz & Downstar, bedankt voor de snelle reactie
Ik heb zojuist de G4S besteld (met de kortingscode van Downstar) en gekozen voor Singapore Post.
Ik kan best wat langer wachten op het pakketje en ik kies toch liever voor 'minder' kans bij AirMail (helemaal omdat je bij DHL sowieso al iets van 15 euro kwijt bent aan shipping costs, dus als je daar dan ook nog een naheffing bij krijgt...)
De keuze voor SP was overigens omdat ik vaak heb gelezen op fora dat CP wat meer lijkt op te letten op pakketjes.
Ben in ieder geval reuze benieuwd naar deze telefoon. Ben mijn trage Iphone 4 nu wel zat :p
doogee dg2014?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef groninge01 het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een chinafoon gespot zonder "fysieke" knoppen (home/back/menu) op de voorkant a la de LG G2? Alleen of die knop op de achterkant bij die LG G2 nou zo handig is...
Die gebruik je bijna nooit. Je zet hem aan en uit door 2x op het scherm te tappenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef groninge01 het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een chinafoon gespot zonder "fysieke" knoppen (home/back/menu) op de voorkant a la de LG G2? Alleen of die knop op de achterkant bij die LG G2 nou zo handig is...
Het geluid moet je opletten wanneer het heel stil is. Bij bepaalde acties krijg je een soort van na eb ruis.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb geen rare geluiden ofzo en de nieuwste facebook app werkt hier als een tiet
geen appcrashes of wat!
Restarts heb ik hier (gelukkig) nog niet mee gemaakt.. Welke rom draai je momenteel?
op mijne staat de laatste officiële van Jiayu.
Update: Screenprotectors voor Jiayu G4s ook binnen
ondanks Gorilla Glass 2 toch maar even 1 op doen als extra preventie
Hier ook prima hoor:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef hmmmz het volgende:
Singapore post schoot bij mij anders goed op. 10 dagen.
Status Date Status Description
07-06-2014 Received from Customer
09-06-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
16-06-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
17-06-2014 Product Delivered (Country code: NL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |