quote:Wanneer 2 procent van de wereldbevolking plots op mysterieuze wijze verdwijnt, probeert de rest van de wereld te begrijpen wat ze hier precies mee aanmoeten. De gloednieuwe HBO-dramaserie The Leftovers laat zich inspireren door de gelijknamige bestseller van Tom Perrotta, die de reeks samen met Damon Lindelof produceerde. Het boek en de serie bieden een originele kijk op het concept van de Bijbelse Vervoering... in die zin dat het niet helemaal duidelijk is of dat wel is wat er hier aan de hand was. Na de verdwijning wordt de klok drie jaar vooruit gezet en ingezoomd op het verhaal van de mensen die achterbleven in een klein voorstadje van New York, zoals Kevin Garvey (Justin Theroux), politiecommissaris en vader van twee, die een zekere schijn van normaliteit probeert op te houden, terwijl die notie eigenlijk niet langer van toepassing blijkt.
http://www.itshbo.nl/series/the-leftovers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Wat waren de problemen van Lost volgens jou?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Zal wel net zo'n rommel worden als Lost
Dat de schrijvers het op een gegeven moment zelf ook niet meer wisten en zichzelf eigenlijk vast hadden geschreven?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat waren de problemen van Lost volgens jou?
Maar de focus op de personages was grotendeels sterk en daar focust The Leftovers zich vooral op. Reken er maar niet op dat je er in deze serie ooit achter komt waarom de mensen verdwenen. Deze serie heeft volgens mij niet zo veel onbenullige mysteries als Lost.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat de schrijvers het op een gegeven moment zelf ook niet meer wisten en zichzelf eigenlijk vast hadden geschreven?
Na seizoen 3 ging het echt op het debiele af. Met seizoen 6 als absolute topper van krankzinnigheid
Er is toch al bekend(vermoedelijk) waar al die mensen heen zijn?quote:Op maandag 30 juni 2014 02:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar de focus op de personages was grotendeels sterk en daar focust The Leftovers zich vooral op. Reken er maar niet op dat je er in deze serie ooit achter komt waarom de mensen verdwenen. Deze serie heeft volgens mij niet zo veel onbenullige mysteries als Lost.
Niet zover ik weet.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er is toch al bekend(vermoedelijk) waar al die mensen heen zijn?
quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Niet zover ik weet.
Oké, de eerste aflevering was opzich wel prima. Misschien wacht ik toch tot heel het seizoen af is om dan alles in een keer te kijken, want met elke week een aflevering raak ik niet snel gehecht aan de personages ofzo. Ik weet het nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je Lost vanaf het begin hebt bekeken snap ik wel dat je de minder goede kanten van serie vergeet, maar veel mensen die nu zouden beginnen met kijken zouden na een paar seizoenen toch wel afhaken, lijkt me.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:09 schreef glannie het volgende:
Jezus wat een gezeik op Lost. Fucking briljante serie was dat, maar het is schijnbaar hip om dat dan maar af te zeiken.
Ik ga dit zeker ff kijken, hopelijk is het vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |